لیزر موهای زائد

آیا من کاندید مناسبی برای لیزر موهای زائد هستم؟ (بخش دوم)

مطالعه بخش قبل

 

4- اگر نتایج طولانی مدت می خواهید

مهمترین نکات چرخه رشد مو
چرخه رشد مو

لیزر موهای زائد یک گزینه عالی برای افرادی محسوب می شود که از روش های کوتاه مدت (مانند اپیلاسیون و استفاده از ژیلت) خسته و دلزده شده اند و اکنون نتایج بلند مدت تری را ترجیح می دهند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در لیزر موهای زائد هیچ تضمینی برای رفع دائمی موهای زائد وجود ندارد؛ اما از لحاظ علمی ثابت شده است که کاهش دائمی موهای زائد با درجات مختلف اثربخشی، نتیجه ای است که از لیزر حاصل می گردد.

این موضوع به ویژه برای افرادی که هر روز از روش های مختلف رفع موی زائد استفاده می کنند، می تواند بسیار فوق العاده باشد.

چنانچه قصد رفع دائمی موهای زائد خود را دارید، توصیه می کنیم پس از یک دوره کامل دریافت درمان لیزر موهای زائد برای الکترولیز نیز اقدام نمایید.

 

5- چنانچه قصد دارید ناحیه بزرگی از بدن تان را درمان کنید

مهمترین نکته لیزر موهای زائد کمر
لیزر موهای زائد کمر

از آنجایی که لیزر موهای زائد روشی سریع است، در نواحی بزرگ تر بسیار موثرتر است. درست بر خلاف الکترولیزر که به موجب آن هر تار مو به طور جداگانه درمان می شوند و فرایند را بسیار کند می سازد و درمان بخش های بزرگ بدن غیر ممکن است، لیزر برای قسمت های بزرگ تر، مناسب تر است.

در واقع، برخی از متخصصان توصیه می کنند که لیزر موهای زائد را به عنوان یک درمان پیشرو انجام دهید تا از میزان تراکم موهای زائد کاسته شود، سپس برای الکترولیزر اقدام کنید. در این صورت، رفع دائمی موهای زائد در نواحی بزرگ تر نیز امکان پذیر می شود.

با این وجود، لیزر موهای زائد در برخی موارد به طور قطعی مناسب نیست. به عنوان مثال، لیزر موهای زائد برای شکل دادن به ابرو ها مناسب نیست. درمان چنین ناحیه ای با استفاده از موچین، بند انداختن یا الکترولیز میسر است.

 

6- داشتن توانایی مالی برای پرداخت هزینه لیزر موهای زائد

بیشترین هزینه لیزر موهای زائد
هزینه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد مستلزم شرکت در چندین جلسه متعدد است که ممکن است حدود 12 ماه یا بیشتر به طول انجامد. بدیهی است که این امر منجر به گران تمام شدن این روش درمان می گردد و شما را متحمل پرداخت هزینه ای می کند که شاید برای تان قدری بالا باشد.

ممکن است برای پیشبرد روند کامل درمان لیزر موهای زائد، صدها هزار تومان زیر بار خرج بروید. و حتی در صورتی که هیچ نتیجه ای از درمان دریافت نکنید (اتفاقی که امکان وقوع دارد)، باید هزینه را تمام و کمال پرداخت کنید. بسیاری از مراکز لیزر موهای زائد، طرح های مختلفی برای پرداخت هزینه های درمان لیزر دارند که باعث می شود بار هزینه آن را کمتر حس کنید.

به هر حال توصیه می شود در صورت انتخاب لیزر موهای زائد، موقعیت مالی خود را نیز لحاظ کنید تا از این بابت نگرانی ای نداشته باشید.

 

7- داشتن توانایی در کنترل برخی ناراحتی ها

سوزش و قرمزی پوست ناشی از لیزر
سوزش و قرمزی پوست

باید بدانید که فرایند لیزر موهای زائد بدون درد نیست. با این حال، اکثر کلینیک ها نوعی مسکن را ارائه می دهند تا فرایند درمان برای تان آسان و قابل تحمل تر گردد. به همین دلیل، بروز ناراحتی هایی از قبیل درد، سوزش و قرمزی برای اکثر افراد، موضوع نگران کننده نیست. اما در هر صورت شما باید آمادگی مقابله با این موضوع و توانایی کنترل آن را داشته باشید.

 

اکثر این نکات در مشاوره پیش از لیزر موهای زائد نیز مشخص می شود

چنانچه در خصوص برخی از این نکات ابهامی دارید، نگران نباشید. هدف این مطلب به طور عمده این بود که شما را پیش از هر گونه تصمیم گیری عجولانه به فکر وا دارد.

شما می توانید پیش از پرداخت هر گونه هزینه در خصوص هر یک از این نکات یا هر گونه سوال و ابهام با یک مرکز معتبر لیزر موهای زائد مشورت کرده و درخواست انجام تست پچ را کنید.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

[button color=”red” size=”small” link=”https://hairfreelife.com/good-candidate-laser-hair-removal/” ]لینک مرجع[/button]

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید