مکانیسم اولتراسونیک کویتیشن در لاغری موضعی

مکانیسم اولتراسونیک کویتیشن در لاغری موضعی

مکانیسم اولتراسونیک  کویتیشن در لاغری موضعی
مکانیسم اولتراسونیک کویتیشن در لاغری موضعی

 

اولتراسونیک کویتیشن  یا اولتراسونیک لیپوساکشن یک روش درمانی جدید (بدون نیاز به جراحی) در کاهش چربی های موضعی است .این روش به تازگی طرفداران بسیاری پیدا کرده است ، زیرا در این روش دیگر نیازی به بیهوشی ، عمل جراحی و بستری در بیمارستان نیست و بعد از انجام اینکار می توانید به کارهای روزمره خود ادامه دهید .

 

در اغلب موارد نتایج حاصل از این درمان کاملا مشهود و سریع خواهد بود. در روش اولتراسونیک کویتیشن حداقل تورم ایجاد می شود .اما اگر دچار تورم شدید ، بهتر است  برای مشاهده نتایج  بین 1 تا 3 ماه صبر کنید .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در روش  اولتراسونیک کویتیشن  سلولهای چربی با امواج ماورا صوت مورد فشار قرار گرفته و ایجاد حباب در درون این سلولها باعث پارگی غشای سلول چربی می شود در نتیجه محتویات داخل سلول به بیرون ریخته می شود و از طریق کبد و ادرار دفع می شود.

 

شایع ترین نواحی تشکیل سلولیت و چاقی موضعی  ، عبارتند از باسن، شکم، پهلوها، داخل ران ، بازو، زانو و سینه مردان  که یک رژیم غذائی کم کالری معمولاً برای درمان چاقی های این مناطق کافی نیست. اما با استفاده از این متد غیر تهاجمی  می توان علاوه بر کاهش چربی ، این نواحی را نیز فرم داد .

این نکته را به خاطر داشته باشید که از اولتراسونیک  کویتیشن نمی توان در نواحی ژنیتال ، سر و گردن استفاده کرد.

 

مکانیسم اولتراسونیک  کویتیشن در لاغری موضعی

اولتراسونیک کویتیشن چگونه کار می کند؟

 

این دستگاه در فرکانس 40000 هرتز  و با سرعت فراوان  باعث لرزش سلولهای چربی میشود واین پدیده باعث ایجاد حباب های هوا در داخل وخارج سلول میگردد . در هنگام انفجار حبابهای ایجاد شده فشاری در حدود 200 بار ایجاد می­گردد. که این باعث فشرده شدن سلول از خارج میگردد و در داخل سلول این حباب ها باعث شکاف غشا سلول میشود تا حدی که تری گلیسرید را به گلیسرین واسیدهای چرب ازاد تجزیه میکند.
از طرف دیگر اگر حرکت نسبی با مشخصات فوق میان دو سطح جامد برقرار شود ازدیاد دما باعث جوش خوردن دو سطح میگردد. این نوع  اموج صوتی می تواند سلول های چربی را بدون ایجاد هرگونه  آسیبی به بافتها یا اندامهای دیگر از بین ببرد.

در هرجلسه کویتیشن ، تعدادی از سلولهای چربی از بین میروند و چون تکثیر آنها غیر ممکن است ، پس درمان با کویتیشن در صورت موثر بودن روی بدن بیمار  می تواند ماندگار و همیشگی باشد.

[divider]
گردآوری و ترجمه : مرضیه کبیری فر
گروه پزشکان و مرکز لیزر تهران اسکین
منبع : http://www.ourbetterbodies.com/therapies/ultrasound-cavitation-houston-tx/

[divider]

برای تماس با مرکز لاغری و زیبایی اینجا را کلیک کنید.
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments