مزایای ماساژ درمانی

مزایای ماساژ درمانی
مزایای ماساژ درمانی

مزایای ماساژ درمانی بستگی به هدف انجام ماساژ دارد. ماساژ می تواند استرسی را که در طول روز به بدن وارد شده از بین ببرد، درد عضلات را کاهش دهد،  کمک می کند برخی بیماری ها از بدن دور شوند یا فقط باعث بازگشت تعادل به بدن یا ذهن شما می شود. پس از اتمام ماساژ احساس شادمانی و سرزندگی خواهید داشت و به داشتن یک زندگی سالم و خوب کمک می کند.

در برخی سالن های ماساژ طبق نیاز شما ماساژ درمانی انجام می شود. ماساژ درمانی معمولا با اهداف زیر انجام می شود:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  1. مدیتیشن برای بدن

گاهی اوقات در طول جلسه آنچه مفید واقع می شود موسیقی ملایم یا انرژی اتاق ماساژ باشد و یا حوله و ملافه ای که بدن شما در آن پیچیده شما آرامش را القا کند، به هرحال تمام استرس، تنش ها و فشارها از بدن دور می شوند و بدن شما آزاد می شود. به همین دلیل ماساژ نوعی مدیتیشن محسوب می شود که باعث آرامش اندامی می شود که مدام فعال یا منقبض بوده اند.

  1. کاهش درد مزمن

تنش در بخش هایی از بدن باقی می ماند و اگر ما در این رابطه کاری انجام ندهیم، بدن یاد می گیرد که عملکرد خود را در این سطح و با این سفتی انجام دهد. این مسئله پس از مدتی برای بدن طبیعی می شود و ما حتی سفتی عضلات را تشخیص نمی دهیم، زیرا بدن با این شرایط سازگار شده و همچنان عملکرد خود را انجام می دهد. ماساژ باعث می شود سازگار شدن های غیرطبیعی از بین برود و بدن می تواند به حالت اولیه، آرام و آزاد خود بازگردد.

  1. افزایش جریان خون

خون به عضلات و مفاصل غذارسانی و آبرسانی می کند. آبرسانی باعث حفظ قدرت بدن می شود. ماساژ به بهبود گردش خون کمک می کند، زیرا در حقیقت خون انباشته شده در برخی مناطق را آزاد می کند. با هر فشار در ماساژ خون تمیز شده و حاوی اکسیژن جریان پیدا می کند. این امر باعث بهبود جریان خون شده و انرژی را در بدن افزایش می دهد و کمک می کند بدن بدون زحمت و فکر عملکرد درستی داشته باشد.

  1. به وجود آوردن احساس خوب

ماساژ ساده ترین و طبیعی ترین راهی است که بدون عرق ریختن زیاد احساس خوبی را به انتقال دهنده های عصبی بدن می بخشد. شما پس از ماساژ احساس آرامش، شادی و عشق می کنید و این تاثیر چند روز طول خواهد کشید.

با تمام مزایای ذکر شده، ماساژ مداوم می تواند ارتعاشات بدن را به سطح بالایی ارتقا بخشد. زمانی که عملکرد بدن بهبود پیدا می کند، ذهن و روح ما نیز هماهنگ تر خواهند شد. تمام کاری که قرار است انجام دهید این است که پس از تعیین وقت روی میز دراز کشیده و راحت نفس می کشید.

منبع:

http://www.loudounlasermedspa.com/4-reasons-to-get-a-massage-today/

نگارنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments