لیزر مو در پوست های حساس

لیزر مو در پوست های حساس

آمادگی برای لیزر1

هنگامی که به پوست حساس می رسیم، لیزر مو می تواند جایگزینی خوشایند و دلپذیر برای درد روزانه اصلاح و اپیلاسیون مناطق مختلف از جمله صورت، کمر، بازوها و پاها باشد.

لیزر مو حتی می تواند روشی مناسب تر برای ازبین بردن موهای ناحیه تناسلی و دیگر مناطق حساس در اقراد با پوست حساس باشد. مهم نیست چقدر پوستتان حساس باشد، در زیر راهنمای هایی برای اطمینان یافتن از تاثیر جلسات لیزر درمانی می آوریم:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

آمادگی برای مشاوره پیش از لیزر

 

اگر دارای پوستی حساس هستند، سوالات زیر را در جلسه مشاوره قبل از لیزر بپرسید:

 

O- چه نوع لیزری در این روش مورد استفاده قرار خواهد گرفت؟

 

O- آیا می توان کرم بی حس کننده را قبل از درمان استفاده کرد؟

 

O- آیا قبل از شروع لیزر، منطقه مورد نظر تست خواهد شد ؟

 

O در طول فرایند حذف مو با لیزر، آیا خنک کننده استفاده خواهد شد؟

 

O آیا سایر درمانهای پوستی وابسته به لیزر در طول از بین بردن مو اتفاق خواهد افتاد؟

با داشتن این اطلاعات، می توانید تصمیم بهترو مناسب تری در خصوص روش درمانی خود بگیرید. و اطمینان حاصل کنید که مرکز مورد نظر جای مناسبی برای این کار است.

انواع لیزر

بسته به رنگ مو و رنگ پوست ، لیزرهای مختلفی برای از بین بردن مو استفاده می شود. از آنجا که پوست تیره ترحساسیت بیشتری نسبت به روش حذف مو دارد، مهم است که از انتخاب نوع مناسب لیزر اطمینان یابید.

لیزر الکساندر یا لیزر دیود پالس، برای پوست تیره تر و یا پوست روشن دارای حساسیت بالا، بهترین انتخاب است. یکی دیگر از گزینه ها برای پوست های حساس لیزر YAG – یک انتخاب مناسب برای همه انواع پوست- با حداقل میزان آسیب به اپیدورال است.

کرم بی حس کننده

لیزر باعث درد می شود که البته میزان آن در افراد مختلف متفاوت است. برای برخی، در این روش احساس می کنند که یک باند کشی پوستشان را در بر گرفته است.

در برخی این درد مانند درد اپیلاسیون است، البته کمی متفاوت تر. اگر شما نسبت به این موضوع نگرانید، با پزشک در میان بگذارید تا اوقبل از لیزر کرم بی حس کننده استفاده کند. هرچند که این کرم یک بی حس کننده موضعی است، ولیکن باعث آرامش بیمار در طول درمان می شود.

تست اولیه

اگر شما با توجه به پوست حساس تان در مورد واکنش های بالقوه آن به لیزر نگران هستند، شما می توانید از پزشکتان درخواست کنید تا آن منقطه را تست کند تا اطمینان حاصل کنید که هیچ عوارض وجود ندارد. همچنین به شما این فرصت را می دهد تا چگونگی واکنشتان به لیزر را ببینید، تا بتوانید گام های مناسب تری برای ایجاد درمان راحت تر بردارید.

خنک کننده

از آنجا که لیزر با استفاده از گرما فولیکول مو را ازبین می برد، درجه حرارت می تواند باعث ناراحتی شود. برای راحتی بیشتر مراجع در طول لیزر و جلوگیری از وقوع آسیب های بالقوه پوستی، پزشک می تواند یک خنک کننده بر روی دستگاه لیزر استفاده کند. خنک کننده به خصوص برای پوست فوق العاده حساس قفقازی/سفید مفید است.

درمان اضافی

گاهی اوقات، پوست حساس در نتیجه مشکلی مانند موهای در پوست برگشته یا فولیکولیت است. در این موارد، پزشک قبل یا بعد از لیزر مو برای درمان راحت و موفق تر درمان های پوستی اضافه توصیه کند. هرگونه مسئله پوستی را قبل از لیزر به پزشکتان اطلاع دهید.

لیزر مو روشی مناسب در مقایسه با تراشیدن و یا اپیلاسیون برای پوست های حساس است تا از تحریک پذیری پوستشان کم کنند. این افراد حتما باید این کار را در مرکزی معتبر و با متخصصی مجرب انجام دهند.

هرگونه نگرانی در خصوص لیزر درمانی را قبل از درمان با پزشکتان درمیان بگذارید و آن را برطرف کنید. با آماده سازی ابتدایی، پوستتان هرچقدر هم که حساس باشد، درمان راحت و مناسب تری خواهد داشت.

 

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه لیزر موهای زائد

لیزر 1

 

با دستگاه پیشرفته دایود با تکنولوژی سوپرانوی آمریکا نسل جدید

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 95 درصد اینجا کلیک کنید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
سارینا عظیمی
سارینا عظیمی
9 years ago

با سلام .
پوستم روشن و حساسه.می تونم بهتون اعتماد کنم؟ تا حالا دو بار با لیزر گوستم سوخته و پر از تاول شده.
آدرستون کجاست؟