موهای زائد و رفع آنها قبل و بعد از لیزر

سوالاتی در مورد رفع موهای زائد قبل و بعد از لیزر موهای زائد

سوال در مورد رفع موهای زائد:

دقیقا چه زمانی قبل از لیزر موهای زائد باید از شیو کردن و تراشیدن موهای بدنم دست بکشم؟

پاسخ متخصصین در مورد رفع موهای زائد:

دکتر مایکل لا در این مورد می گوید: ”  شما دقیقا همان زمانیکه قصد دارید برای لیزر موهای زائد خود به کلینیک مراجعه کنید، می توانید موهای زائد خود را بتراشید، مثلا افرادی که ناحیه ی تناسلی ( ژنیتال) خود را کامل لیزر می کنند و یا اطراف آن را، درست قبل از لیزر این کار را انجام می دهند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

یکی از مثال مهم در این رابطه نداشتن مو در سطح پوست است. مسئله مهم دیگر انرژی لیزر باید به ریشه های مو مستقیما تابانده شود تا توسط فولیکول ها جذب گردد. به همین دلیل لیزر مناسب برای پوست شما انتخاب می شود. لیزر الکساندریت برای پوست های روشن تا معمولی و لیزر ان دی یگ برای انواع پوست های تیره با طول موج و پالس های بلند مناسب است. ”

دکتر گرنت استیون می گوید: ” زمانیکه شما را گزینه ی مناسبی برای انجام لیزر موهای زائد تشخیص می دهیم از شما می خواهیم تا جای ممکن، تمیز و شیو شده در جلسه ی درمانی حاضر شوید. بنابراین، به شما توصیه می شود تا صبح قبل از مراجعه به کلینیک، موها را به طور کامل بتراشید. اگر شما درست قبل از لیزر موهای زائد خود را بتراشید قرمزی و تورم بیشتری را تجربه خواهید نمود.”

دکتر پرهام قراگوزلو معتقد است که: ” شما میتوانید هر زمانیکه دلتان بخواهد موهای سطح پوست خود را قبل از لیزر موهای زائد شیو کنید. بیمارانیکه دارای موهایی در سطح پوست هستند، ممکن است تا دچار سوختگی شوند و درمانشان کاهش یابد. در بین فواصل جلسات درمانی لیزر، شما نباید به هیچ وجه به وکس کردن و یا بیرون کشیدن موها از ریشه ی آن ها اقدام کنید، البته شیو کردن و تراشیدن در این زمان اصلا مساله نیست.”

دکتر الن ان. لارسن می گوید: ” شما در صورتیکه با پوستی صاف و بدون هیچ لکه ای در روز لیزر موها زائد حاضر شوید، هیچ مشکلی نخواهید داشت.”

سوال:

در چه زمانی پس از لیزر موهای زائد، می توان از وکس کردن، چیدن موها با موچین و یا کرم های مو بر استفاده نمود؟ اگر تنها یک جلسه یا چند جلسه ی درمانی داشته باشم و برای درمان های دیگر نخواهم به کلینیک مراجعه نمایم، چطور؟

آیا می توانم به طور همزمان از لیزر های کلینیک و دستگاه های لیزر خانگی بهره ببرم؟

پاسخ متخصصین:

دکتر اس. ایچ. هاگز می گوید:” یک لیزر حرفهای موهای زائد نیاز به فاصله ی 30 روزی تا استفاده از سایر روش ها برای برداشتن مو ندارد. با توجه به محلی که به لیزر می پردازید، برخی از مو ها دوباره در محل می رویند. در این حالت برداشتن مو ها به طور دستی ( موچین و موم انداختن) و یا به طور شیمیایی ( کرم های مو بر)، کاملا ایمن است.”

دکتر جنت ام. نیگل در این رابطه می گوید: ” انجام کار هایی برای برداشتن موها مانند وکس کردن، کندن موها از ریشه، دیگر روش ها بسیار ایمن هستند. شما می توانید به این امر 5 روز و یا بیشتر پس از لیزر موهای زائد بدن اقدام نمایید. یکی از نگرانی های رایج برای این موضوع، ایجاد تورم و قرمزی بر روی پوست به خاطر لیزر است. اگر شما به ادامه ی جلسات لیرز خود علاقه مندید تا ادامه دهید، از کندن موها در ریشه اجتناب کنید چرا که لیزر به از بین بردن پیاز موها می پردازد. قبل از لیزر بهترین راه شیو کردن و یا کوتاه کردن موها با قیچی است.”

دکتر جیسون لاپتن می گوید: ” من معمولا به بیمارانم  توصیه می کنم که، حدود یک هفته پس از لیزر موهای بدن خود پس از لیزر صبر کنند و سپس به روش های خانگی بپردازند، مانند ؛

  • وکس کردن و یا موم انداختن
  • استفاده از دستگاه های اپیلاسیون برای چیدن موها
  • استفاده از کرم های موبر

انتظار به مدت یک هفته به پوست اجازه ی درمان و به موها فرصت می دهد تا به آسانی با کمترین خطر تحریک پوست از ریشه جدا شوند.”

لینک منبع

محقق: میترا کرمانیان

با ما همراه باشید.

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments