مشکلات پوستی و خطر ابتلا به بیماری های قلبی

درماتیت آتوپیک (اگزما)  بزرگسالان

ایا ممکن است که شما به پوست خود نگاه کنید و دریابید که در اینده احتمال ابتلا به بیماری های قلبی برایتان وجود دارد ؟

در واقع نمیتوان به سادگی این دو مقوله را به هم ارتباط داد ولی بنا بر تحقیقات مجله الرژی و ایمنی پزشکی ,بیش از 60 هزار نفر مورد ازمایش قرار گرفتند و از میان انها کسانی که اگزما های التهابی پوست داشتند به نسبت دیگران 48 در صد بیشتر در معرض فشار خون بودند و 35 درصد بیشتر در معرض دیابت بودند و 29 درصد بیشتر از دیگران در معرض کلسترول بالا بودند و تمام این موارد فاکتور های خطرناک برای مشکلات قلبی میباشند .حتی در این ازمایش به میزان ورزش و یا مصرف نوشیدنی های الکلی توجه شد .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بنابراین ارتباط بین پوست شما و وضعیت قلبی تان چیست ؟در واقع افراد مبتلا به اگزما با تورم های بسیار شدیدی دست و پنجه نرم میکنند که تاثیر انها نه تنها بروی پوست بلکه در داخل بدنشان نیز دیده میشود .

بدن شما هنگام حمله ی بیماری با تورم های شدید از خود دفاع میکند ولی گسترش ثابت سلول های کشنده ی طبیعی و سلول های تی میتواند اختلالاتی در هضم و گردش خون ایجاد کند .

تورم شدید حاصل از اگزما خطر ابتلا به بیماری های قلبی را افزایش میدهد .نمتیوان گفت که تمام افراد مبتلا به اگزما با بیماری های قلبی هم دچار میشوند .ولی در صورتی که شما یک مشکل پوستی دارید باید توجه کنید که این یک مشکل زیبایی نیست .

علائم شدید تری از اگزما نشان دهنده ی تورم های شدید تر میباشند .در صورتی که در مراحل اولیه از تورم های ایجاد شده جلوگیری نمایید  انگاه میتوانید اگزما را نیز کنترل کنید .

به منظور تسهیل علائم میتوانید بسیاری از غذاهای ضد تورم مصرف نمایید مانند مواد غنی انتی اکسیدان و همچنین باید استرس خود را مدیریت کنید و بیشتر بخوابید .

همچنین بهتر است که وضعیت قلبی خود را به طور منظم چک کنید تا از سلامت ان اطمینان حاصل نمایید .

[divider]

نگارنده :فرحناز ال احمد

 

   مرکز تحقیقات کلینیک پوست ,لیزر و تناسب اندام الومینا 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments