لیزر موهای زائد

5 مورد از بهترین مزایای لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

برای بسیاری از افراد، از بین بردن موهای زائد امری وقت گیر است. با وجودی که روش های سنتی از بین بردن موهای زائد، از قبیل وکس، اپیلاسیون، استفاده از موچین و ژیلت موثر هستند، اما هیچ یک راه حل طولانی مدتی نیستند. علاوه بر این، ایجاد جوش و لک و حساسیت ناشی از آنها را نباید فراموش کرد!

حدود یک دهه پیش، پیشرفت های تکنولوژی منجر به ایجاد دستگاه رفع موی زائدی شد که نه تنها سبب بروز این مشکلات و عوارض نشد، بلکه یک راه حل بلند مدت در رفع موهای زائد محسوب شد. و آن دستگاه چیزی نبود جز دستگاه لیزر موهای زائد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

امروزه لیزر موهای زائد به یکی از سریع ترین روش های از بین بردن موهای زائد مبدل شده است. نقطه مثبت لیزر موهای زائد، کارایی و اثربخشی آن است. لیزر می تواند در هر نقطه از بدن که دارای موی زائد است، به کار گرفته شود. یکی دیگر از دلایل محبوبیت لیزر موهای زائد این است که سبب کاهش رشد دائمی موهای زائد می شود. با این حال، بسیار حائز اهمیت است که مصرف کنندگان درک مناسبی از کاهش رشد مو داشته باشند. این بدان معنا نیست که باقی عمر خود را 100% بدون موی زائد ادامه خواهید داد؛ بلکه به معنای کاهش 50 تا 95 درصدی است. ممکن است به مرور زمان، موهای زائد جدیدی ظهور کنند، اما اغلب نازک و کم پشت بوده و از بین بردن آنها بسیار آسان تر است. البته بعدا می توانید توسط درمان های هدف، این موهای زائد نازک و کم پشت را نیز از بین ببرید.

به خاطر داشته باشید یک کلینیک خوب صرفا هزینه های درمانی بالایی ندارد. تجهیزات با کیفیت و تکنسین لیزر با تجربه در این زمینه اهمیت بیشتری دارند.

مهم ترین مزایای لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد زیر بغل
laser hair removal2

انتخاب لیزر موهای زائد از بین سایر روش ها دارای مزایای بسیاری است. در ادامه به 5 دلیل عمده در خصوص ارجح بودن این روش اشاره کرده ایم:

  • سریع بودن درمان. لیزر موهای زائد بسیار سریع تر از آن چیزیست که تصور می کنید. برای مثال، از بین بردن موهای زائد زیر بغل و ناحیه بیکینی تنها 20 دقیقه طول می کشد.
  • صرفه جویی در هزینه ها در دراز مدت. با کاهش دائمی موی زائد دیگر نیازی به خرید ژیلت، کرم های موبر، ورق های اپلاسیون و غیره ندارید و دیگر لازم نسیت هر ماه برای انجام اپیلاسیون به مراکز زیبایی مراجعه کنید. در پایان، نتایج لیزر به مراتب خیلی بهتر از اپیلاسیون است و هزینه آن نیز در دراز مدت بسیار کمتر است.
  • کاهش و پیشگیری از رشد موهای زیر پوستی. لیزر موهای زائد بهترین گزینه و تنها راه حل جهت کاهش و پیشگیری از رشد موهای زیر پوستی است. همچنین یک گزینه عالی برای آن دسته از افرادی است که پوست حساسی دارند و پس از شیو و اپیلاسیون دچار التهاب پوست می شوند.
  • صرفه جویی در زمان. لیزر موهای زائد، نیاز شما به شیو کردن روزانه را کاهش می دهد. به واسطه لیزر، هفته ها با تیغ و ژیلت سر و کار نخواهید داشت و این به نوبه خود، نوعی صرفه جویی در وقت و زمان است.
  • شیو کردن بین جلسات. بر خلاف اپیلاسیون، می توانید بین جلسات درمان خود از ژیلت استفاده کنید. با لیزر موهای زائد، می توانید به هر اندازه ای که دوست دارید از ژیلت در بین جلسات لیزر استفاده کنید.

سوالات متداول در خصوص لیزر موهای زائد

مهمترین نکات لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد صورت

حال که مزایای لیزر موهای زائد را درک کردید، ممکن است سوالات زیادی در ذهن تان نقش ببندند. در ادامه به سوالات متداولی که برخی از مراجعین پرسیده اند، به همراه پاسخ آن اشاره کرده ایم:

  • به چند جلسه لیزر نیاز دارم؟ هر قسمت از بدن دارای چرخه رشد موی متفاوتی است و زمان رشد مو می تواند از 4 تا 12 هفته متفاوت باشد. معمولا مشتریان پس از 2 جلسه درمان، کاهش موی زائد قابل توجهی را تجربه می کنند. پس از اتمام هر جلسه به طور میانگین می توانید کاهش 10 تا 15 درصدی موهای زائد را انتظار داشته باشید. و جهت حداکثر کاهش مو به طور متوسط به 8 جلسه لیزر نیاز دارید. این را در نظر داشته باشید که تعداد جلسات مورد نیاز برای شما به عوامل متعددی، از جمله ناحیه تحت درمان، رنگ پوست، ضخامت مو، جنسیت، هورمون ها و شرایط پزشکی تان بستگی دارد.
  • لیزر موهای زائد چگونه عمل می کند؟ دستگاه های لیزر و IPL از انرژی به شکل نور استفاده می کنند تا منبع خون را به فولیکول مو تغییر ماهیت دهند. انرژی ساطع شده از منبع نور توسط رنگدانه ای به نام ملانین جذب می شود که به مو رنگ می بخشد. مو بلافاصله این نور فیلتر شده را جذب می کند و آن را به سلول های اطراف منتقل می کند که به ترتیب به گرما تبدیل می شوند. این گرما، ماهیت سلول ها را تغییر می دهد و توانایی آن ها را در تولید موی زائد از بین می برد.
  • پیش از لیزر موهای زائد چه مراتبی لازم است؟ مشاوره پیش از درمان لیزر با بررسی سوابق پزشکی تان آغاز می شود و به دنبال آن یک تست پچ از شما گرفته می شود تا دستگاه را مطابق با رنگ پوست و نوع موی شما تنظیم کنند.
  • چه مدت طول می کشد تا موهای زائد از بین بروند؟ موهای زائد درمان شده ظرف 2 هفته با بازسازی اپیدرم از بین خواهند رفت. همچنین ممکن است یک سری از موهای زائد طی فرآیند درمان بریزند.
  • چگونه یک کلینیک مناسب انتخاب کنم؟ مهم ترین چیزی که در خصوص انتخاب یک مرکز لیزر خوب باید در نظر بگیرید این است که مشاوره و تست پچ باید رایگان باشد. این امر به شما این امکان را می دهد که از تکنسین لیزر سوالات تان را در مورد درمان و روند آن بپرسید. تست پچ تعیین می کند که آیا شما کاندید مناسبی برای لیزر موهای زائد هستید یا خیر. همیشه مرکزی را انتخاب کنید که تجهیزات کافی و مدرن، و تکنسین های باتجربه ای داشته باشند.

 

اگر تصمیم به انجام لیزر موهای زائد خود را دارید، فهرست بهترین و معتبر ترین مراکز لیزر سراسر کشور را در اینجا (کلیک کنید) بررسی کرده و نزدیک ترین مرکز را انتخاب نمایید.

موفق باشید.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.freshvancouver.com/index.php?option=com_content&view=article&id=439:top-5-benefits-of-laser-hair-removal&catid=41:body&Itemid=84″ ]لینک مطلب[/button]

 

 

 

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید