از چه سنی می توان لیزر موهای زائد را شروع کرد ؟

موهای زائد چندش آور پا، خوشحالم که دیگه هیچوقت نمیبینمتون!!!

لیزرموهای زائد

همه ما دوست داریم پاهایمان حداقل برای چند روز صاف و براق باشد. پا بزرگترین قسمتی از بدن است که به اصلاح یا اپیلاسیون احتیاج دارد. اما هنگامیکه مدت زمان زیادی از استحمام خود را صرف اصلاح موهای زائد پا میکنید، نظریه داشتن پای صاف و براق، بیشتر به یک بار سنگین تحمیل شده تبدیل میشود.

داشتن پاهای ابریشمی به زحمت زیادی نیاز ندارد. با لیزر موهای زائد پا به راحتی میتوانید تیغ های اصلاحتان را دور بریزید و وقت اپیلاسیون خود را لغو کنید. پس از چندین جلسه لیزر، از کاهش دائمی موهای زائد خود لذت خواهید برد، بدون اینکه وقتتان را تلف کرده باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پاهای نرم و ابریشمی

تصور کنید بدون هیچ دغدغه و کار اضافی به حمام بروید و مدت زمان استحمام خود را به نصف زمان قبلی کاهش دهید. به این فکر کنید که چقدر عالی میشود اگر بتوانید هر نوع لباسی را که دوست دارید به تن کنید، بدون اینکه نگران این موضوع باشید که آخرین باری که پاهای خود را اصلاح کرده اید، چه زمانی بوده است. تصور کنید که چه حس غیر قابل وصفی دارید وقتی پاهای خود را با دست لمس میکنید و از نرمی و لطافت بی حد و مرز آن لذت میبرید. لیزر موهای زائد پا، بسیار بیخطر و موثر است و تنها طی چند جلسه درمان، در کوتاهترین زمان، نتایج ذکر شده را حاصل میکند.

مزایای  لیزر موهای زائد پا عبارتند از:

  • لذت بردن از نرمی و لطافت پا
  • احساس پاکیزگی
  • افزایش اعتماد به نفس
  • صرفه جویی در وقت
  • خداحافظی با اصلاح و اپیلاسیون

نه اپلاسیون، نه اصلاح، فقط پای صاف!

تصور کنید که دیگر هیچوقت لازم نباشد برای رفتن به سفر، بسته تیغ خود را نیز به همراه ببرید، هیچوقت نگران جیک زدن آزار دهنده موهای زائد پایتان نباشید، و هیچوقت درد ناشی از بریدن پای خود را حین اصلاح با تیغ تجربه نکنید. لیزر موهای زائد پا قادر است بطور موثری، 1 ساعت در هفته را که قبلا صرف اصلاح میکردید، برایتان ذخیره کند. این زمان، طی یکسال، معادل 52 ساعت میشود!

لیزر موهای زائد پا به چه صورت است؟

در لیزر، ابتدا مو در ریشه زیر پوست از بین میرود و بطور کامل کنده میشود. سپس، منافذ پوست بسته شده و تنها چیزی که باقی میماند پوستی صاف و بدون مو است. دیگر نیازی به اصلاح و اپیلاسیون نیست و هیچ موی زیر پوستی، سوزش ناشی از تیغ و جیک زدن مو پس از 5 ساعت اصلاح هم در کار نیست. بعلاوه، هزینه لیزر موهای زائد پا بطور چشمگیری به نسبت اپیلاسیون مقرون به صرفه تر خواهد بود.

چه کسی فرآیند لیزر را انجام میدهد؟

لیزر موهای زائد توسط متخصصان آموزش دیده در زمینه پزشکی صورت میگیرد. همه پزشکان، از قبل بطور گسترده ای در این زمینه آموزش دیده اند و با انواع لیزر موهای زائد آشنایی دارند. علاوه بر این، پزشکانی که این کار را انجام میدهند، دارای مجوز پزشکی نیز میباشند و تمامی کارکنان مرکز نیز آموزش دیده میباشند.

منبع: https://www.idealimage.com

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments