لیپکویتیشن

لیپوکویتیشن،معجزه ای در رفع چربی های اضافی بدن

کویتیشتن: مزایا و معایب
لیپوکویتیشن 

تعداد زیادی از افراد باور دارند که رهایی از شر چربی ها و  سلولیت های اضافی بدن بدون جراحی و دوران نقاحت  و با صرف هزینه ای معقول کاملا اغراق امیز است .بله لیپوکویتیشن همان پروسیجری است که تمام این ویژگی های را دارد و به تازگی شهرت زیادی پیدا کرده است .بسیاری از مردم از خود می پرسند که موارد یاد شده شعار های تبلیغاتی هستند  و یا لیپوکویتیشن معجزه ای در رفع چربی های زائد است ؟

شرحی از لیپوکویتیشن 

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیپوکویتیشن نوعی لیپوساکشن غیر تهاجی است که از جراحی برای رفع چربی ها استفاده نمیکند و میتوان از ان برای رفع چربی های و سلولیت های انباشته شده در بخش های مختلف بدن بهره برد .این روش در سفتی و بالا کشیدن پوست هم موثر است .لیپوکویتیشن امواج رادیویی با انرژی بالا را بر پایه فناوری فراصوت به ناحیه مورد نظر گسیل میکند .امواج رادیویی این چربی ها را از هم جدا میکنند و پس از ان هم چربی ها توسط کبد روند سوخت  ساز را طی کرده و به حالتی طبیعی ازاد میشوند .

این روش کاملا بی درد بوده و عوارض و خطرات ناشی از ان خیلی کم هستند.

لیپوکویتیشن توسط سازمان غذا و دارو تایید شده است و این یعنی این روش در رفع چربی های بدن موثر است .این سازمان تنها پس از ارزیابی دقیق  و موشکافانه یک روش را تایید میکند .

لیپوکویتیشن  به مدت یک دهه مورد استفاده قرار گرفته است  و برای اولین بار در اروپا و در سال 2005 استفاده شد.هر جلسه از این روش فقط نیم ساعت طول میکشد  و هیچ برش و یا عوارضی ندارد .هزینه کلی این روش به نسبت لیپوساکشن و جراحی های کوچک سازی معده خیلی کمتر است .

البته تعدادی از مراجعین هم عنوان کرده اند که این روش نتوانسته انها را به هدف دلخواه خود برساند .این امکان وجود دارد که لیپوکویتیشن برای عده ای مناسب نباشد و یا نتواند به خوبی وزن انها را کم کند ولی به طور کلی این پزوسیجر مبتنی بر کاهش وزن نیست .این روش بیشتر بر نابودی چربی ها و شکل دهی به بدن تمرکز می کند تا کاهش وزن .بنابراین نمیتوان تصور کرد که افراد چاق فقط  با استفاده از این روش کاهش وزن زیاد و دائمی را تجربه کنند .

مطالعات انجام شده نشان میدهند که لیپوکویتیشن به خوبی میتوان چندین اینچ از دور کمر و یا سایر نواحی بدن شما کم کند ولی انتظار کاهش وزن ناگهانی را نداشته باشید .این روش هم همانند سایر متد های لاغری باید با رژیم غذایی  متناسب  و ورزش و سبک زندگی مطلوب  همراه باشد .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

برای تماس با مراکز لاغری و زیبایی در اصفهان اینجا کلیک کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments