بهترین کلینیک لیزر موهای زائد سنندج

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شهر سنندج

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد سنندج

کلینیک لیزر موهای زائد تهران اسکین در سنندج یکی دیگر ز شعب موفق تهران اسکین است. این کلینیک زیر نظر دکتر اداره می شود. در این مرکز از دستگاه های الکساندرایت و ان دی یاگ استفاده می شود.

ما سعی کردیم به مطب دکتر غزل آقایی برویم و سوالاتی را در مورد لیزر موهای زائد از ایشان بپرسیم. یکی از مهم ترین سوالاتی که می توان از ایشان پرسید در مورد تفاوت دو دستگاه لیزر الکساندرایت و ان دی یاگ است. از دکتر خواستیم توضیحاتی در مورد لیزر موهای زائد و همچنین تفاوت های مربوط به این دو دستگاه برای ما بدهند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پزشک کلینیک لیزر موهای زائد سنندج

سلام پزشک سنندج هستم، پزشک پوست و مسئول کلینیک لیزر موهای زائد در سنندج. در این مرکز از دو دستگاه الکساندرایت Alexandrite و ان دی یاگ Nd:Yag ستفاده می شه. هر دو دستگاه، دستگاه های مجهز و جدید لیزر هستند که نتیجه نهایی مربوط به هر دو مطلوب است، اما تفاوت هایی در موارد استفاده دارند که در ادامه به اونها اشاره می کنم.

ابتدا دستگاه لیزر الکساندرایت که برای پوست های گندمی استفاده می شه. لیزر الکساندرایت دارای طول موج بلندتری نسبت به دستگاه لیزر ان دی یاگ است که طول موج بلندتر باعث میشه این دستگاه قابل استفاده برای طیف بیشتری از پوست های مختلف باشه، از جمله پوست گندمی.

شاید یکی از بزرگترین مزیت های لیزر الکساندرایت محدوده بزرگتر و سرعت تکرار بالای این دستگاه است. به این معنا که این دستگاه میتونه منطقه وسیعتری از پوست رو در بر بگیره و درمان کنه و سریعتر هم هست.

دستگاه الکساندرایت علیرغم طول موج بلندی که داره، اما باز هم احتمال جذب ملانین به وسیله این دستگاه و در نتیجه احتمال کم رنگ شدن پوست یا سوختگی وجود داره که اگر لیزر موهای زائد توسط یک اپراتور خوب انجام بشه این احتمال خیلی کمتر خواهد بود.

ولیزر ان دی یاگ، این دستگاه مناسب برای پوست های تیره است چرا که این دستگاه نسبت به لیزر الکساندرایت در جذب ملانین ضعیف تر است. ملانین هم در پوست و هم در رنگدانه مو وجود داره و میزان ملانین در پوست افراد تیره پوست بیشتر است. بعضی دستگاه های لیزر قدرت تشخیص ملانین پوست و مو را ندارند و در نتیجه ممکن است به پوست آسیب بزنن.

از طرف دیگه لیزر ان دی یاگ برای پوست های تیره موثر هست، چون این دستگاه طول موج بلند داره و در نتیجه پرتو لیزر وارد عمق پوست میشه و جذب رنگدانه های موجود در مو میشه و تاثیری روی رنگدانه ها و ملانین موجود در پوست نداره. به هرحال لیزر ان دی یاگ هم روی موهای نازک و سفید تاثیر زیادی نداره.

همانطور که قبل از این هم گفتم دستگاه لیزر ان دی یاگ طول موج بلندی داره و برای پوست های تیره موثر هست، به علاوه میتونه به عمق پوست نفوذ کنه و موهای زائدی رو که در اعماق بیشتری از پوست قرار دارند رو از بین ببره. اگر بخام با لیزر الکساندرایت مقایسه اش کنم، در صورتی که از لیزر ان دی یاگ استفاده می کنید، تعداد جلسات مورد نیاز برای رسیدن به نتیجه مطلوب بیشتر خواهد بود. به علاوه به خاطر طول موج بلندش درد مربوط به دستگاه ان دی یاگ کمی بیشتره، که البته این مشکل با استفاده از کرم های بی حسی موضعی برطرف میشه.

مرکز تخصصی لیزر سنندج

خانم های ایرانی تقریبا همه پوست روشن و گندمی دارند و انتخاب دستگاه معمولا بستگی به نظر خودشون داره.

من. خیلی ممنون خانم دکتر، در مورد نکات دیگه مربوط به لیزر موهای زائد هم میشه توضیحاتی بهمون بدید؟

دکتر: مسئله مهم در مورد لیزر موهای زائد این هست که خانم ها و آقایانی که لیزر موهای زائد رو انجام میدن حتما یک روز قبل از هر جلسه موهای زائد خودشون رو شیو کنند. وجود موی زائد روی پوست هم اثر بخشی لیزر رو کم میکنه و هم احتمال سوختگی رو افزایش میده. اگر موی زائد روی پوست وجود داشته باشه قبل از اینکه پرتو لیزر به زیر پوست برسه جذب موی روی پوست میشه و این اصلا خوب نیست.

اینکه می گم یک روز قبل از هر جلسه شیو کنند به این خاطر هست که شیو کردن هم باعث ملتهب شدن پوست میشه و حساسیت پوست رو بالا می بره، بهتره در روز انجام لیزر درمانی پوست این شرایط رو نداشته باشه و ملتهب نباشه. البته این مسئله به کلینیکی بستگی داره که مراجعه می کنید، بعضی کلینیک ها از مراجعه کننده میخان بیاد در کلینیک شیو کنه و یا همون روز شیو کردن موهاشو انجام بده.

نکته مهم دیگه این هست که در روز جلسه لیزر هیچ ماده آرایشی، کرم و لوسیونی روی پوستتون نباشه و پوست کاملا تمیز باشه، اگر قرار هست زیر بغل رو لیزر کنید، در اون روز از ضد عرق یا خوشبو کننده برای زیر بغلتون استفاده نکنید و پوست محل تمیز باشه. حتی پماد بی حسی هم که استفاده می کنید، ازتون خواسته میشه قبل از شروع جلسه پماد رو از محل پاک کنید و بشویید.

لیزر موهای زائد برای خانم هایی که پوستشون رو برنزه کردند – چه به طور طبیعی و چه با صندلی های سولار – انجام نمیشه و باید منتظر بمونند تا پوستشون به رنگ طبیعی برگرده.

لیزر برای خانم های باردار و خانم های شیرده هم انجام نمیشه، چون در این دوران هم حساسیت پوست بالاست، هم تغییرات هورمونی در بدن زیاد هست و هم موهای زائد بیشتر شده و سرعت رشد بیشتری دارند، پس خانم هایی که قصد باردار شدن دارند و یا باردار هستند، بهتر هست تا پایان دوره شیردهی منتظر بمونند.

قبل از شروع دوره لیزر یک جلسه مشاوره برگزار میشه که در این جلسه سعی میشه مراجعه کننده رو با فرایند لیزر آشنا کنیم و سوالاتش رو پاسخ بدیم. اما مسئله مهم این هست که خانم ها و آقایون مراجعه کننده هم در این جلسه اطلاعات پزشکی و دارویی خودشون رو به طور کامل و بدون کم و کاست در اختیار پزشک و اپراتور قرار بدن. مصرف بعضی داروها روی نتیجه لیزر تاثیر میذاره و احتمال بروز عوارض رو هم بیشتر میکنه و ممکنه لازم بشه تا مدتی صبر کنیم تا تاثیر دارو از بدن فرد خارج بشه. به علاوه ابتلا به بعضی بیماری های مزمن هم باعث میشه فرد کاندیدای خوبی برای لیزر نباشه.

  نگارنده: سمیه محمدی

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید