بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

چه نوع پوستی مناسب انجام لیزر موهای زائد است؟

بهترین لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

به دلیل مزیت های بی شماری که لیزر موهای زائد دارد، در حال حاضر یکی از پر طرفدارترین روش ها برای رفع موهای زائد است. با این حال افرادی که دارای پوست تیره هستند، شاید تمایلی به امتحان کردن لیزر موهای زائد نداشته باشند. این مسئله شاید تا حدی قابل قبول باشد، زیرا تقریبا همیشه گفته شده که لیزر موهای زائد روی پوست های روشن اثر بخشی بهتری دارد و در نتیجه ممکن است افرادی که دارای پوست تیره هستند، تصور کنند استفاده از لیزر برایشان بیهوده است.

اما خبر خوب برای افراد دارای پوست تیره این است که این مسئله در گذشته واقعیت داشت، اما امروزه تکنولوژی لیزر پیشرفت زیادی کرده و لیزر به عنوان بهترین جایگزین برای شیو کردن یا وکس کردن برای انواع پوست ها محسوب می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

نکته: لیزر موهای زائد می تواند برای پوست های تیره هم خیلی خیلی موثر باشد، اگر نوع دستگاه انتخاب شده مناسب باشد.

انواع مختلف پوست

6 نوع پوستی وجود دارد و پوست شما نیز ز لحاظ رنگ در یکی از این 6 گروه قرار می گیرد. نوع پوست تا حد زیادی بر اساس میزان حساسیت پوست به نور خورشید تعیین می شود، بنابراین هیچکس دیگر بهتر از خودتان نمی تواند نوع پوست شما را تعیین کند.

قبل از شروع دوره لیزر موهای زائد بهتر است اطلاعات دقیق تری در مورد نوع پوست خود داشته باشید:

  • نوع پوستی شماره 1. این نوع پوست خیلی روشن است و به شدت به نور خوشید حساس است و به راحتی دچار سوختگی می شود. این نوع پوست معمولا در بین مردم اسکاندیناوی یا مردم اروپای شمالی مشاهده می شود.
  • نوع پوستی شماره 2. این پوست روشن است. در مقابل آفتاب سوختگی خیلی حساس است و به ندرت برنزه می شود. معمولا مردم انگلیسی و آلمانی دارای این نوع پوست هستند.
  • نوع پوستی شماره 3. این پوست نسبتا روشن است و به آفتاب نیز تا حدی حساس است. گاهی دچار آفتاب سوختگی می شود. مردم ایتالیا و یونان دارای این نوع پوست هستند.
  • نوع پوستی شماره 4. این نوع پوست کمی روشن است و خیلی کم دچار آفتاب سوختگی می شود. در صورت برنزه کردن نیز قهوه ای می شود. مردم آسیایی، خاور میانه و همچنین اسپانیا داری چنین پوستی هستند.
  • نوع پوستی شماره 5. پوستی که نسبتا تیره است، به ندرت دچار آفتاب سوختگی می شود و حساسیت کمی به خورشید دارد. مردم آفریقای شمالی یا آفریقایی امریکایی ها دارای چنین پوستی هستند.
  • نوع پوستی شماره 6. پوست کاملا تیره است و حساسیت خیلی کمی به خورشید نشان می دهد و هرگز دچار سوختگی نمی شود. معمولا در بین مردم افریقایی تبار این رنگ مشاهده می شود.

در گذشته لیزر فقط برای افراد دارای پوست نوع 1 تا 4 موثر بود، اما به کمک پیشرفت تکنولوژی و دستگاه های جدیدتر لیزر، امروز همه افراد با هر نوع پوستی می توانند از لیزر برای رفع موهای زائد خود استفاده کنند. با ین حال اثر بخشی لیزر برای پوست های خیلی تیره به میزان زیادی به نوع دستگاه و همچنین مهارت اپراتور لیزر بستگی دارد.

[button color=”blue” size=”medium” link=” http://myskinlaser.com.au/resources/suitable-skin-types-for-laser-hair-removal/” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

نگارنده: سمیه محمدی

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید