بهترین روش کدام است لیزر موهای زائد یا الکترولیز

لیزر موهای زائد یا الکترولیز؟! کدام بهتر است؟ (بخش دوم)

مطالعه بخش اول


مراقبت ها و پیگیری های بعد از لیزر موهای زائد

بهترین لیزر موهای زائد صورت
لیزر موهای زائد صورت

 

پیش از لیزر موهای زائد، متخصص از یک پماد ضد درد برای کاهش درد استفاده می کند. اگر همچنان درد را حس می کنید، در خصوص مصرف داروهای مسکن با پزشک تان مشورت کنید. همچنین ممکن است پزشک برای تان کرم استروئیدی جهت کاهش درد تجویز کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

علائمی چون قرمزی و تورم را می توانید با استفاده از کمپرس یخ یا سرد کاهش دهید.

لیزر موهای زائد، به جای این که مو را از بین ببرد، رشد مو را غیر فعال می سازد. بنابراین به درمان های پیگیرانه نیازی نخواهید داشت.

شما همچنین باید پس از لیزر موهای زائد، میزان قرار گیری خود را در مقابل نور خورشید، به خصوص در ساعات اوج تابش به حداقل برسانید. افزایش حساسیت به نور خورشید که از درمان لیزر نشات می گیرد، می تواند شما را در معرض خطر آفتاب سوختگی قرار دهد. به همین جهت، حتما هر روز از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. بنا به توصیه پزشکان مایو کلینیک، 6 ساعت قبل از لیزر موهای زائد از قرار گیری درمعرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید تا از تغییر رنگ یا برنزه شدن پوست پیشگیری شود.

شرکت منظم در جلسات درمانی بسیار ضروری است. اغلب افراد هر 6 هفته به یک جلسه لیزر و در مجموع 6 جلسه درمانی نیاز دارند. این روند از رشد مو پس از اولین جلسه جلوگیری می کند. پس از اتمام جلسات لازم است در یک جلسه تکمیلی نیز شرکت کنید. این جلسه می تواند هر یک یا دو سال یکبار باشد. همچنین مجاز هستید بین جلسات درمانی از ژیلت استفاده نمایید.

 

هزینه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یک فرایند زیبایی محسوب می شود، به همین دلیل تحت پوشش بیمه های درمانی نمی باشد. هزینه کلی لیزر موهای زائد بر اساس تعداد جلساتی که باید شرکت کنید، متفاوت است.

 

آنچه از الکترولیز انتظار می رود

الکترولیز موهای زائد
الکترولیز

 

یکی دیگر از روش های رفع موهای زائد، الکترولیز است. الکترولیز نیز رشد مو را مختل می سازد. در این فرایند از یک دستگاه اپیلاتور استفاده می شود. این دستگاه از فرکانس های رادیویی با امواج کوتاه استفاده می کند تا مانع از رشد موی جدید در فولیکول ها شود. این امر سبب شده فولیکول های مو تخریب شوند تا از رشد مجدد مو جلوگیری شود و در نهایت منجر به ریزش مو می شود. در این روش جهت حصول بهترین نتایج، نیاز به شرکت در چندین جلسه است.

بر خلاف لیزر موهای زائد، الکترولیز توسط اداره غذا و داروی آمریکا (FDA) به عنوان یک روش دائمی در نظر گرفته می شود.

 

مزایای الکترولیز

علاوه بر این که نتایج حاصل از الکترولیز دائمی است، بسیار انعطاف پذیر هم هست. الکترولیز می تواند مانع از رشد مجدد مو در انواع پوست و مو شود. همچنین در هر قسمت از بدن، از جمله ابروها نیز کاربرد دارد.

 

ادامه مطلب …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید