مقایسه راههای از بین بردن موهای زائد بدن

چگونگی از بین بردن موهای زائد بدن

 

لیزر بدن

امروزه بیشتر از قبل، هم زنان و هم مردان به لیزر درمانی و روشهای نظافتی جهت از بین بردن موهای زائد بدن توجه نشان می دهند. امروز لیزر مو عملا می تواند به راحتی، با سرعت، و به طور کامل موهای زائد را در هر نقطه از بدن از بین ببرد. تمام آنچه نیاز دارید، میل شما به استفاده از روشی غیر از ریش تراش و واکس/موم است.

مناطقی از بدن که بیشتر لیزر مو می شوند

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

خط بیکینی/لباس شنا

با لیزر موهای ناحیه تناسلی و خط بیکینی، افزاد به راحتی و با اعتماد به نفس کامل می توانند آخرین مدلهای لباس شنا، لباس ورزشی، و مدلهای مورد لباس دلخواهشان را بپوشند. لیزر خط بیکینی نیز درمان عالی برای مو فرورفته/برگشته در پوست است.

پاها

پاها، منطقه ایی از بدن هستند که زنان به طور معمول زمان و پول بیشتری برای آن صرف می کنند. در حالی که بیشتر محصولات تجاری از بین برنده موی پا، فقط چند روز آن صافی را فراهم می کنند، لیزر پا نتایج شگفت انگیز و طولانی تری دارد.

زیر بغل

یکی از مزایای از بین بردن موهای زیر بغل این است که این منطق ایی عالی برای شروع لیزر درمانی و حذف موهای زائد بدن است. اکثر درمان های لیزری زیر بغل کاملا سریع و آسان هستند، و نتایج یکسانی برای زنان و مردان دارد.

قفسه سینه

امروزه از بین بردن موهای قفسه سینه نه تنها برای شناگران و بدن سازان، بلکه برای تمامی مردان امری مهم و مدرن است. اگرچه لیزر این منطقه به جلسات بیشتری نیاز دارد، اما با نتیجه دادن و از بین رفتن موها، از زنجیرهایی به نام اپیلاسیون و براشینگ/اصلاح راحت می شوید.

کمر

به عنوان بزرگترین منطقه بدن، حذف موهای زائد آن با روش های سنتی تقریبا غیر ممکن است. خوشبختانه، این قسمت با تعداد انگشت شماری از جلسات لیزر مو می توان به طور دائم موهای زائد آن را از بین برد.

 

روش ها ی دیگر برای از بین بردن مو زائد بدن

الکترولیز

اگر چه توسط FDA به عنوان یک درمان دائمی تصویب شده، ولیکن روشی دردناک و وقت گیر شناخته شده است. می توان در مناطق کوچک مانند لب و چانه موثرباشد، اما در از بین بردن موها در مناطق بزرگتر نسبت به لیزر بسیار ضعیف تر است.

اپیلاسیون/وکس/موم

برای بسیاری از مردم،حذف موهای زائد بدن با اپیلاسیون/وکس/موم بخشی طبیعی و معمول از نظافت شخصی دردناک و موقت روزانه است.

موبر

امروزه موبرهای متنوعی در بازار موجودند که اساسا کرم شیمیایی طراحی شده برای ذوب مو هستند. اگر چه دردناک نیست، اما روشی کثیف کننده و موقت است.

 

وانیکا (Vaniqua)

کمی متفاوت از موبر ها، به این دلیل که روشی برای از بین بردن مو نیست بلکه روشی پیشگیرانه در رویش مو است. مهار کننده آنزیم می تواند به کاهش رشد مجدد مو کمک کند، اما در مرحله اول خلاص شدن از شر فولیکول، کرم به تنهایی کمک کننده نیست.

دکلره کردن مو

دکلره کردن موهای بدن یا صورت امری معمول بین زنان است تا به جای از بین بردن مو آن را کم رنگ کنند.

ابزار های خانگی از بین برنده مو

مجموعه ایی از ابزار های خانگی گسترده، از کیتهای الکترونیک تا لیزر خانگی، برای از بین بردن موهای زائد موجود است. اگر می خواهید یکی از این ابزار را تهیه و در منزل داشته باشید، توجه کنید که همیشه بهترین و عاقلانه ترین کار این است که کار را باید به کاردانش سپرد.

 

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه لیزر موهای زائد

لیزر 1

 

با دستگاه پیشرفته دایود با تکنولوژی سوپرانوی آمریکا نسل جدید

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 95 درصد اینجا کلیک کنید

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments