قابل توجه عروس خانم ها: لیزر موهای زائد پیش از عروسی

 لیزر موهای زائد پیش از عروسی

لیزر موهای زائد پیش از عروسی

هنگامی که حرف از برنامه ریزی برای به یاد ماندنی ترین روز زندگی دو عاشق به میان می آید، مطمئنا عروس خانم ها تصمیمات بیشتری در سر دارند. لباس عروسی چه مدلی باشد؟ چه غذاهایی در شب عروسی سرو شود؟ در طول مراسم چه موزیکی نواخته شود؟ و… بدون تردید، پاسخ گویی به این قبیل سوالات بسیار اهمیت دارد. اما یکی از جنبه های برنامه ریزی برای عروسی که اغلب نادیده گرفته می شود این است: چگونه پیش از جشن عروسی، از شر موهای زائد خود خلاص شویم؟

بسیاری از دختران پیش از جشن عروسی برای لیزر موهای زائد اقدام می کنند. اگر شما هم جزء افرادی هستید که روز عروسی تان نزدیک است و قصد لیزر کردن موهای زائد خود را دارید، اما اطلاعاتی در این خصوص ندارید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. ما در ادامه به سوالات متداول برخی از عروس خانم ها در خصوص لیزر موهای زائد پاسخ داده ایم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

آیا لیزر موهای زائد واقعا موثر است؟

لیزر موهای زائد

پاسخ این سوال کاملا واضح و مبرهن است، بله. در طول درمان، نور لیزر توسط پوست جذب می شود و طی این فرایند، فولیکول های مو تخریب می شوند. اما تاثیر این فرایند، فوری نیست. با این حال، بسیاری از افراد شاهد نازک تر شدن موهای زائد خود پس از اولین جلسه هستند. هر قسمت از بدن به 4 الی 6 جلسه درمان نیاز دارد تا به طور کامل و دائمی موهای زائد از بین بروند. بنابراین، سعی کنید حین برنامه ریزی برای لیزر موهای زائد خود پیش از جشن عروسی، مدت زمان درمان را نیز در نظر بگیرید.

آیا لیزر موهای زائد در همه نوع پوست و مویی موثر است؟

لیزر موهای زائد

ممکن است شنیده باشید که لیزر موهای زائد در افراد دارای پوست یا مو با رنگ و ترکیبی خاص موثر واقع نمی شود. از آن جایی که دستگاه های لیزر قدیمی بر اساس کنتراست عمل می کنند (پوست روشن و موی تیره)، مورد هدف قرار دادن موهای تیره روی پوست های تیره برای شان دشوار است. خوشبختانه، در سال های اخیر، پیشرفت های زیادی در تکنولوژی لیزر موهای زائد صورت گرفته است و این امر را میسر ساخته که حتی اگر ترکیب پوست و موی پیچیده تری هم داشته باشید، می توانید مراکز لیزری را بیابید که مجهز به دستگاه های پیشرفته لیزر باشند و بتوانند نیاز شما را برطرف کنند.

 

آیا می توان در هر نقطه از بدن از لیزر موهای زائد استفاده کرد؟

مزایای لیزر موهای زائد زیر بغل

به طور کلی شما می توانید درمان لیزر را تقریبا در هر جایی از بدن خود به کار برید. تنها استثنایی که وجود دارد، اطراف چشم هاست. این بدان معناست که نمی توان از لیزر موهای زائد در ناحیه بالای گونه ها، گیجگاه یا ابروها استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که هر چه ناحیه ای که قصد درمان آن را دارید، بزرگتر باشد، هزینه درمان بیشتر خواهد شد. برای مثال، هزینه یک جلسه لیزر موهای زائد پا حدودا 3 برابر هزینه لیزر موهای زائد زیر بغل تمام می شود.

 

آیا لیزر موهای زائد پروسه دردناکی است؟

لیزر موی زائد

برای اکثر افراد، لیزر موهای زائد دردناک نمی باشد. با این وجود می تواند تحریک کننده باشد. اما با انجام یک سری اقدامات خاص می توانید این فرایند را ملایم تر سپری کنید. برای مثال، مالیدن ژل آلوئه ورا روی پوست بعد از درمان لیزر می تواند مانع از ایجاد هر گونه حساسیت شود یا آن را تسکین دهد. علاوه بر این، می توانید پیش از این که تحت درمان لیزر موهای زائد قرار گیرید، از کرم بی حس کننده موضعی استفاده کنید تا هر گونه درد احتمالی کاهش یابد.

 

اگر لیزر موهای زائد، یکی از اقداماتی است که تصمیم دارید پیش از روز عروسی تان انجام دهید، باید هر چه سریع تر نسبت به آن اقدام نمایید. این را در نظر داشته باشید که لیزر موهای زائد یک فرآیند طولانی است و ممکن است بین 8 الی 12 جلسه به طول بیانجامد. پس به گونه ای برنامه ریزی کنید که جلسات لیزر با جشن عروسی تان تداخلی نداشته باشد و پیش از فرا رسیدن آن روز، جلسات به اتمام رسیده باشند.

لیزر موی زائد برای عروسی

چنانچه سوالی در خصوص لیزر موهای زائد دارید، آن را با ما در میان بگذارید یا با یکی از نزدیک ترین شعب ما تماس گرفته و مشاوره بگیرید.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.hairremovalforum.com/laser-hair-removal-research/your-guide-pre-wedding-laser-hair-removal/404/” ]لینک مرجع[/button]

 

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید