لیفتینگ صورت چیست؟

کشیدن صورت با جراحی

لیفتینگ صورت که rhytidectomies نیز نامیده می شود، فرایند جراحی زیبایی هستند که روی بخش هایی خاصی از صورت یک فرد تمرکز می کنند، با هدف اینکه به وی صورتی جوانتر هدیه دهند. وقتی که یک جراح چنین عملی انجام می دهد، در واقع پوست را سفت و تنگ کرده و پوست ضعیف شده را برمی دارد.

این کار با حذف چربی های اضافه، سفت کردن عضلات و کشیدن پوست تا زمانیکه محکم شود، انجام می پذیرد. عمل لیفتینگ به طور کل برای اطراف ابرو و یا گوشه های دهان استفاده نمی شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در بیشتر موارد، این عمل دو تا سه ساعت طول می کشد که بسته به فرایند جراحی دارد. اگر عملیات دیگری نیز با این جراحی ترکیب شده باشند، حتی طولانی تر نیز خواهد شد. گرچه بیهوشی اعمال می شود، عمل لیفتینگ در واقع یک عمل سرپایی بوده و بیمار پس از به هوش آمدن، می تواند به خانه برگردد. به هرحال ممکن است به خاطر بیهوشی، شخص کمی بی حال باشد، به همین خاطر داشتن همراه برای وی ضروری است.

بهبود پس از این جراحی چند هفته طول می کشد. پس از جراحی بهتر است بیمار تا چند وقت به خاطر تورم و کبودی صورتش، خود را در آینه نگاه نکند. احتمالا بیمار دچار درد نیز خواهد شد. بسته به بیمار شدت درد کم و زیاد است. ضد درد نیز تجویز می شود. مانند هر جراحی دیگری، مراقبت های پس از عمل نیز لازم است.

تا چند ساعت پس از پایان عمل، احتمالا بیمار نیاز به کمک داشته باشد. پس از یک یا دو روز شخص می تواند به تنهایی کارهای خود را انجام دهد. بیشتر افراد نیز پس از دو هفته به سرکار بر می گردند.

بهترین سن برای انجام عمل لیفتینگ صورت 40 سال به بالا می باشد، در این سن پوست های شل صورت و گردن مشخص هستند. گرچه عمل لیفتینگ به فرد ظاهری جوانتر می دهد، اما به هرحال ریسک خود را دارد.

به عنوان مثال تصاویر زیادی از افراد مشهور مشاهده کرده ایم که جراحی زیاد خوبی نداشته اند. وقتی که شخصی عمل لیفتینگ را می پذیرد، خطر ابتلا به آسیب عصبی دائمی را نیز پذیرفته است. گرچه مراحل طوری انجام می شوند که زخم به حداقل برسد و جای زخم نیز در قسمت های پنهان صورت قرار بگیرد، اما به هرحال جای زخم نیز ممکن است وجود داشته باشد.

اگر شما یکی از آن بیشمار افرادی هستید که تصمیم به انجام لیفتینگ روی صورت خود دارید، حتما قبل از انجام آن خیلی تخقیق در مورد آن انجام دهید.

در مورد تمام فرایند و ملزومات آن تحقیق کنید. در مورد خطرات احتمالی مربوط به آن مطالعه کنید. در مورد پزشک مورد نظر بسیار تحقیق کنید. به پزشکی که ممکن است گذشته ی سوال برانگیز داشته باشد، مراجعه نکنید، هرچقدر که نرخ درمان وی ارزان باشد.

 

مرکز تحقیقات کلینیک پوست،لیزر و تناسب اندام آلومینا

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه جوانسازی صورت و بدن

جوانسازی با روش میکرونیدلینگ و رادیوفرکوئنسی

با دستگاه پیشرفته اسکارلت نسل جدید با تکنولوژی جوانسازی صورت و بدن

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 55 درصد اینجا کلیک کنید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments