محصولات ضد پیری پوست برای دهه دو ،سه و چهارم زندگی

محصولات ضد پیری پوست مخصوص بیست ،سی و چهل سالگی

ضد پیری

داشتن پوستی زیبا و شاداب در هر سنی

با داشتن گزینه های فراوان از محصولات ضد پیری پوست، چگونه از بین آنها بهترین گزینه را انتخاب کنیم؟ و چه زمانی بهترین زمان برای استفاده از هر کدام از این محصولات است؟ نکته کلیدی نگهداری درست پوست برای باقی عمرمان چیست؟ دبرا جالیمان، متخصص پوست نیویورکی و نویسنده کتاب قوانین پوست، راز چگونگی انتخاب محصولات ضد پیری پوست مورد نیاز شما در حال حاضر، و چگونگی تغییر آنها در دهه های مختلف سن را با شما در مبان می گذارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دهه بیست سالگی

کرم های ضد آفتاب و آنتی اکسیدان ها

شروع مبارزه با تاثیر مخرب آفتاب بر پیری پوست از دهه بیست سالگی است. ثابت شده است که قرار گرفتن در معرض نور آفتاب در طول زمان با آسیب به الاستین،هورمون جوان بخشی پوست، پیری پوست را سرعت می بخشد. به این دلیل در روز از کرم ضد آفتاب با 30 SPF و در شب از سرم آنتی اکسیدان استفاده کنید تا تمامی رادیکالهای آزاد شده توسط خورشید از بین بروند.

نياسين آميد

این ماده ترکیبی، قدرت ویتامین 3 B / ب3 و اسید نیکوتین را با هم مخلوط می کند تا رنگدانه های پوستی را هموار و الاستیسیته را بهبود بخشد. این ماده، برای جلوگیری از علائم اولیه پیری پوست باید توسط تمامی افراد در دهه بیست سالگی مصرف شود.

گلیکولیک یا سالیسیلیک اسید

عملکرد/گردش سلولی کلید داشتن پوستی جوان و شاداب است که بهترین زمان برای شروع روتینی مناسب برای این کار بیست سالگی است. محصولات دارای گلیکولیک یا سالیسیلیک اسید با حذف لایه های سلول های مرده پوست و ایجاد سلول های جدید،پوست را روشن و شاداب، ومانند یک لایه بردار عمل می کنند. این محصولات را صبح پس از پاکسازی پوست با یک پاک کننده ی چربی استفاده کنید.

دهه سی سالگی

رتینول

این ماده نه تنها یک آنتی اکسیدان است، بلکه با افزایش تولید کلاژن، تغییر رنگ پوست، چین و چروک، و آکنه را درمان می کند. سی سالگی بهترین زمان برای شروع استفاده از این ماده و افزودن آن به روتین شبانه تان است تا در سنین بالاتر پاداش آنرا بگیرید- یعنی پوستی شاداب.

لایه بردارهای پاکننده

با رسیدن به سی سالگی محصولات دارای اسید را کنار بگذارید و به جای آن برای از بین بردن پوست های مرده از سیستم پاکسازی sonic یا لایه بردار پاک کننده استفاده کنید. این دو مورد باعث افزایش عملکرد/گردش سلولی می شوند چرا که با بالا رفتن سن احیا طبیعی پوست کند می شود.

پپتید

پپتید ماده ایی بسیار عالی برای افزودن به روتین مراقبت از پوست شماست، بخصوص که در از بین بردن چین و چروک زیر چشم و تولید کلاژن موثر است. مادامی که کلاژن به از بین رفتن خطوط نازک و چین و چروک کمک می کند، پپتید نیز برای جلوگیری از چین و چروک در وهله اول بسیار موثر است.

 

دهه چهل سالگی

عوامل مؤثر در رشد

این مولکولها در تمام سلولهای بدن انسان وجود دارند، و هنگامی که در محصولات مراقبت از پوست استفاده می شوند، به بازسازی DNA، سنتز پروتئین، و افزایش تولید کلاژن کمک می کنند. به عبارت دیگر، این مولکولها مانند پپتیدها در استروئید هستند که با استفاده از آنها در روتین شبانه می توان چین و چروک و بالا رفتن سن پوست را کاهش داد.

كافئين

کافئین تنها برای سرحال آوردن صبحگاهی شما نیست. برای از بین بردن پف زیر، چشم ژل چشمی کافئیین دار استفاده کنید تا رگهای خونی زیر چشم را تنگ تر/ منقبض کند. برای تسکین بهتر این ناحیه، ژل را در یخچال نگه دارید تا در هنگام استفاده خنک باشد.

مواد پاک کننده ملایم

بسیار مهم است که با بالا رفتن سن روغن های طبیعی پوست را از بین نبریم. چگونه؟! چنانچه بیش از حد پاک کننده استفاده کنید، با بستن منافذ پوستی و آزاد کردن رادیکالهای آزاد، پیری پوست را سرعت می بخشید. یک پاک کننده ملایم حاوی گلیسیرین و سرامید ceramides و استفاده از یک برس پاک کننده sonic یک بار در روز (در صبح) این روند را کاهش می دهد.

 

مرکز تحقیقات کلینیک پوست آلومینا

[divider]

کلینیک آلومینا مرکز فوق تخصصی زیبایی، پوست و لیزر درمانی است.

تماس با ما

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments