از بین بردن موهای زائد صورت با لیزر در بهترین مرکز لیزر موهای زائد

چطور برای لیزر موی صورت آماده شویم؟

بهترین لیزر موهای زائد صورت
لیزر موی زائد صورت

زمانی که در مورد رفع موی زائد صورت صحبت می کنیم، لیزر یک روش فوق العاده محسوب می شود. گر چه تعداد برای سیدن به نتیجه مطلوب پس از لیزر، جلسه های متعدد لازم است، با این حال لیزر یک روش سریع است. اکثر استفاده کننده های لیزر درد و ناراحتی کمی را تجربه می کنند و عوارض آن نیز به سرعت بهبود پیدا می کنند. برای رسیدن به بهترین نتیجه لازم است تمام دستورات پزشک خود را با دقت دنبال کنید.

اگر لیزر را برای رفع موی زائد صورت خود انتخاب کرده اید، لازم است اقدامات زیر را انجام دهید:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مرحله اول. جلسه های لیزر و فاصله بین آن ها را در جلسه مشاوره تعیین کنید.

مرحله دوم. در مورد انتظارات خود نسبت به لیزر موی صورت با اپراتور صحبت کنید تا بدانید نتیجه نهایی لیزر چگونه خواهد بود و آیا با انتظار شما مطابقت دارد یا خیر.

مرحله سوم. در مورد تمام سوابق پزشکی خود اطلاعات کامل به پزشک پوست یا اپراتور لیزر خود ارائه دهید. اطلاعاتی مانند جراحی هایی که داشته اید، شرایط مزمن، آلرژی ها و اسکارها.

مرحله چهارم. لیستی از تمام داروهای با نسخه و بدون نسخه ای که اخیرا مصرف کرده اید و یا در حال مصرف آنها هستید، به پزشک ارائه دهید. ویتامین ها و مکمل ها نیز در این لیست جای می گیرند، به ویژه اگر حاوی بتا کاروتن هستند و یا داروهایی که باعث بالا رفتن حساسیت پوست به نور می شوند (داروهایی که دارای برچسب “اجتناب از نور خورشید” یا “Avoid sun exposure” هستند). در مورد تمام محصولات آرایشی و بهداشتی که برای پوست خود استفاده می کنید، به پزشک اطلاع دهید. اگر باردار هستید و یا قصد باردار شدن دارید، حتما به پزشک اطلاع دهید.

به مدت 2 تا 4 هفته قبل از شروع دوره لیزر درمانی موهای صورت را شیو کنید و از اصلاح کردن با نخ یا استفاده از وکس اجتناب کنید.

حداقل سه روز قبل از هر جلسه از شیو کردن موی زائد صورت خود اجتناب کنید و منتظر بمانید تا موها کمی رشد کنند. در این شرایط لیزر موی زائد اثر بخشی بهتری خواهد داشت.

قبل از هر جلسه صورت خود را بشویید و برای شستن از پاک کننده های ملایم استفاده کنید. در روز انجام لیزر هیچ کرم مرطوب کننده یا ماده آرایشی روی پوست صورت خود استفاده نکنید. اگر آستانه درد شما پایین است و یا پزشک تجویز کرده است، نیم ساعت قبل از هر جلسه از پمادهای بی حسی موضعی استفاده کنید. پس از هر جلسه از کرم ضد آفتاب با SPF حداقل 30 استفاده کنید.

هشدار

اگر چند روز قبل از جلسه ی تعیین شده روی صورت خود تبخال زده اید، به پزشک یا اپراتور خود اطلاع دهید. ممکن است لازم شود جلسه تعیین شده به تعویق بیفتد. اگر سابقه ابتلا به تبخال دارید، در روز جلسه مشاوره به پزشک اطلاع دهید، در این شرایط پزشک قبل از هر جلسه ممکن است داروی آنتی ویروس تجویز کند.

نگارنده: سمیه محمدی

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید