لیزر موهای زائد دوران بارداری

لیزر موهای زائد در دوران بارداری

laser5

در دوران بارداری با بزرگتر شدن شکم، فرد به سختی می تواند پاهای خود را ببیند و تراشیدن آنها برایش سخت خواهد بود. برای تراشیدن در حالت ایستاده فرد نیاز به کمک برای حفظ تعادل خود خواهد داشت. در حالت نشسته در وان نیز خطر سر خوردن وجود دارد.

به خاطر تغییرات هورمونی در دوران بارداری، رشد موها در اطراف شکم، نوک پستان ها و دیگر مناطق بدن زیاد می شود. این موها معمولا پس از زایمان می ریزند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد رنگدانه های تیره مو را هدف قرار داده و به فولیکول مو آسیب های حرارتی یا مکانیکی می رساند. در رابطه با ارزیابی تاثیر و ایمنی لیزر موها در دوران بارداری مطالعات کافی انجام نشده است. بسیاری از متخصصان و کارشناسان مراقبت های بهداشتی به دلیل کمبود اطلاعات در این زمینه و تاثیر لیزر بر جنین، توصیه می کنند که در این دوران از لیزر موها اجتناب شود.

اگر تصمیم به انجام الکترولیز گرفته اید، در سه ماهه آخر بارداری از انجام این عمل بر روی سینه ها جدا خوددرای کنید، به ویژه اگر تصمیم دارید که نوزادتان را با شیر خود تغذیه کنید. در هفته های آخر بارداری، از انجام این فرایند بر روی شکم اجتناب کنید، زیرا این منطقه بسیار حساس است و برای شما نیز می تواند ناراحت کننده باشد.

در رابطه با ارزیابی تاثیر و ایمنی الکترولیز در دوران بارداری مطالعات کافی انجام نشده است. بسیاری از متخصصان و کارشناسان مراقبت های بهداشتی به دلیل کمبود اطلاعات در این زمینه و تاثیر الکترولیز بر جنین، توصیه می کنند که در این دوران از الکترولیز اجتناب شود.

استفاده از موم

انواع لیزر1

ممکن است متوجه شوید که واکنش پوست در دوران بارداری نسبت به استفاده از موم متفاوت خواهد بود. در این دوران پوست حساس تر خواهد بود. استفاده از لوسیون های نرم کننده و ضدالتهاب قبل و پس از استفاده از موم، سوزش و خارش را کاهش خواهد داد. این محصولات از عفونت پیشگیری می کنند، حساسیت را کاهش داده و میزان قرمزی ناشی از استفاده از موم را کمتر می کنند.

پیش از استفاده از موم در دوران بارداری، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. ممکن است بنا به دلایلی استفاده از موم در این دوران توصیه نشود. با این حال برخی خانم های باردار استفاده از موم را موثرتر و آسانتر از استفاده از استفاده از موکن ها یا کرم های موبر می دانند.

کرم ها و موکن ها

نگرانی اصلی مربوط به موبرها مواد تشکیل دهنده ان هاست که ممکن است در دوران بارداری مشکل ساز باشند. شواهدی در مورد مضر بودن این مواد در دوران بارداری وجود ندارد، اما بی خطر بودن این مواد نیز ثابت نشده است.

مانند تمام لوازم آرایشی و بهداشتی دیگر، ابتدا باید این موبرها را روی پوست خود امتحان کنید و واکنش پوست را نسبت به آن بررسی کنید، زیرا ممکن است نسبت به آن مواد تشکیل دهنده آن واکنش حساسیتی نشان دهید.

تراشیدن موهای زائد

گرچه در دوران بارداری، ساده ترین راه تراشیدن موها نیست، اما ارزانترین و مناسب ترین روش می باشد. در زمان تراشیدن موهای زائد سعی کنید از یک مرطوب کننده خوب استفاده کنید تا بتوانید پوست خود را نرم و مرطوب کنید.

در این دوران بهتر است از مرطوب کننده های حاوی ویتامین E استفاده کنید تا رشد موها کمتر شده و کمتر مجبور به اصلاح موها شوید.

[divider]

نگارنده :سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

چرا مرکز فوق تخصصی لیزر تهران اسکین را برای درمان انتخاب کنم؟

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مرکز فوق تخصصی لیزر تهران اسکین از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

آلومینا

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments