نحوه کاهش چین و چروک گردن

نحوه کاهش چین و چروک گردن

پوست “صورت” بیشترین ناحیه است که در مراقبت پوستی در نظر گرفته می شود. اما، باید در نظر بگیرید که دیگر نواحی نیز به مراقبت نیاز دارند؛ یکی از این مناطق پوست گردن است.

پوست گردن، یکی از مناطق “در معرض نور خورشید” است که به دلیل داشتن پوستی نازک تر نسبت به صورت، سریعتر دچار آسیب، پیری، چین و چروک و افتادگی می شود. بنابراین، رسیدگی و توجه به این ناحیه بسیار اهمیت دارد تا ظاهری جوانتر و شاداب تر پیدا کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

گام اول

از کامل بودن رژیم غذایی خود و دریافت تمامی مواد مغذی اطمینان پیدا کنید. برای داشتن پوستی صاف و بدون چروک، شما به مقدار کافی از ویتامین C , E, A احتیاج دارید. به این منظور، مرکبات، شیر کم چرب، هویج و سبزیجات با رنگ سبز تیره بخورید. مصرف مولتی ویتامین نیز کمک کننده است. آب به مقدار کافی بنوشید تا بدن به خوبی هیدراته و پوست منعطف شود.

گام دوم

از همان کرم و سرم ضد پیری صورت ، بر گردن خود نیز استفاده کنید. استفاده از محصولات دارای رتینوئیدها ی ضد چروک بی خطر است.

گام سوم

هر روز، پوست گردن خود را مرطوب کنید. استفاده روزانه از مرطوب کننده بدون چربی، به شرط مسدود نکردن منافظ پوست، توصیه می شود. در صبح و شب پوست گردن را تمیز کرده و مرطوب کننده را از استخوان ترقوه به سمت چانه بمالید و پوست را به آرامی و به این روش ماساژ دهید.

گام چهارم

در زمانیکه خارج از منزل مشغول کار هستید از کرم ضد آفتاب با حداقل  SPF 15 استفاده کنید. نور خورشید یکی از اصلی ترین عوامل ایجاد کننده چین و چروک است. با اینکار از تشکیل چین و چروک تازه جلوگیری می کنیم.

گام پنجم

هر روز پوست صورت و گردن خود را ورزش دهید. اینکار عضلات گردن را سفت کرده و افتادگی پوست را کاهش میدهد. بنشینید و سر را به سمت سقف بالا ببرید و  سعی کنید آن را ببوسید. در این حالت زبان خود را از دهان خارج کرده و سعی کنید چانه را با آن  لمس کنید. این دو حرکت را چندین بار انجام دهید. حال به خود استراحت دهید. پوست گردنتان حالت کشیدگی پیدا کرده است؟!!!

گام ششم

چنانچه چین و چروک عمیق تر است، با مشورت با متخصص پوست می توانید از لیزر درمانی استفاده کنید تا پوستتان کشیده و صاف شود.

[divider]

نگارنده: شیرین قلی زاده

کلنیک فوق تخصصی پوست و لیزر آلومینا

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments