برترین مرکز لیزر موهای زائد کرج

خاطره لیزر موهای زائد من در مطب دکتر مشکی

بهترین مرکز لیزر موهای زائد کرج
مرکز لیزر موهای زائد کرج

سلام به همه. من مینا هستم و 3 ماه دیگه عروسیمه. راستش خاطره ای که می خوام امروز براتون تعریف کنم دو جنبه داره: عشق و زیبایی! حتما تعجب کردید. پس بهتون توصیه می کنم داستان منو تا آخر مطالعه کنید.

ما تو مهرشهر کرج زندگی می کنیم. به همین خاطر دسترسی خیلی از مراکز تجاری، ادرای و پزشکی بهمون نزدیکه. از اونجایی که من همیشه عاشق تکنولوژی و مد روز هستم، همیشه چیزهایی که با اینا مرتبط باشه ناخودگاه سر راهم قرار می گیره.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

حدودا 2 سال پیش بود که یه شب برای خرید رفتم بیرون و خیلی تصادفی چشمم به تابلوی مرکر خورد که خدمات پوست، مو و لیزر ارائه می داد. اتفاقا چند وقتی بود که تصمیم گرفته بودم موهای زائد بدنمو لیزر کنم. برای همین فورا شماره تماس مطب رو یادداشت کردم تا بعد زنگ بزنم. چون مطب به خونمون خیلی نزدیک بود و منم آدم تنبلی بودم، خیلی خوشحال شدم.

خلاصه، فردای اون شب یه تماس با مطب گرفتم و از منشی وقت گرفتم. منشی بهم گفت قبل از هر چیز اول باید برای مشاوره مراجعه کنم و یه تست حساسیت پوست انجام بدم تا اصلا ببینیم که من کاندید مناسب برای محسوب میشم یا نه. و برای دو روز آینده بهم یه وقت مشاوره داد.

دو روز بعد، سر وقت به مطب مراجعه کردم. فضای مطب خیلی گرم و دنج بود و از بابت این که باید منتظر می موندم، حوصله ام سر نمی رفت. تو مطب، 2، 3 نفر دیگه از جمله یه آقای مودب و خوش تیپ هم منتظر بودن. منشی به من گفت تو این فاصله ازت یه تست پچ می گیرم.

با تعجب پرسیدم: تست پچ چیه؟!

منشی: تست پچ همون تست حساسیت پوسته و مخصوص اینه که دکتر متوجه بشه که شما کاندید مناسبی برای لیزر هستین یا نه. معمولا تست پچ روی ناحیه کوچکی از پوست انجام می شه. انجام این تست به منزله ی چگونگی واکنش پوست شما نسبت به لیزر انجام می شه. هر واکنش پوستی به غیر از قرمزی خفیف یا سوزش بسیار نادر است، اما دکتر با انجام تست پچ ، پوست رو ارزیابی می کنه و نتیجه می گیره که چه دستگاهی و با چه تنظیماتی با پوست شما سازگاری داره. برای همین انجام این کار به نفعتونه.

خدا رو شکر تست پچ هیچ حساسیتی رو در پوستم نشون نداد و من همچنان منتظر موندم تا نوبتم بشه. تو این فرصت اون آقای مودب با لبخند گرمی از من سوال کرد: بار اولتونه تشریف میارید برای لیزر؟

گفتم: بله. شما هم برای لیزر موهای زائد اومدید؟

گفت: بله. این جلسه پنجم منه.

گفتم: چه خوب! پس الان کلی اطلاعات دارید که می تونم ازتون بگیرم. ولی شما که آقایید. مگه آقایون هم به لیزر نیاز دارن؟

آقای مودب با لبخند گفت: من مربی بدنسازی ام و به لحاظ ورزش و حرفه ام احتیاج دارم که موهای زائدمو لیزر کنم.

پرسیدم: خوب تا اینجای کار چه طور بوده؟ موهای زائدتون از بین رفته؟

جواب داد: الان خیلی رشد موهای زائدم کم شده و کلا نازک شده. از همون جلسه اول موهای زائدم کم شد. اما بعد یک دفعه شروع کرد به زیاد شدن. وقتی به دکتر اطلاع دادم گفت که طبیعیه و مربوط به چرخه رشد موهای جدیده. اما بعد از اون جلسه به جلسه، کمتر و کمتر شده. تو این مدت هم فقط یک بار از ژیلت استفاده کردم.

تو همین اثنا، منشی گفت: آقای عابدی نوبت شماست. اما اگه ایرادی نداره اجازه بدید اول این خانم برای مشاوره برن داخل.

آقای عابدی گفت: هیچ اشکالی نداره، من وقت دارم فعلا.

برترین مرکز لیزر موهای زائد کرج
مرکز لیزر موهای زائد کرج

خلاصه تشکر کردم و رفتم داخل. آقای دکتر  با روی باز از ورودم استقبال کردن و بعد از معرفی خودم و سوابق پزشکیم، توضیح دادن که:

ما در این مرکز از دستگاه اختصاصی لیزر الکساندریت لوترونیک (Lutronic) استفاده می کنیم. خصوصیات این لیزر شامل:

  • کاهش احتمال سوختگی نزدیک به صفر
  • درمان سریع (به دلیل هندپیس بزرگ دستگاه)
  • سیستم خنک کننده فشار هوای سرد (بدون درد)
  • بدون تماس با پوست و بدون نیاز به ژل
  • نیاز به تعداد جلسات کمتر
  • مناسب برای پوست های روشن تا تیره
  • دارای گواهی سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA)

می باشد.

لیزر برای کاهش دائمی موهای زائد طراحی شده است، این فناوری طول موج هایی از نور را منتشر می کند که توسط رنگدانه های موجود در فولیکول مو جذب می شوند. فولیکول انرژی تولید شده به وسیله لیزر را جذب کرده و از بین می رود.

در آخر به من گفتن که اگه سوالی دارم بپرسم.

 

من: چند جلسه باید بیام تا موهای زائدم به کل از بین بره؟

دکتر : لیزر موهای زائد طی چند جلسه انجام می شود که تعداد جلسات معمولا بین 6 تا 8 جلسه خواهد بود. البته برخی افراد در کمتر از 5 جلسه نیز به نتیجه می رسند و برخی دیگر ممکن است به بیش از 8 جلسه نیاز داشته باشند. تعداد جلسات به رنگ پوست و رنگ و ضخامت و تراکم موها بستگی دارد. فاصله بین جلسات نیز 4 تا 6 هفته خواهد بود که تمام این موارد باید مورد بررسی قرار گیرند.

 

من: لیزر موهای زائد خطرات و عوارضی هم داره؟

 

دکتر : هر پروسه پزشکی و زیبایی دارای خطرات و عوارضی است. اما با رعایت برخی نکات می توان این عوارض را به حداقل رساند. برخی از عوارض احتمالی لیزر عبارتند از سوختگی و تغییر رنگ پوست که بر اثر تغییر در میزان رنگدانه ها بروز می کند. عوارضی مانند قرمزی و التهاب بخش درمان شده طبیعی است و ظرف چند ساعت پس از درمان برطرف خواهد شد.

 

من: برای به حداقل رساندن این عوارض چه کار میشه کرد؟

دکتر : انجام یک سری اقدامات می تواند در کاهش عوارض جانبی بسیار موثر باشد. مثلا:

  • بهترین روش برای کاهش خطر بروز عوارض جانبی، اجتناب از قرار گیری در معرض اشعه UV به مدت 7 روز قبل و بعد از لیزر موهای زائد است.
  • دست کم 2 هفته پیش از لیزر موهای زائد از آفتاب سوختگی یا برنزه کردن خودداری کنید.
  • یک هفته قبل از درمان لیزر از مصرف محصولات برنزه کننده اجتناب کنید.
  • جهت ارائه درمانی ایمن و موثر تر، کاربر دستگاه لیزر را در جریان کلیه سوابق پزشکی تان قرار دهید.
  • افراد باردار نمی توانند تحت درمان لیزر موهای زائد قرار گیرند.
  • لیزر موهای زائد در نواحی دارای تاتو و خالکوبی اثری ندارد.
  • در صورتی که به صرع مبتلا هستید، انجام لیزر موهای زائد توصیه نمی شود.

 

من: هزینه لیزر موهای زائد به چه صورته؟

دکتر : بسته به تعداد جلسات، نواحی ای که می خواهید لیزر انجام بدین و قد و وزن شما، هزینه های لیزر موهای زائد متفاوته.

 

من: آیا همه قسمت های بدن رو میشه لیزر کرد؟

دکتر : خیر، مثلا ابروها رو نمیشه لیزر کرد. اما وسط ابرو قابلیت لیزر شدن رو داره. همینطور لیزر موهای زائد برای داخل بینی یا گوش که آقایون خیلی دنبالش هستن، مناسب نیست. به غیر از این موارد، تمام قسمت های بدن رو می توان لیزر کرد.

 

من: آیا لیزر موهای زائد یک روش دائمیه؟

دکتر : سوال خوبیه. متاسفانه بعضی از مراکز لیزر، تبلیغات گمراه کننده ای درباره لیزر موهای زائد می کنند. در زیر پوست ما فولیکول های موی خاموشی وجود داره که تحت تاثیر درمان لیزر قرار نمی گیرن. برای همین ما به همه مراجعین این رو میگیم که پس از اتمام 8 تا 12 جلسه درمان، حدود 75 تا 80 درصد موهای زائد بدنشون رو از دست می دن. تغییرات هورمونی می تونن بر رشد موهای زائد جدید تاثیر بگذارن. مردم باید واقع بینانه به لیزر موهای زائد نگاه کنند؛ همه ما از لحاظ بیولوژی با یکدیگر متفاوتیم، برای همین آثار و نتایج لیزر در هر فردی متفاوته. اما صادقانه میگم، اکثر قریب به اتفاق مراجعین از نتیجه کار بسیار راضی اند.

 

من: دیگه بعد از لیزر موهای زائد، هیچ اقدامی برای از بین بردن موها لازم نیست؟

دکتر : خیر. این یک تصور غلطه. هیچوقت موهای زائد کلا از بین نمی رن، اما به طور خیلی چشمگیری کم میشن و برای چند سال از ژیلت زدن بی نیاز میشین. در برخی نواحی هم ممکنه لازم باشه هر چند هفته یکبار از ژیلت استفاده کنید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

دیگه سوالی به ذهنم نمی رسید که بپرسم برای همین از دکتر تشکر کردم و خارج شدم. دکتر  خیلی با صبر و حوصله و خوش اخلاقی به سوالاتم جواب داد و این برام خیلی مهم که جایی که یه خدماتی ارائه می ده، برخورد خوب و مناسبی هم داشته باشن. ناگفته نمونه که منشی دکتر هم خیلی مودب و با اطلاعات بود. از مطب که بیرون اومدم یهو چشمم به آقای عابدی افتاد و یادم اومد که ای وای من چقدر وقت ایشون هم گرفته بودم. با دستپاچگی تمام گفتم: واااای تورو خدا ببخشید، خیلی طول کشید، شرمنده تقصیر منه خیلی سوال کردم.

اون آقا هم با یه لبخند گرم گفت: اختیار دارید خانم…

راستش تو اون دیدار کوتاه با آقای عابدی یه حس غیر قابل وصفی داشتم. احساس می کردم یه عالمه پروانه تو دلم پر می زنن و تپش قلبمو حس می کردم.

نوبت آقای عابدی بود و باید می رفت و منم باید با منشی وقت اولین جلسمو تنظیم می کردم. اما نمی دونم چرا هر دومون تعلل می کردیم. خلاصه به خودم اومدم و رفتم سمت خانم منشی. خوشبختانه مطب دکتر مشکی انقدر خوب و حرفه ای بودن که خودم وقت رو باهاشون تنظیم کردم برای یک هفته بعد.

منشی توضیح داد که: تا هفته بعد که مراجعه می کنید باید یکسری اقدامات انجام بدید و یک سری کارها رو انجام ندید. مثلا گفت: تا هفته بعد نباید در معرض نور خورشید قرار بگیرید و باید یک ربع قبل از خارج شدن از خونه، ضد آفتاب بزنید و در طول روز هم تمدیدش کنید. تو این مدت نباید موهای زائدتو از ریشه بکنید ولی می تونید یکی دو روز قبل از مراجعه از ژیلت استفاده کنید؛ چون هرچی موهای زائدت کوتاه تر باشه لیزر بهتر جواب میده. روز مراجعتون هم یه قرص ضد ویروس بخورید.

از مطب که خارج شدم خیلی خوشحال بودم چون دیگه از شر موهای زائدم خلاص می شدم. از طرفی هم یه میل شدیدی داشتم که بیشتر با آقای عابدی صحبت کنم. طی اون یک هفته ای که نوبم برسه، مدام چهرش با اون لبخند گرمش میومد تو ذهنم!

بهترین لیزر موهای زائد زیر بغل
لیزر موهای زائد

خلاصه اولین جلسه لیزر موهای زائدم فرا رسید و رفتم مطب. وقتی جلوی مطب رسیدم یهو شنیدم کسی بهم سلام کرد. با تعجب که برگشتم ببینم کیه، دیدم آقای عابدی با یه دسته گل مقابلم ایستاده. یهو دلم ریخت و کلی ذوق کردم که باز دیدمش. سلام کردم و پرسیدم: عههه! چه جالب شما هم امروز وقت لیزر دارید؟

گفت: نه! من اومدم شما رو ببینم.

شاخ در آوردم! گفتم: منووو… برای چی؟! شما از کجا می دونستید که امروز نوبتمه؟!

گفت: روزی که داشتید از خانم منشی وقت می گرفیتد متوجه شدم…

حالا از اون روز تقریبا 2 سال می گذره و من خاطره خیلی خیلی خوبی از لیزر موهای زائد تو مرکز دارم. بعد از هر جلسه موهای زائدم به طور چشمگیری کم شد. خیلی خوشحالم که مطب دکتر مشکی رو برای لیزر موهای زائدم انتخاب کردم چون عوارضی که داشتم در حد یه قرمزی و التهاب کوچیک و زودگذر بود و نتیجه اش هم نرمی و لطافت فوق العاده پوستم بود و من از این بابت خیلی راضی ام. از طرفی هم مراجعه من به این مطب باعث شد تا من عشق زندگیمو پیدا کنم، تا جایی که 3 ماه دیگه عروسیمونه. واقعا خدارو شکر می کنم که اون شب تو مهرشهر تابلوی مطب دکتر  رو دیدم.

 

 

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید