مروری بر لیزر موهای زائد

لیزر الکساندریت

آیا از اصلاح کردن موهای زائد و استفاده از روش های مختلفی مانند وکس یا نخ خسته شده اید؟ آیا پس از انجام این روش ها دچار جوش های پوستی می شوید؟ اگر این مشکلات را دارید بهتر است به روش لیزر درمانی فکر کنید.

متخصصین پوست از روش لیزر درمانی برای از بین بردن موهای زائد بدن و صورت استفاده می کنند. به لطف پیشرفت های تکنولوژی جدید، افراد بسیاری امروزه از لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدن خود استفاده می کنند. این روش کاملا موثر و بی خطر است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

استفاده از این روش نیازمند چند جلسه مراجعه به پزشک می باشد. اکثر بیماران بین 2 تا 6 جلسه نیازمند درمان خواهند بود. پس از آن اکثر بیماران تا چندین ماه هیچگونه موی زائدی روی بدن خود نخواهند داشت. زمانی که مو مجددا رشد می کند، میزان موها نسبت به قبل کاهش چشمگیری داشته است. به علاوه موهای رشد کرده بسیار نازک تر و روشن تر از قبل هستند. پس از رشد مجدد موها لیزر درمانی نیز تکرار می شود.

لیزرهای طراحی شده قابل استفاده برای تمام قسمت های بدن می باشند. بسیاری از این لیزرها برای بخش های وسیع بدن موثرتر خواهند بود. لیزر قابل استفاده برای بخش های زیر می باشد:

  • پشت
  • ناحیه بیکینی
  • قفسه سینه
  • صورت، به ویژه پشت لب ها و چانه
  • گردن
  • شانه ها
نگارنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

چرا مرکز لیزر موهایم را از اینجا  انتخاب کنم؟

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments