لیزرها از تکنولوژی بالایی برخوردارند

لیزر موهای زائد و امکان پیری پوست

لیزر با دستگاه الکساندرایت
لیزر موهای زائد

ما در دنیایی زندگی میکنیم که با سرعت زیادی همراه است .تمام کارها به سرعت انجام میگیرند و مردم وقتی برای سازگاری با روتین معمول زندگی ندارند .چند نفر از شما میتوانید اعتراف کنید که از شیو یا اصلاح موهای بدن خود لذت می‌برید ؟ البته نتیجه نهایی مطلوب است و در مدت کمی هم بدست می‌آید ولی این فرایند خیلی خسته‌کننده و تکراری است .

شاید علت محبوبیت لیزر موهای زائد هم همین باشد .لیزر موهای زائد  در مدتی کوتاه و به صورت دائمی موهای شما را رفع میکند ولی همانند سایر روش‌های زیبایی بحثهایی در خصوص عوارض جانبی آن وجود دارد .یکی از این عوارض امکان بروز چروک های پوستی بروی صورت در اثر لیزر است .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ابتدا بهتر است کمی به نحوه عمل‌کرد لیزر موهای زائد  به عنوان یک روش درمانی بپردازیم .لیزر با گسیل پرتوهایی بروی ایپدرمیس و نابودی فولیکولهای مو صورت میگیرد .امارهای سال 2011 نشان میدهند که حدود نیم میلیون نفر برای لیزر موهای زائد مراجعه کردند و این عدد محبوبیت لیزر را به خوبی نشان میدهد .

گزارشاتی هم وجود دارند که عوارض جانبی ناشی از لیزر را نشان میدهند مانند سوختگی و در بعضی موارد هم افراد بروز چروک های پوستی را گزارش کرده‌اند .البته همه پزشکان تأیید کرده‌اند که این روش تأثیری در بروز چروک های پوستی ندارد ولی هیچ شواهد علمی نمیتواند این موضوع را اثبات نماید .

متخصصان پوست عقیده دارند که پرتوهای لیزر فقط برای مدتی کوتاه به فولیکول مو گسیل می‌شوند و هیچ تأثیری بروی پوست نمی‌گذارند و به همین دلیل پیری ناشی از به کار گیری لیزر هم غیر ممکن است .

بنابراین جای نگرانی نیست ولی در صورتی که شما به نتایج نهایی حاصل از لیزر اهمیت میدهید بهتر است پیش از مراجعه حتماً مرکزی معتبر را انتخاب کنید و مطمئن شوید که لیزر توسط یک متخصص انجام میگیرد

میتوانید از متخصص مربوطه درخواست کنید که ابتدا پچ تست را امتحان کند و در صورتی که پوست شما واکنش نامطلوبی نشان نداد ،لیزر را انجام دهید

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments