محصولات آرایشی-زیبایی فریبنده اما تقلبی

لوازم آرایشی تقلبی

اغلب اوقات متخصصین زیبایی در مجاب کردن مصرف کنندگان به منظور جدی گرفتن صنعت زیبایی با مشکل رو به رو هستند، مردمی که برای شرکت های تولید کننده هیچگونه ارزشی قائل نیستند و هرگز به آنها اعتماد نمی کنند.

مطالعات و تحقیقات جدیدی که در زمینه بازاریابی جهانی مد صورت گرفته است، نشان می دهد متاسفانه بیش از نود درصد مردم  تبلیغات لوازم آرایشی و بهداشتی را مملوء از دروغ بوده و کاملا  بی اساس هستند که هیچگونه سودی به مصرف کننده نرسانده و سازندگان این محصولات تنها قصد خالی کردن جیب مصرف کننده را دارند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

فریبکاری در تبلیغات لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست

TAJHIZAT-PEZRSHKI

در طی ارزیابی هایی که از چندین مجله مد و زیبایی معتبر بعمل آمد، خوانندگان همیشگی مجلات اظهار داشتند که  به چند جز مورد محدود و اثبات شده، تمام مطالبی که در این مجلات بعنوان تبلیغات  به چاپ رسیده است، دروغ محض هستند. نکته جالب توجه در اینجاست که بیشتر سوءظن ها به سمت محصولات آرایشی-درمانی بود، محصولاتی که علاوه بر خاصیت شفابخشی و داروئی که دارند، به زیبایی ظاهری فرد مصرف کننده می افزایند. مصرف کنندگان در خرید و استفاده از این دقت و موشکافی بیشتری نشان می دهند تا از طبیعی بودن محصول اطمینان حاصل پیدا کنند. مصرف کنندگان بدنبال تاییده آزمایشگاهی و علمی درج شده بر بسته بندی محصولات آرایشی هستند. خوشبختانه با وجود چنین مصرف کنندگان هشیاری، خطرات کمتری سلامت پوست آنها را تهدید می کند.

1027773643-parsnaz-ir

بنابراین، بهترین روش موثر برای دست یابی به سوددهی بیشتر برای تولید کنندگان محصولات آرایشی-زیبایی،  نمایش خود واقعی محصولات بدون بزرگنمایی است. در تبلیغات می بایست تک تک مواد مورد استفاده در ساخت محصول و نحوه ساخت آزمایشگاهی محصول به روشنی به بینندگان ارائه گردد.

منبع:

http://professionalbeauty.co.uk

نگارنده: حدیث بختیاری

[divider]

کلینیک فوق تخصصی لاغری، پوست و زیبایی آلومینا

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments