لیپکویتیشن

لیپوکویتیشن ،جایگزینی ایده ال برای لیپوساکشن

لیپوکویتیشن 1

لیپوکویتشن نوعی پروسیجر لاغری است که بخوبی توانسته جای لیپوساکسن را پر کند .افرادی که از این روش برای لاغری استفاده میکنند ،میتوانند بدون انجام جراحی به نتایج دلخواه خود دست یابند .

میتوان از این روش به منظور درمان موارد ذیل استفاده نمود :

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

کاهش سلولیت

کاهش جای کشیدگی بروی پوست

تغییر شکل بدن

این روش کاملاً بدون جراحی و بیهوشی انجام میگیرد و هیچ دردی ندارد .همچنین آسیبی بر پوست وارد نمیشود و میتوان از آن برای انواع پوست ها استفاده نمود .

البته نمیتوان نتایج حاصل از لیپوکویتشن را تضمین کرد و بهتر است فرد در کنار آن از رژیم غذایی سالم و ورزش هم برای حفظ وزن ایده‌آل استفاده نماید .

لیپوکویتیشن چه تفاوتی با لیپوساکشن دارد ؟

لیپوکویتیشن بدون جراحی و درد و دوران نقاحت انجام میگیرد و بزرگترین تفاوت آن با لیپوساکشن در نحوه ی نابودی چربی هاست .

امواج فراصوت نوعی حرارت را از لیزر تولید میکند که به سلولهای چربی حمله میکند .از آنجایی که تکنیک های کاربردی در این دو روش با هم متفاوتند،نتایج حاصل نیز متفاوت خواهند بود .لیپوکویتیشن گزینه ای ایده‌آل برای رفع چربی های نواحی بزرگ بدن است در حالی که لیپوساکشن بیشتر برای نواحی کوچک بدن استفاده می‌شود .تعدادی از مراجعین باور دارند که لیپوساکشن پروسیجری دشوار برای جراح است زیرا باید دقت زیادی در نحوه ی به کار گیری لیزر داشته باشد .بنابراین بیشتر از آن برای نواحی کوچک بدن استفاده می‌شود .

نتایج حاصل از لیپوکویتیشن کدامند ؟

در بیشتر موارد فرد میتواند نتایج را بلافاصله پس از پروسیجر و به صورت مشخصی مشاهده نماید .ممکن است فرد کمی التهاب را در ناحیه درمانی تجربه کنند که به زودی از بین می‌روند وفرد به نتایج مطلوب خود دست خواهد یافت .در صورتی که شما التهابی در ناحیه درمانی دارید ،بهتر است بدانید که حدود یک تا سه ماه طول میکش تا بتوانید نتایج دلخواه خود را مشاهده نمایید .

تئوری کویتیشن

این روش گزینه ای ایده‌آل برای آن‌هایی است که میخواهند با سرعت زیاد شکل و فرم بدن خود را تغییر دهند .لیپوکویتیشن بدون درد و بی‌حسی بوده و باعث می‌شود تا مراجعین لاغری سریع و دائمی و پایداری را تجربه کنند .

در این روش از امواج رادیویی مقاوم و پایدار برای رفع چربی های بدن استفاده می‌شود و به صورت معجزه اسا یی ناحیه درمانی فرم گرفته و زیبا می‌شود .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

برای تماس با مراکز لاغری و زیبایی در اصفهان اینجا کلیک کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments