معرفی لیپوماتیک و لیپوساکشن

لیپوماتیک و لیپوساکشن
لیپوماتیک و لیپوساکشن

لیپوماتیک یک دستگاه تایید شده توسط سازمان FDA می باشد و یک سیستم قابل اعتماد است که به طور موثر و ایمن حجم زیادی از چربی های کل بدن را حذف می کند. در روش لیپوماتیک ابتدا سلول های چربی شکسته می شوند یا با حرکات ارتعاشی کانول به شکل امولسیون در می آیند. سپس امولسیون چربی برای تناسب بدن به آرامی مکیده می شود. لیپوماتیک از بافت های بدن (اعصاب، عروق خونی و عضلات) محافظت می کند. لیپوماتیک با 600 ارتعاش در هر دقیقه به طور موثر چربی های ناخواسته را از بین برده و نتایج مطلوبی را ارائه می دهد.

لیپوساکشن چیست؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیپوساکشن، که لیپوپلاستی نیز نامیده می شود، شامل از بین بردن چربی های اضافه از بخش های خاصی از بدن می شود. لیپوساکشن تقریبا برای هر قسمتی از بدن انجام می شود، از جمله شکم، ران ها، باسن، کمر، ساق، مچ پا و بازوها.

رسوبات موضعی چربی ممکن است به درستی به رژیم غذایی و ورزش پاسخ ندهند. گاهی لیپوساکشن تنها راه از بین بردن این چربی هاست. این روش به طور همزمان قابل انجام در بخش های مختلف بدن می باشد. گاهی لیپوساکشن به عنوان روشی برای انتقال چربی انجام می شود. در این فرایند چربی از بدن خارج شده و به بخش دیگری دوباره تزریق می شود. لیپوساکشن همیشه برای کاهش وزن نیست. این روش برای تغییر شکل و فرم دادن به بدن مورد استفاده قرار می گیرد. این روش برای افرادی موثرتر است که می توانند رژیم غذایی و ورزش کردن را به طور منظم ادامه دهند.

بهترین گزینه های لیپوساکشن

بهترین گزینه ها برای لیپوساکشن در بخش های خاصی از بدن خود دارای رسوبات موضعی چربی هستند. این رسوبات چربی اغلب در مقابل بهترین رژیم های غذایی و ورزش مقاوم است و ممکن است ژنتیکی باشد. به علاوه لیپوساکشن برای از بین بردن گ.نه های بزرگ یا فک استفاده می شود.

گزینه های ایده آل لیپوساکشن مردان و زنانی هستند که نسبتا دارای وزن طبیعی هستند. در صورتی که تصمیم به استفاده از روش لیپوساکشن دارید، مطمئن شوید که وزن شما ثابت می ماند. افرادی که تصمیم به کاهش یا افزایش وزن دارند، بهتر است از روش لیپوساکشن استفاده نکنند.

یکی دیگر از ویژگی های افراد استفاده کننده از لیپوساکشن این است که دارای پوست سفت و الاستیک باشند، چرا که پوست بعد از عمل باید جمع شود.

لیپوساکشن نمی تواند جایگزین رژیم غذایی و ورزش شود، به علاوه این روش سحر و جادو نیز نمی کند. این روش کمک می کند تا بدن فرم گرفته و بازسازی شود، اما به طور کامل بدن را تغییر نمی دهد.

منبع:

http://www.faeghclinic.com/en/pages/19/Lipomatic-%E2%80%93-Painless-Liposuction

[divider]

گردآورنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان و مرکز لیزر تهران اسکین

[divider]

برای تماس با مرکز لاغری و زیبایی اینجا را کلیک کنید. 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments