موها چه موقع بعد از انجام لیزر ، ریزش پیدا می کنند؟

یک مرکز خوب برای لیزر مو را چگونه پیدا کنیم

 

بسیاری از افراد برای خلاص شدن از شر موهای زائد از روش های سریع مانند تیغ یا ایپلیدی برای کوتاه کردن و یا حذف موهای زائد خود استفاده می کنند و به نتیجه دلخواه می رسند و اما در چند روز آینده نیز باید منتظر رشد موها باشند در مقایسه با روش حذف موهای زائد با روش لیزر موها سریعا از بین نمی رود و شما عزیزان باید صبور باشید زیرا ممکن است بعد از گذشت چند به هفته از انجام لیزر ، موها شروع به ریزش کنند.

لیزر موهای زائد بر خلاف روش های دیگر و البته با توجه به تفاو تهای فردی موها بلافاصله ریزش پیدا نمی کنند و معمولا شروع ریزش موها از 10 روز تا سه هفته ممکن است متفاوت باشد و بعد از ریزش موها خواهید دید که پوست صاف و نرم میشود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد باعث میشود تا ریشه مو به یک درجه بالایی از گرما برسد و همین کار باعث ریزش مو میشود اما اگر این گرما زیاد تر از حد تحمل باشد ممکن است به ناحیه مورد نظر آسیب وارد کند.

خیلی از مواقع مراجعین بعد از انجام لیزر تماس می گیرند که هنوز موها وجود دارد ، این مساله نباید باعث ناامیدی شما شود چرا که باید طول درمان کامل شود و در طول زمان به کاهش موهای خود پی خواهید برد. و در هرجلسه لیزر فقط حدود 20-25 درصد موها از بین می روند که این میزان ممکن است در جلسات اول چندان قابل مشاهده نباشد و فرد فکر کند که لیزر اثر چندانی نداشته است.

لیزر موهای زائد می تواند شما را برای یک مدت طولانی راحت کند و نیاز است که تعداد جلساتی که پزشک شما در نظر گرفته است را کامل و با نظم ادامه دهید و صبر و شکیبایی شما در این دوره بسیار حائز اهمیت است.

 

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه لیزر موهای زائد

لیزر 1

 

با دستگاه پیشرفته دایود با تکنولوژی سوپرانوی آمریکا نسل جدید

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 92 درصد اینجا کلیک کنید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments