لیزر موهای زائد دائمی است! آیا این واقعیت دارد؟

لیزر موهای زائد

کلینیک های زیادی برای انجام فرایند لیزر موهای زائد وجود دارد. لیزر یک روش دائم برای از بین بردن موهای زائد محسوب نمی شود، بلکه پس از مدتی در بعضی قسمت ها شاهد رشد مجدد موهای زائد خواهیم بود. اما لیزر به عنوان یک روش طولانی مدت برای رفع موهای زائد شناخته می شود. این روش در مقایسه با دیگر روش های برطرف کردن موهای زائد دوام بیشتری دارد علاوه بر اینکه تراکم موهای زائد را به طور چشمگیری کاهش می دهد.

نتایج لیزر درمانی در همه افراد یکسان نیستد و نتیجه این روش درمانی به واکنش بدن فرد به لیزر بستگی دارد. اغلب پس از لیزر درمانی کاهش قابل توجه رشد موهای زائد مشاهده می شود. هر چه تعداد جلسات بیشتر باشد، طول دوره توقف رشد موها نیز بیشتر خواهد بود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

فولیکول هایی که تحت تاثیر لیزر قرار گرفته اند ممکن است مجددا به رشد مو ادامه دهند. بنابراین برای رسیدن به نتیجه مطلوب و رفع مجدد موها تکرار جلسات لیزر درمانی مدتی پس از اتمام جلسات لیزر درمانی نیاز خواهد بود. شانس رهایی از موهای زائد بدون کامل کردن جلسات لیزر درمانی خیلی کم خواهد بود.

انتخاب مرکز مناسب برای لیزر موهای زائد

هیچکس موهای زائد بدن خود را دوست ندارد و یک واقعیت است که زنان و مدان در سراسر دنیا به دنبال روش هایی برای حذف آنها هستند. فرایند از بین بردن موهای زائد ممکن است خسته کننده و طولانی باشد. به علاوه روش های زیادی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد و هر یک از این روش ها دارای معایب و مزایای خاص خود هستند. گاهی انتخاب روش مناسب برایتان سخت می شود. امروزه لیزر به عنوان یک روش پرطرفدار وارد بازار شده است. استفاده از لیزر آسان است و نتیجه آن نیز از دیگر روش ها بهتر خواهد بود.

فرایند لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟

لیزر با استفاده از پرتوهای قوی نور کار می کند. این پرتوهای نور گروهی از فولیکول های مو را در پوست هدف قرار می دهد، ساختار داخلی را گرم کرده و فولیکول تولید کننده مو را تخریب می کند. همچنین لیزر باعث کوچک شدن فولیکول ها می شود. لیزرهای مختلفی وجود دارند که مناسب پوست ها و موهای مختلف هستند.

لیزر برای افرادی که دارای پوست روشن و موهای تیره و ضخیم هستند نتیجه بسیار خوبی در پی دارد، اما به هرحال امروز با دستگاه های جدید انواع موها و پوست ها با هر رنگی به لیزر پاسخ خوبی می دهند. بدن بین 6 تا 12 جلسه تحت لیزر درمانی قرار می گیرد تا نتیجه مورد نظر حاصل شود. پس از اتمام کامل جلسات فرد به مدت 1 تا 10 سال از شر موهای زائد خود رها خواهد بود.

تعیین کاندیدای مناسب برای لیزر درمانی

قبل از شروع فرایند لیزر درمانی بهتر است ابتدا مشخص کنید مناسب انجام این روش درمانی هستید یا خیر و اینکه چه نوع لیزری مناسب رنگ پوست و موی شماست. خیلی مهم است که لیزری را انتخاب کنید که به پوست شما آسیب نرساند. انتخاب دستگاه نامناسب علاوه بر اینکه نتیجه مطلوب را در پی نخواهد داشت، ممکن است باعث آسیب شود.

لینک منبع

نگارنده و محقق: سمیه محمدی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments