مراقبت از پوست پس از رفع مو زائد با لیزر

مراقبت از پوست پس از رفع مو زائد با لیزر
مراقبت از پوست پس از رفع مو زائد با لیزر

امروزه و با سرعت لیزر موهای زائد به روشی محبوب در میان خانم ها تبدیل شده است . صرف نظر از روشهای معمولی مانند تراشیدن و  اپیلاسیون کردن ،این روش جدید در حال شتاب گرفتن است .در اصل  لیزر موهای زائد، هم برای خانمها مناسب است هم برای آقایان .

در لیزر موهای زائد بدن فولیکول موهای زائد کاملا تخریب شده و امکان رشد مجدد موها در ناحیه مورد نظر از بین می رود . این درمان در طی چندین مرحله انجام می شود . نتایج حاصل از این روش در اغلب مواقع موفقیت آمیز و دائمی است .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

مراقبت های لازم پس از انجام لیزر درمانی

استفاده از کرم های ضد آفتاب : تمام نواحی تحت درمان با لیزر باید با مقدار زیادی از کرم های ضد آفتاب پوشش داده شود . زیرا با انجام لیزر درمانی ممکن است  پوست حساس و  تیره شود به ویژه در افرادی که دارای پوست حساس و یا تیره هستند.

 

تراشیدن موها در فواصل درمانی : در فواصل جلسات لیزر درمانی توصیه می شود که موها تراشیده شده و یا از موبر استفاده شود . در این فواصل درمانی از کندن موها،  بند انداختن و اپیلاسیون خودداری کنید .

 

استفاده از یخ و کرمهای تسکین دهنده : ممکن است ورم یا قرمزی در ناحیه تحت درمان ایجاد شود که با مصرف برخی کرم های خنک کننده و گذاشتن یخ می توان آنرا کاهش داد .

 

استفاده از پمادهای آنتی بیوتیک : گاهی ممکن است اطراف ریشه موها دلمه ببند که معمولا 7 تا 10 روز به طول می انجامد . در این موارد پزشک ممکن است مصرف پمادهای آنتی بیتوتیک را تجویز کند

 

در موارد نادر ممکن است جای جوش ها  و قرمزی بر روی ناحیه تحت درمان باقی بماند . در این صورت،  بلافاصله به پزشک مراجعه نمایید زیرا وی شما را در درمان این مشکل راهنمایی خواهد کرد .

[divider]

مترجم : مرضیه کبیری فر

منبع : http://www.wikihow.com/Care-for-the-Skin-After-Laser-Hair-Removal

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها !!!

لیزر درمانی فرآیند حساسی است و باید در انتخاب کلینیک حسایت بالایی  داشته باشید.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین با تجربه و آموزش دیده استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

 برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

img_20150822_092826-e1440825385210

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments