لیزر ناحیه ی ژنیتال !!خطر خطر!! مگه خطر داره؟!

لیزر ناحیه ی ژنیتال

خطر خطر!! لیزر ناحیه ی ژنیتال !!! مگه خطر داره؟!

لیزر ناحیه ی ژنیتال

سوال:

بیمار: آیا لیزر ناحیه ی ژنیتال خطرناک است؟! آیا این کار خطر و اثر جانبی به همراه دارد؟ چقدر دردناک است؟ آیا باید کرم بی حس کننده ی زیادی در منطقه استفاده نماییم؟ هر جلسه ی درمانی چه مدت به طول می انجامد؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  • ژنیتال به اندام تناسلی گفته می شود.

پاسخ متخصصین:

کنت وی. هسن در این رابطه می گوید:” لیزر موهای زائد در ناحیه ی ژنتیال کاملا ایمن است. بسیار لازم و ضروری است که با پزشکی مجرب و ماهر که سال ها با نوع پوستی مانند پوست شما کار کرده است، در ارتباط باشید و مشاوره بخواهید. بیماران معمولا در طی 5 جلسه 85% از موهای ضخیم خود را از دست می دهند و مقدار باقی مانده بسیار ضعیف و ظریف خواهند بود. اکثر بیماران 9 تا 11 جلسه درمان را پشت سر گذاشته و به بهترین نتایج ممکن دست خواهند یافت. به یاد داشته باشید که لیزر موهای زائد دائمی نیست.

در کلینیک ما، لیزر ناراحتی ناچیزی بر منطقه ی مورد نظر اعمال می کند، و به بی حسی موضعی اصلا نیازی نیست. لیزر ناحیه ی ژنیتال برای افراد متقاضی در حدود 15 دقیقه طول می کشد. ”

دکتر مایکل لا می گوید:” لیزر موهای زائد ناحیه ی ژنیتال برای خانم ها و آقایان می تواند ایمن باشد. لیزر ژنیتال برزیلی موهای زائد برای خانم ها و آقایان بسیار محبوبیت دارد. استفاده از لیزر نادرست و یا آی پی ال برای پوست می تواند به راحتی سبب سوختگی پوست شود. البته این موضوع که امروزه لیزر های متنوعی برای پوست های روشن و تیره در بازار و کلینیک ها یافت می شود، امری بسیار مهم است. ”

دکتر اسکات تریماس در این رابطه می گوید:” داشتن لیزر در ناحیه ی ژنیتال مانند سایر نواحی بدن بسیار رایج و آسان است. بنابراین قبل و بعد از لیزر بسیار مهم است که از نور شدید خورشید اجتناب شود. ”

رام چاندرا در این رابطه می گوید:” لیزر موهای زائد در ناحیه ی ژنیتال در 6 تا 8 جلسه ی درمانی تا 99% پاسخ می دهد، چرا که موهای این ناحیه کاملا ضخیم و تیره است. لیزر این ناحیه کاملا ایمن است. البته این نتایج با دستگاه های آی پی ال چشم گیر نیست و امکان سوختگی در افراد زیاد است. ”

دکتر آنیل آر شاه می گوید:” لیزر ناحیه ی ژنیتال، یکی از مناطقی است که بهترین نتایج را به خاطر نوع مو برای متقاضیان به همراه خواهد داشت. لیزر موهای زائد به تکنولوژی بهتری برای رسیدن به حالتی ایمن و قابل تحمل برای متقاضیان نیاز دارد. ”

دکتر استیون ایچ ویلیم می گوید :” ناحیه ی ژنیتال در حدود 5 تا 10 به راحتی لیزر خواهد شد. حسی که در هنگام لیزر به فرد دست می دهد مانند کشی است که محکم به پوست اصابت کند. اگر شما قادرید تا وکس کردن ناحیه ی ژنیتال را به راحتی تحمل کنید، پس تحمل لیزر این ناحیه بسیار آسان تر است. برای داشتن لیزری ایمن حتما با پزشکی مجرب و ماهر مشورت کنید.”

به عقیده ی دکتر جفری دابلیو هال:” لیزر موهای زائد ناحیه ی ژنیتال بسیار ایمن است. اگر پوستی تیره دارید از با تجربه بودن پزشک خود مطمئن شوید. حدود 6 تا 8 جلسه ی درمانی برای از بین بردن لیزر موهای زائد زمان نیاز است. برای کاهش درد در این ناحیه به راحتی می توان از بی حسی های موضعی استفاده نمود. البته قبل از لیزر لطفاً کاملا از پاک شدن آن اطمینان حاصل نمایید. ”

دکتر تاد مینارز می گوید:” لیزر ناحیه ی ژنیتال کاملا ایمن است. این ناحیه یکی از نواحی محبوب برای لیزر است. موهای این منطقه یکی از بهترین مناطق به دلیل داشتن جنس ضخیم است. 5 تا 6 جلسه ی درمانی با فواصل یک ماه بسیار مفید است. ”

لینک منبع

محقق: میترا کرمانیان

لیزر ناحیه ی ژنیتال بی خطر است همیشه به یاد داشته باشید. 💡

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments