مزیت های انار برای پوست

مزیت های انار برای پوست

مزیت های انار برای پوست
مزیت های انار برای پوست

همه می دانیم که انار دارای خواص درمانی بی شماری است، اما آیا تاکنون در مورد تاثیرات قابل توجه انار بر روی پوست چیزی شنیده اید؟ این میوه خوشمزه سرشار از آنتی اکسیدان های قوی است که یک عامل ضد پیری طبیعی محسوب می شود. متخصصان انار را بسیار مفید برای پوست می دانند که علل آن به شرح زیر می باشند:

  1. انار یک آنتی اکسیدان قوی – یکی از مهم ترین اقدامات جهت مقابله با پیری پوست تغذیه مناسب می باشد. انار سرشار از آنتی اکسیدان است که نه تنها پوست را تغذیه می کند، بلکه از آسیب های اشی از رادیکال های آزاد نیز جلوگیری می کند.
  2. جوانسازی سلولی با انار – انار نه تنها یک ضدالتهاب موثر می باشد و حاوی اسیدهای چرب ضروری است، بلکه دارای ترکیبات ضد پیری قوی است که به تحریک سلول های کراتینوسیت (سلول های پوست) کمک می کند و در نتیجه باعث بازسازی سلولی می شود.
  3. ضد پیری – ویتامین C موجود در انار نقش مهمی در شکل گیری کلاژن دارد ( پوست از کلاژن و فیبرهای الاستیک ساخته شده است)، در نتیجه پروتئین های مسئول ساخت پوست سالم و قوی را تقویت می کند. یک انار حاوی 48 درصد ویتامین مورد نیاز روزانه شما می باشد.
  4. مرطوب کنندگی انار – آب طبیعی انار برای پوست بسیار مفید است. آب انار نه تنها به عمق پوست نفوذ می کند، بلکه پوست را با مواد ریز مغذی و گیاهی مرطوب می سازد.
  5. لایه برداری – دانه های خرد شده انار مانند یک لایه بردار طبیعی و بسیار عالی بری از بین بردن سلول های مرده پوست عمل می کنند.

منبع:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

http://www.thehealthsite.com/news/5-reasons-pomegranate-is-good-for-the-skin/

نگارنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments