Subscribe
Notify of
guest

4 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
نازنین
نازنین
7 years ago

مطب پاسدارن که واقعا کیفیت کارشون ضعیفه یه بوتاکس ساده زدم تا یکماه پلک ام رو نمیتونستم باز کنم ،به خواهر زاده ام هم ازین لیزر خونگی ها فروختن که فکر کنم اسباب بازی باشه باز صد رحمت به این فروش های تو ماهواره !! بخاطر توضیحات اینجا و دستگاه هاش رفته بودیم الان این الکس های شما رو ایرانیان شعبه دولت هم داره ؟؟؟

گروه پژوهشی پوست و لیزر مو
Admin
پاسخ به  نازنین

آیا مطمئنید به شعبه پاسداران مراجعه کرده اید؟!!!!! در شعبه پاسداران فروش دستگاه لیزرخانگی انجام نمیشود و همچنین بوتاکس توسط دکتر سارا لطفی متخصص پوست و مو و دوره دیده در آمریکا انجام میشود که کیفیت بسیار بسیار بالاتری از مراکزی مانند کلینیک ایرانیان دارد. همچنین لیزر در شعبه پاسداران توسط دستگاه الکساندرایت 2015 دارای گواهینامه رسمی سازمان FDA آمریکا انجام میشود.
البته در همان اطراف مراکز غیرمجاز (آرایشگاههایی که به اسم مرکز زیبایی فعالیت می کنند) فراوانند و در آن مکان ها هر چیزی ممکن است! احتمالا جای دیگری را اشتباه گرفته اید.

فرمانفرما
فرمانفرما
7 years ago

به نظره منم حتما برای بوتاکس و ژل و زیبایی باید به متخصص پوست مراجعه کرد ولی بین متخصص ها هم هر کدوم تجربه و نوعه کارشون تو یه چیزایی بیشتر و بهتره..خداروشکر دیگه مثه قدیم نیست و با نت میشه متخصص واقعی بودن و تجربیات دیگران رو متوجه شد …ایرانیان اوایلش خوب بود.. من تو سالن و ارایشگاهم کاره همه دکترا و مراکز رو میبینم شما دستگاه ها و سایت تون خیلی خوبه کاش تو مطب ها و متخصص های بهتر و معروف تر هم داتشید

گروه پژوهشی پوست و لیزر مو
Admin
پاسخ به  فرمانفرما

با تشکر از شما
ما سعی می کنیم بهترین قیمت را با بهترین کیفیت همزمان ارائه دهیم و به عنوان مثال خانم دکتر اژدری و خانم دکتر لطفی هردو در کلینیک های بسیار گران قیمت تهران نیز فعالیت می کنند ولی در همکاری که با ما دارند خدمات مشابه را در مطب شان با قیمتی بهتر و با کیفیت دقیقا یکسان ارائه می دهند (همان دستگاه و همان پزشک ولی نصف قیمت!) و حتی جزییات کار مثل سهولت نوبت گیری و… نیز در مراکزی که در سایت معرفی شده اند در بهترین سطوح استاندارد قرار دارند. امیدواریم که رضایتبخش باشد.