لیزر ناحیه تناسلی

لیزر ناحیه ی ژنیتال : سوالاتی رایج در مورد آن

لیزر ناحیه تناسلی
لیزر ناحیه ژنیتال

سوال در مورد لیزر اندام تناسلی :

آیا لیزر اندام تناسلی خطر دارد؟

آیا لیزر در این ناحیه، خانم های باکره را دچار مشکل می کند؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پاسخ متخصصین در مورد لیزر اندام تناسلی :

[masterslider id=”6″]

دکتر مریم ابراهیم اژدری

دکتر مریم ابراهیم اژدری (نماینده ی مرکز زیبان (آلومینا) تهران ، جردن) در رابطه با لیزر اندام تناسلی اینگونه می گوید که :” در پاسخ به این سوال و اینکه آیا لیزر باعث نازایی می شود و یا تخمدان ا را از کار می اندازد باید بگویم که نفوذ پرتو های لیزر به عمق پوست اگر هر دستگاهی عبارتند از لیزر الکساندرایت، دایود و ان دی یگ، باشد، تنها 2 تا 3 میلی متر در لایه های زیرین پوست تا فولیکول ها ی مو می باشد. و بیشتر از این در بدن نفوذ نمی کنند و هیچ اثر تخریبی روی ناحیه ی تناسلی تخم دان ها و رحم ندارند و برای آقایان نیز بر روی بیضه های این افراد هیچ اثر تخربی ندارند………برای اطلاعات بیشتر لطفا به صوت زیر گوش کنید ???????

لیزر مو در گیلان
دکتر معصومه امامی سیگارودی

به عقیده ی دکتر معصومه امامی سیگارودی (نماینده ی مرکز زیبان (آلومینا) گیلان ، رشت) :” اصولا لیزر هیچگونه عارضه ی دراز مدتی مانند نازایی، سرطان،کاهش باروری و نظایر آن ندارد، بنابراین شما می توانید با خیال راحت به لیزر ناحیه ی ژنیتال بپردازید. لیزر این ناحیه نسبتا بدون درد است، ولی برای افراد با آستانه ی درد پایین می توان از بی حس کننده های موضعی، ژل های خنک کننده و سیستم های خنک کننده استفاده نمود………..برای اطلاعات بیشتر در ادامه به ویس گوش دهید!???????

دکتر شایسته حاجیان

دکتر شایسته حاجیان (نماینده ی زیبان (آلومینا) در شیراز) در این مورد می گوید:” باید به متقاضیان عزیز برای انجام لیزر موهای زائد در ناحیه ی ژنیتال بگویم که، با توجه به اینکه لیزر های بسیار متفاوتی وجود دارد، مثلا لیزر های دایود کاملا عمق نفوذشان تنظیم شده است و مخصوص ریشه ی مو ها هستند، به این معنا که بیش از عمق ریشه ی مو پرتو های این لیزر دیگر نفوذ پذیری ندارد، پس اصلا قادر نیست تا به تخمدانها و یا رحم نفوذ کند. پس لازم به هیچ نگرانی نیست و با خیال راحت به لیزر این ناحیه اقدام نمایید………… در ادامه به صوت گوش دهید و مطالب بیشتری بیاموزید??????

دکتر تام جی. پستی
دکتر تام جی. پستی

دکتر تام جی. پستی نیز اینگونه می گوید که :” لیزر موهای زائد به هیچ وجه هیچ آسیبی به پرده بکارت و یا تخم دان ها وارد نمی کند و خانم های باکره با خیال راحت قادر به لیزر موهای زائد خود در منطقه ی ژنیتال می باشند.”

[su_button url=”http://www.realself.com” target=”blank” style=”3d” icon=”icon: sign-out”]لینک منبع[/su_button]

محقق: میترا کرمانیان

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments