منافذ پوستی را به راحتی با لیزر درمان کنید

[su_animate type=”shake” duration=”1.5″ delay=”0.5″]

 

بستن منافذ پوستی به کمک لیزر
بستن منافذ پوستی به کمک لیزر

[/su_animate]

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بستن منافذ پوستی به کمک لیزر فرایندی است ایمن و سریع و مؤثر که با نفوذ پرتوهای لیزر در عمق لایه‌های درمال پوست عمل میکند و در‌واقع با تحریک کلاژن سازی منافذ پوستی را می‌بندد .این منافذ در صورت بعضی از افراد بسیار بزرگ هستند ظاهری نامطلوب به آن‌ها می‌بخشند به‌خصوص بروی گونه ها .لیزر به راحتی قادر است تا این منافذ را از بین ببرد .
بستن منافذ پوستی به کمک لیزر خیلی درناک نیست و به کرمهای بی حس کننده نیازی ندارد .بیشتر مراجعین درد ناشی از آن را همانند ضربان یک نوار پلاستیکی بروی صورت تشبیه میکنند .این روش درمانی حدود 15 تا 20 دقیقه طول می‌کشد .

بستن منافذ باز پوستی به کمک لیزر و جلسات درمانی آن

معمولاً درمان این مشکل پوستی به 6 تا 8 جلسه نیاز دارد و پس از اتمام جلسات درمانی نیز میتوانید ماهی یک بار برای جلسات ترمیم مراجعه کنید و یا شش ماه صبر کرده و پس از مشاهده ی نتایج نهایی و در صورت علاقه به بهبود بیشتر ،برای جلسات ترمیمی مراجعه کنید .
شما پس از اولین جلسه درمانی ،حس میکنید که پوست شما کمی سفت تر شده ولی نتایج کامل پس از چندین جلسه مشخص خواهند شد .حدود شش ماه طول می‌کشد تا کلاژن سازی آغاز شود و در‌واقع شما پس از شش ماه شاهد بهبود رنگ پوست اندازه روزنه های پوستی خواهید بود .
به منظور کسب بهترین نتایج ممکن،شما باید در مراحل اولیه درمانی هر 12 تا 16 هفته یک بار برای درمان مراجعه کنید .جلسات درمانی ترمیمی هم 4 بار در سال و یا یک بار در هر سه ماه توصیه می‌شوند .شما میتوانید پس از درمان بلافاصله به محل کار خود باز گردید و یا از مواد ارایشی بروی صورت خود استفاده کنید .

                                             [masterslider id=”45″]

پس از درمان حتماً باید از کر م ضد آفتاب قوی استفاده کنید تا از بروز اسیبهای بیشتر پوستی جلوگیری نمایید .مصرف روزانه مولتی ویتامین هم باعث تغذیه بهتر پوست شما می‌شود و وضعیت آن را بهبود می‌بخشد .کرمها و سرم های ویژه صورت هم پوست شما را شاداب و زیبا خواهند ساخت .
بهتر است در طی جلسات درمانی از محصولات پاک کننده ملایم و کرم ضد آفتاب مناسب مصرف کنید تا روند درمانی بهتر مدیریت شود و پس از آن میتوانید محصولات ارایشی معمول خود را استفاده کنید .البته حتماً توصیه می‌شود که در خصوص تناسب این محصولات با پوست خود با یک متخصص پوست مشورت نمایید .
ماساژ صورت در طی درمان نیز باعث حفظ قابلیت ارتجاعی شده و به پوست شما زیبایی و جوانی می‌بخشد .

بستن منافذ پوستی به کمک لیزر برای چه کسانی مناسب است ؟

بهترین کاندید برای بستن کنافذ پوستی به کمک لیزر کسانی هستند که به پیری پوست و یا اسیبهای پوستی دچار شده‌اند و منافذ پوستی آن‌ها مشخص تر و بازتر شده است .معمولا بیماران بین
بین 30 تا 50 سال کاندیدای خوبی برای روش یاد شده هستند .کسانی که روزنه های بزرگی بروی گونه های خود دارند هم میتوانند از نتایج حاصل از این متد درمانی بهره مند شوند .

پاسخ‌گویی به سؤالات رایج در خصوص بستن منافذ پوستی به کمک لیزر

[toggle title=”1.بهترین لیزر برای بستن منافذ پوستی و رفع اسکار اکنه و جای ابله مرغان کدام است ؟” state=”close” ]نمیتوان از یک لیزر برای بهبود تمام موارد یاد شده استفاده نمود ولی در مراکز تخصصی انواع لیزر ها وجود دارد و در کنار آن درمابراسیون و جراحی و لایه بردارهای شیمیایی و غیره هم همه به بهبود ظاهر پوست کمک خواهند کرد .تمام لیزر های موجود دارای مزایا و معایبی هستند و بهتر است حتماً قبل از درمان اطلاعاتی در این زمینه جمع‌آوری کنید . البته لیزر فراکسل یکی از مواردی است که به اثر بخشی زیادی دارد و قار به رفع تیرگی پوست ،چین و چروک و روزنه های پوستی است .تعداد جلسات درمانی با لیزر فراکسل نیز با توجه به وضعیت پوست فرد تعیین می‌شود .[/toggle]

[toggle title=”2.ایا ای پی ال قادر است روزنه های پوستی را درمان نماید ؟” state=”close” ] اندازه روزنه های پوستی ارتباط نزدیکی با تولید چربی دارد و بیشتر از همه به ژنتیک فرد وابسته است .در واقع افرادی که به صورت ژنتیکی چربی بیشتری در پوست خود تولید میکنند،روزنه های پوستی بزرگ‌تری هم دارند .بنابراین بزرگی این روزنه ها بدین معنا نیست که سایز آن‌ها بیشتر شده است .البته بهتر است افرادی که پوست های چرب دارند با مواد حاوی سالیسیلیک اسید و رتینوئید اسید از انباشتگی چربی ها در این روزنه ها بزرگ‌تر شدن آن‌ها جلوگیری نمایند و برای جلسات درمانی حرفه‌ای اقدام کنند که در طی آن‌ها این روزنه ها کوچک می‌شوند . ای پی ال روش مناسبی برای رفع روزنه های پوستی نمیباشد و بهترین متد برداشت لایه‌های بالایی پوست و تحریک تولید سلولهای زیرین است .ای پی ال تأثیری بر لایه‌های فوقانی پوست نداشته و در‌واقع لایه برداری نمیکند ولی تاثیراتی در کلاژن سازی خواهد داشت . لایه برداری با لیزر و مواد شیمیایی هر دو قادرند تا وضعیت فرد را بهبود بخشند به‌خصوص اگر هم چنان پس از مراقبت ها ،پوست وی چرب است .لایه بردارهای شیمیایی تعادلی بین میزان چربی تولیدی پوست و کنترل اکنه ها ایجاد خواهند کرد . تحقیقات انجام شده نشان میدهند که لیزر CO2بهترین گزینه برای لایه برداری از پوست است و ایمن و سریع عمل میکند .[/toggle]

[toggle title=”3.ایا لیفت صورت میتواند روزنه های بزرگ پوستی را رفع نماید ؟” state=”open” ]خیر ،لیفت و یا یالا بری صورت تأثیری در کاهش منافذ پوستی نخواهد داشت و در‌واقع نمیتواند مشکلات سطحی پوست را رفع نماید .بالا بردن پوست صورت پوست شل و افتاده را از بین برده و ناحیه گردن و اطراف را زیبا‌تر میکند بهبود ضایعات سطحی پوست هم معمولاً به کمک لایه بردارها،میکرونیدلینگ و جوانسازی با لیزر صورت میگیرد میتوانید با یک متخصص پوست در این زمینه مشورت کنید تا بهترین روش درمانی را به شما معرفی نماید .

بستن منافذ  پوستی به کمک لیزر

[/toggle]

[toggle title=”میکرودرم ابریژن چه تأثیری در کاهش منافذ باز پوستی دارد ؟” state=”open” ]این روش نمیتواند روزنه های پوستی را به کلی برطرف نماید .بعضی از مواد باعث کشیدگی عضلات و کاهش اندازه ی روزنه های پوستی می‌شوند ولی این حالت موقتی است و پس از مدتی دوباره بر می‌گردد .بنابراین هر ماده‌ای که باعث تورم بافتهای اطراف میشود،این منافذ را کوچک خواهد کرد . گلیکولیک اسید , سالیسیلیک اسید هم از جمله مواد مؤثر در کاهش اندازه این روزنه ها هستند. [/toggle]

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین

منابع :

https://www.realself.com/question/microdermabrasion-will-it-shrink-large-pores

http://www.medispainstitute.com/menu_laser_pore.html

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments