لیزر موهای زائد

آیا من کاندید مناسبی برای لیزر موهای زائد هستم؟ (بخش اول)

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهران
کلینیک لیزر موهای زائد

لیزر یکی از محبوب ترین روش های مدرن رفع موهای زائد بدن به شمار می رود؛ اما باید توجه داشت که این روش برای همه افراد مناسب نمی باشد. به همین دلیل، ما این مطلب تهران اسکین را به شرح مواردی اختصاص داده ایم که پیش از لیزر موهای زائد باید در نظر گرفت تا این اطمینان حاصل شود که شما کاندید مناسبی برای این کار هستید یا خیر.

 

1- توجه به این که نتایج در افراد مختلف، متفاوت است

مهمترین نکات لیزر موهای زائد در پوست های تیره
لیزر موهای زائد در پوست های تیره

در وهله اول، لیرز موهای زائد برای افراد دارای موی تیره و پوست روشن مناسب است. با این حال، مطالعات نشان می دهد که در مواردی جزیی، حتی افرادی که به نظر مو و پوست ایده آلی برای لیزر موهای زائد دارند نیز به درمان لیزر پاسخ نمی دهند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

علی رغم تحقیقات انجام شده در این حوزه، هنوز علت آن مشخص نمی باشد. برخی مطالعات نشان می دهد که با وجود این که به نظر می رسد افراد دارای این ویژگی ها برای لیزر موهای زائد مناسبند اما حدود 15 درصد افراد به درمان های لیزر پاسخ مطلوبی نمی دهند.

 

2- تحقیق در خصوص انتخاب یک متخصص با تجربه

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در غرب تهران
کلینیک لیزر موهای زائد در غرب تهران

متاسفانه، گزارشات بسیاری حاکی از این موضوع است که لیزر موهای زائد توسط یک فرد غیر متخصص انجام شده که واجد شرایط این کار نبوده و البته عواقب منفی نیز در پی داشته است.

به همین دلیل، بی هیچ شک و تردید می توان گفت تحقیق در خصوص انتخاب یک متخصص با سابقه و یک مرکز معتبر لیزر (لیست مراکز معتبر لیزر موهای زائد را در اینجا ببینید) جزء تکالیف شما پیش از انجام لیزر موهای زائد است.

 

3- دارا بودن پوست روشن و موی تیره

پوست های تیره گروه 6
پوست های تیره

لیزر موهای زائد با مورد هدف قرار دادن ماده ای به نام ملانین (رنگ دانه) که در پوست و موی تیره قرار دارد، عمل می کند. بهترین کاندید برای لیزر موهای زائد افرادی هستند که دارای پوست روشن و موهای تیره می باشند.

اما این به معنای اثربخشی قطعی لیزر بر روی شما نخواهد بود (به بند 1 مراجعه کنید)، بلکه به معنای این است که شانس موفقیت لیزر موهای زائد در شما افزایش می یابد. چنانچه در مقیاس دسته بندی انواع پوست (فیتزپاتریک)، پوست تان از 4 تیره تر است، هنوز چندین گزینه برای شما وجود دارد. اثبات شده است که لیزرهای الکساندرایت (تا حدودی) و اندیاگ (به طور کامل) برای افراد دارای پوست تیره تر مناسب می باشند.

جدول مقیاس دسته بندی انواع پوست (فیتزپاتریک) را در شکل زیر مشاهده می کنید:

مهترین تقسیم بندی انواع رنگ پوست
تقسیم بندی انواع رنگ پوست

 

ادامه مطلب …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید