لیپوماتیک یا لیپوساکشن !!!

لیپوماتیک یا لیپوساکشن !!!
لیپوماتیک یا لیپوساکشن !!!

 لیپوماتیک جدیترین متد و فن آوری در کاهش چربی بدن است. نتایج حاصل از این روش  در مقایسه با دیگر روش ها کاملا موثر تر ، بی خطر تر و کم عارضه است .

لیپوماتیک روشی بدون درد، غیر جراحی و غیر تهاجمی با بی حسی موضعی است که حجم زیادی از سلول های چربی تنها در یک جلسه تخلیه می شود که همراه با کمترین تورم ، کبودی ، درد و بدون درد و بدون خطر ایجاد آمبولی است .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیپوماتیک نوعی دستگاه ساکشن جدید است که برای تخلیه چربی های موضعی زیر پوست استفاده می شود . تکنولوژی مورد استفاده در این دستگاه طوری دقیق و فوق العاده عمل می کند که به طور کلی لیپوماتیک را از لیپوساکشن جدا می کند .

 

بیماران می توانند نتایج کاهش چربی را در همان لحظه و نتایج نهایی از دست دادن چربی را در حدود 3 ماه پس از انجام لیپوماتیک مشاهده کنند . آنها همچنین می توانند بلافاصله پس از بازگشت به فعالیت های عادی خود ادامه دهند . علاوه بر این، لیپوماتیک در از بین بردن سلولیت و سفت کردن پوست  نیز موثر است.  .

 

در روش لیپوماتیک ، دستگاه با استفاده از دو نوع موج به نام اینفراسونیک و ارتعاش و نوسان می تواند سلول های چربی را به روش (Nutation) کردن ثابت حول یک محور فیزیکی از جایی که به  همدیگر متصل هستند جدا کند ، همچنین بدون اینکه سلول های چربی را تخریب کند ، سلول های بافت چربی را سالم از زیر پوست با عمل ساکشن خارج می نماید .

به همین دلیل از سلول های خارج شده چربی توسط این تکنیک می توان مجددا بعنوان فیلتر برای حجیم سازی گونه و صورت و یا سایر اعضاء استفاده نمود. این چربی به مرانب دوام بیشتر و تورم کمتر پس از تزریق به عنوان فیلتر دارا می باشد و نسبت چربی که توسط ساکشن برای حجیم سازی استفاده می شود ، سالم است.

 

مزایای لیپوماتیک نسبت به سایر روشها

 

  • نحوه ی پخش یکسان چربی های در روش لیپوماتیک بسار مناسب است . برخلاف روش لیپوساکسن در آن چربی ها به صورت گلوله زیر پوست جمع می شود.
  • ریسک عفونت در لیپوماتیک بسیار کم است .
  • احتمال آمبولی چربی نسبت به روشهای دیگر بسیار کم می باشد و تا کنون گزارش نشده است.
  • بعد از انجام لیپوماتیک فرد بلافاصله به منزل بر می گردد و نیازی به بستری شدن نیست.
  • خستگی ، بی حالی و کوفتگی بعد ار لیپوماتیک نسبت به سایر روش های ساکشن بسیار کمتر است.
  • در روش های دیگر اگر فقط با بی حسی موضعی انجام شود احتمال دارد بیمار درد و ناراحتی زیادی حس کند در صورتی که در لیپوماتیک با یک بی حسی موضعی ساده بیمار دیگر هیچ دردی نخواهد داشت.
  •  تورم و ترشحات پس از عمل در این روش کمتر است و ترشح از ناحیه ساکشن فقط 36 ساعت طول می کشد ، در صورتیکه در روش های دیگر طولانی تر است.

[divider]

گردآوری و ترجمه : مرضیه کبیری فر

گروه پزشکان و مرکز لیزر تهران اسکین

[divider]

برای تماس با مرکز لاغری و زیبایی در اصفهان اینجا کلیک کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments