لیزر ناحیه تناسلی

لیزر ناحیه ی ژنیتال: دیگه خبری از مو نیست

لیزر ناحیه ی ژنیتال

-هر روز شادابی و تمیزی را احساس کنید.

لیزر ناحیه ی ژنیتال

هیچ احساسی بهتر از، دوش گرفتن سریع بعد از اصلاح و تجربه ی نهایت لطافت پوست بدن نیست. این احساس را هر روز تصور کنید – حتی زمانی که وقت کمی دارید و فقط می توانید در عرض پنج دقیقه دوش بگیرید. به وسیله ی لیزر موی برزیلی ، پوستی نرم و صاف  و تمیز را در مکانهای عمومی با کمترین تلاش تجربه کنید. آن روزها گذشته که حساس ترین قسمت های بدنتان با تیغ خراشیده شود. اما در عوض، با لیزر برزیلی قسمت هایی از بدنتان را که به سختی شیو می شدند نرم و لطیف می شود. دیگر مجبور به تحمل ریش زبر آزار دهنده ، موهای زائد زیر پوستی یا ته ریش نیستید. با انجام لیزر برزیلی به نظر می رسد که هیچ گاه موی زائدی در بدن خود نداشته اید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

-مزیت های نداشتن(رفع) موهای زائد:

گذشته از احساس شادابی که هر روز می توانید از آن لذت ببرید، مزایای دیگری هم برای رفع موهای زائد ناحیه ی شرمگاهی ( ژنیتال) وجود دارد. با لیزر برزیلی، بدون اینکه نگران خط رویش موهایتان باشید، مایوی شنای دو تکه بپوشید.و بدون نگرانی از وجود موهای زائد،، میتوانید هر مدلی از لباس خواب را انتخاب کنید. بسیاری از لباس های زیر زنانه و شورت ها بسیار تنگ هستند و قسمت بیشتری از ناحیه ی شرمگاهی را در معرض دید قرار می دهند. اخرین مدل های لباس زیر را با اطمینان کامل، و بدون نیاز مداوم به رفع موهای زائد  بپوشید.

– پوستی بی عیب و نقص و بی دردسر را تجربه کنید.

-در هر مدلی از لباس زیر و لباس خواب عالی به نظر برسید.(هر مدلی ار لباس زیر و لباس خواب را می توانید بپوشید).

-احساس شادابی تمیزی و دلگرمی بیشتری داشته باشید.

-چه کسی از لیزر لیزر ناحیه ی ژنیتال برای رفع موهای زائد استفاده می کند؟

سال ها پیش، رفع موهای زائد ناحیه ی شرمگاهی عیب به شمار می آمد، اما، دیگر این تصور وجود ندارد. دلیل اصلی استفاده از لیزر برزیلی،، زیبایی است .اما ،از این نوع لیزر برای بهداشت شخصی نیز استفاده می شود .افراد در تمام سنین، چه مجرد چه متاهل و در هر شغلی برای از بین بردن موهای زائد بدنشان مایل به استفاده از لیزر برزیلی هستند ،زیرا می توانند صافی و زیبایی پوست را تجربه کنند.

تنها خانم ها نیستند که، از حس شادابی و تمیزی روزانه ی  پوست خود لذت می برند. برخی از مردان نیز لیزر برزیلی را برای حذف موهای ناحیه ی تناسلی انتخاب می کنند زیرا اثر و نتایج این لیزر طولانی مدت است.

به انجام لیرز برزیلی فکر می کنید؟

اپیلاسیون و اصلاح کردن را فراموش کنید و به انجام لیرز فکر کنید. اگر قصد انجام لیزر برزیلی را دارید، بدانید که این روش در مقایسه با اپیلاسیون و اصلاح اثر طولانی تری دارد. رفع موهای زائد به وسیله ی لیزر برزیلی در حالت مطلوب، یکی از متداول ترین روش های رفع موهای زائد در طول سال ها است. در طول 10 سال گذشته، لیزر برزیلی بر روی حدود 4.5 میلیون نفر در سر تا سر کشور انجام شده است. به عنوان تنها شرکت انجام دهنده ی خدمات انحصاری لیزر درمانی جهت رفع موهای زائد،، در کشور شناخته می شویم. وظیفه ی ما این است.

-لیزر برزیلی حذف موهای زائد چیست؟

رفع موهای زائد ناحیه ی تناسلی، از 4000 سال قبل از میلاد مسیح در میان زنان متداول بود. رفع موهای زائد به وسیله ی زنان شرقی با تولید لباس های شنای بازتر در سال 1945 آغاز شد. تغییرات به وجود آمده در مدل های لباس زیر، در طول سال ها، زنان را در رفع موهای ناحیه ی تناسلی ترغیب کرد. مدل های امروزی باید لباس های  بسیار تنگ مانند لباس شنا بپوشند.

در طول دهه های گذشته، تمایل به رفع بیشتر موهای زائد روش لیزر برزیلی را در میان زنان سراسر جهان بسیار متداول کرده است. لیزر برزیلی ،برای رفع همه ی  موهای زائد ناحیه ی تناسلی، ماندگاری بیشتری دارد.

چرایی رفع موهای زائد به وسیله ی روش لیرز مکزیکی:

لیزر رفع موهای زائد در حالت مطلوب، باعث گرفتن نتیجه ی بهتر در رفع موهای زائد میشود. به محض رفع موهای زائد، به نظر می رسد که هیچ گاه موی زائدی در بدن خود نداشته اید. لیزرها متداول ترین روش های رفع موهای زائد هستند، زیرا اکثر زنان، نمی خواهند نگرانی در مورد برجستگی اندامشان با پوشیدن مایوی شنا و داشتن موهای زیر پوستی داشته باشند. و تنها احساس شادابی و پاکیزگی روزمره ی، بعد از انجام لیزر را دوست دارند. اینکه هر روز مجبور به هدر دادن وقت یا صرف پول زیاد برای راه حل های موقتی رفع موهای زائد مانند اپیلاسیون نیستید ،دلایل کلیدی محبوبیت زیاد لیزر برزیلی در میان مشتریان در حالت مطلوب است.

تفاوت بین لیزر کامل برزیلی و لیزر عمومی چیست؟

در حالیکه، لیزر برزیلی، می تواند شامل روش های مختلف رفع موها است که  تقریبا همه ی موها ی ناحیه ی تناسلی برداشته می شوند، در روش لیزر کامل همه ی موها از تمام قسمت های بدن را رفع می کند و هیچ موی زائدی را باقی نمی گذارد. از میان روش ماهرانه ی لیزر برزیلی خط خطی، طرح مثلثی، یا برداشتن کامل موها یکی را انتخاب کنید……انتخاب کاملا به عهده ی خودتان است. در زیر تعدادی از روش های متداول لیزر برزیلی آورده می شود:

-انواع لیزر برزیلی عبارتند از:

-لیزر کامل برزیلی: همه ی موها از تمام قسمت های بدن برداشته می شوند.

-لیزر برزیلی خطی: همه ی موها برداشته می شوند اما خطی از مو در محل دلخواه باقی می ماند.

-لیزر برزیلی با طرح مثلثی: همه ی موها برداشته می شوند و یک مثلث از مو در هر جایی که بخواهید باقی می ماند.

-لیزر برزیلی با طراحی سفارشی: همه ی موها برداشته می شوند اما طبق سلیقه ی شما طرحی از موها باقی می ماند.

لینک منبع

محقق: میترا کرمانیان

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments