تصویر لیزر موهای نازک

لیزر موهای نازک

تصویر لیزر موهای نازک
لیزر موهای نازک صورت

لیزر بر روی موهای تیره و با تراکم بیشتر تاثیر بهتری دارد. موهای نازک نیز گاهی انتخاب خوبی برای لیزر درمانی هستند، اما این تاثیر نیز به میزان نازک بودن موها و همچنین رنگ آنها بستگی دارد. نوع پوست نیز در این میان بسیار مهم است.

اگر شما دارای موهای نازک و تیره هستید، لیزر درمانی موثر خواهد بود. اما از انجایی که هدف مورد نظر انرژی لیزر کوچک است، جذب انرژی ضعیف بوده و تاثیر آن نیز کمتر خواهد شد. اگر انرژی لیزر افزایش یابد، خطر بروز پیامدهایی مانند تیره شدن پوست، افزایش می یابد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

موهای نازک و روشن معمولا در مقابل لیزر مقاوم هستند، زیرا رنگدانه کافی برای جذب انرژی وجود ندارد و در نتیجه هیچ آسیبی به فولیکول مو وارد نمی شود.

لیزر به راحتی موهای مشکی و قهوه ای را از بین می برد، اما روی موهای بور تاثیر زیادی ندارد. بنابراین اگر دارای موهای تیره هستید، بدون شک می توانید از لیزر برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده کنید.

در عین حال به یاد داشته باشید که با پیشرفت های تکنولوژی و  ساخت دستگاه های جدید، افراد دارای موهای روشن نیز می توانند از این فرایند جدید برای از بین بردن دائم موهای زائد خود استفاده کنند.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments