مهمترین نکات لیزر موهای زائد

آنچه لازم است درباره لیزر موهای زائد پا بدانید (بخش اول)

مهمترین نکات لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد پا

اگر از اصلاح های مکرر، استفاده از موچین و اپیلاسیون احساس رضایت نمی کنید، شاید وقت آن رسیده است که روش دیگری را برای از بین بردن مو های زائد خود جایگزین کنید؛ روشی که ارزشش را داشته باشد.

پا بزرگترین قسمت بدن جهت حذف موهای زائد محسوب می شود. همه افراد به خصوص خانم ها دوست دارند پا هایی نرم و صاف و براق داشته باشند.  اما تصور این که هر بار که حمام می کنید باید موهای پاهایتان را بتراشید خسته کننده و آزار دهنده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

همه ما دوست داریم پاهای مان حداقل برای چند روز صاف و براق باشد. اما پا بزرگ ترین قسمتی از بدن است که به اصلاح یا اپیلاسیون احتیاج دارد. اما هنگامی که مدت زمان زیادی از استحمام خود را صرف اصلاح مو های زائد پا می کنید، نظریه داشتن پای صاف و براق، بیشتر به یک بار سنگین تحمیل شده تبدیل می شود.

 

لیزر مو های زائد پا

مهمترین نکات لیزر موهای زائد پا
لیزر موهای زائد پا

 

در لیزر موهای زائد، پالس های نور لیزر با فولیکول های مو درگیر شده و آن ها را از بین می برند. این روش از دهه 1990 مورد استفاده قرار گرفته است. لیزر موهای زائد، یک روش دائمی نیست، اما بسیار سریع و مقرون به صرفه است.

لیزر موهای زائد، مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) قرار دارد و به عنوان یک روش درمانی دسته بندی می شود.

لیزر مو های زائد، یکی از پر طرفدار ترین روش های زیبایی در سرتاسر دنیا محسوب می شود. در این روش، پرتو های نور به داخل فولیکول های مو متمرکز می شوند. رنگ دانه موجود در فولیکول ها این نور را جذب می کنند و در نتیجه، مو از بین می رود.

با این که لیزر موهای زائد پا در بین خانم ها بسیار رایج و محبوب است اما محبوبیت آن در آقایان، به ویژه ورزشکاران نیز روز افزون شده است.

داشتن پا های ابریشمی به زحمت زیادی نیاز ندارد. با لیزر مو های زائد پا به راحتی می توانید تیغ های اصلاح تان را دور بریزید و وقت اپیلاسیون خود را لغو کنید. پس از چندین جلسه لیزر، از کاهش دائمی مو های زائد خود لذت خواهید برد، بدون اینکه وقت تان را تلف کرده باشید.

 

مزایای لیزر مو های زائد پا

مهمترین نکات لیزر موهای زائد پا
لیزر موهای زائد پا

 

تصور کنید بدون هیچ دغدغه و کار اضافی به حمام بروید و مدت زمان استحمام خود را به نصف زمان قبلی کاهش دهید. به این فکر کنید که چقدر عالی می شود اگر بتوانید هر نوع لباسی را که دوست دارید به تن کنید، بدون این که نگران این موضوع باشید که آخرین باری که پاهای خود را اصلاح کرده اید، چه زمانی بوده است. تصور کنید که چه حس غیر قابل وصفی دارید وقتی پاهای خود را با دست لمس می کنید و از نرمی و لطافت بی حد و مرز آن لذت می برید. لیزر موهای زائد پا، بسیار بی خطر و موثر است و تنها طی چند جلسه درمان، در کوتاهترین زمان، نتایج ذکر شده را حاصل می کند.

 

ادامه مطلب …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید