لیزر موهای زائد نواحی خاص بدن

[su_animate type=”rotateInDownLeft” duration=”1.5″ delay=”0.5″]

لیزر موهای زائد نواحی خاص بدن

[/su_animate]

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

امروزه لیزر درمانی در میان اکثر مردم  به روشی محبوب و پرطرفدار تبدیل شده است . در مدتی كه از معرفی لیزرها برای درمان موهای زائد گذشته است ثابت شده برای درمان نواحی وسيع پوشیده از مو هیچ روشی بهتر از لیزر نیست.

[toggle title=”لیزر موهای زائد صورت” state=”close” ]

[su_note note_color=”#fac29a” text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[/su_note]لیزر موهای زائد برای تمامی نواحی صورت مناسب است ، تنها نواحی که نمی توان لیزر کرد داخل سوراخ بینی و داخل گوش است.

بیشترین و پرطرفدارترین ناحیه در صورت برای لیزر درمانی ، ناحیه پشت لب می باشد . چانه و گونه نیز در میان بانوان از محبوبیت بالایی برخوردار است .

یکی ازجدیدترین نواحی که می توان لیزر کرد لیزر موهای زائد ابرو است . رفع موهای زائد ابرو یک راه فوق العاده برای شکل دادن به ابرو و تقارن سازی ابرو می باشد . گرچه لیزر موهای زائد ابرو باید بدون عینک محافظ انجام شود که اینکار می تواند برای چشم مضر باشد . [/toggle]

[toggle title=”مزایای رفع موهای زائد صورت” state=”close” ]

[su_animate type=”shake” duration=”1.5″ delay=”0.5″]

[/su_animate]

تقریبا رفع موهای زائد صورت در  بیشتر  خانم ها  انجام می شود ، و ممکن برای کسانی که موهای صورت شان زیاد باشد  اینکار بصورت روزانه انجام شود . اغلب رشد موهای صورت زائد در اثر افزایش سن ( پیری) بوجود می آید. در حدود 20 میلیون از بانوان در ایالات متحده موهای زائد صورت خود را به صورت هفتگی بر می دارند .

اپیلاسیون، بند انداختن ، کندن موها با موچین وشیو صورت از اصلی ترین برنامه روزانه بسیاری از زنان است ، گرچه این کارها اغلب خسته کننده و وقت گیر است . امروزه یکی از ساده ترین راه حل برای رفع موهای زائد (به طور دائمی) لیزردرمانی است.

بر اساس آخرین گزارش های ثبت شده بیش از 1.2 میلیون نفر در سال 2007 از لیزر بهره مند شدند . لیزر درمانی سومین روش زیبایی است که بین بانوان از محبوبیت فراوانی برخوردار است  . رفع موهای زائد توسط لیزر دائمی است ، به طوری که دیگر نیازی به اپیلاسیون و یا هر روش دیگری نیست .

[su_animate type=”flip” duration=”1.5″ delay=”0.5″]

[/su_animate]

برای آقایان ، لیزر موهای صورت یک جایگزین مناسب برای اصلاح روزانه است و می تواند موجب ظاهری آراسته و مرتب گردد . از دیگر مزایای لیزر این است که دیگر موجب سوزش بعد از تراشیدن صورت با تیغ نمی گردد و همچنین موهای زیر پوستی ، روی پوست صورت دیده نمی شوند .

از دیگر گزینه های پر طرف دار برای رفع موهای زائد می توان به اپیلاسیون، کرم های مو بر و الکترولیز اشاره کرد . مشکل اصلی استفاده از اپیلاسیون و موبر ها تحریک فولیکول های مو است . لیزر مو های صورت در مقایسه با اپیلاسیون و الکترولیز ، از حداقل التهاب برخوردار است . همچنین وکس صورت می تواند موجب درد گردد ، اما در واقع لیزر برای درمان و از بین بردن این موها استفاده می شود .

[su_animate type=”hinge” duration=”1.5″ delay=”0.5″]

[/su_animate]

طبق اطلاعات بدست آمده توسط مرکز ملی بیوتکنولوژی ، لیزر موهای زائد زیر پوستی صورت (در ناحیه ریش) در از بین بردن آنها بسیار موثر است . این درحالیست که کندن موها با موچین می تواند موجب تحریک فولیکول های مو و زخم شود ، کرم های موبر که موجب تحلیل موها از ریشه می شود موجب مشکلات بسیاری در صورت از جمله تحریکات و حساسیت های پوستی می گردد و به طور کامل موهای زائد را از بین نمی برد . همچنین الکترولیز موجب برآمدگی پوستی ، پیگمنتیشن ، تغییر رنگ پوست و گاهی اوقات زخم در نواحی تیره تر می گردد [/toggle]

[toggle title=”هزینه لیزر موهای زائد صورت با لیزر” state=”close” ]

[su_note note_color=”#fb8430″ text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[/su_note]

هزینه ی رفع موهای صورت در مقایسه با انجام اپیلاسیون و تراشیدن موهای زائد آنطورهم که به نظر می رسد گران نیست .

انجام اپیلاسیون و الکترولیز در مقایسه با لیزر درمانی به جلسات بیشتری نیاز دارد و هزینه لیزر موهای زائد صورت معقول تر است .

لیزر موهای زائد صورت به طور کامل در عرض 15 دقیقه انجام می شود اما در الکترولیز زمان بیشتری برای رفع موهای زائد صورت نیاز است .

جلسات مورد نیاز برای رفع موهای زائد با لیزر 2 بار در ماه و معمولا بین 4-6 جلسه تکرار می شود. رفع موهای زائد صورت با لیزر یکی از سریع ترین و آسان ترین روش محسوب می شود . با استفاده از این روش می توان در صرف بودجه و زمان صرفه جویی کرد . [/toggle]

[toggle title=”لیزر موهای زائد برای سندروم تخمدان پلی کیستیک(PCOS) وبیماری های تخمدان پلی کیستیک (PCOD)” state=”close” ]

[su_animate type=”wobble” duration=”1.5″ delay=”0.5″]

[/su_animate]

رشد موهای زائد صورت ممکن است در اثر تغییرات هورمونی همچون یائسگی (که در آن نسبت هورمون های مردانه به استروژن در حال نوسان است ) ظاهر شود. ممکن است این مشکل باعث افزایش خفیف مو در صورت شود .

از دیگر اختلالات هورمونی که باعث رشد موهای زائد صورت می گردد سندروم تخمدان پلی کیستیک (PCOS یا PCO) و همچنین بیماری های تخمدان پلی کیستیک (PCOD) یا سندرم استین-لونتال است.

سندروم تخمدان پلی کیستیک نوعی عدم تعادل هورمونی است که حدود 10٪ از زنان را تحت تاثیر قرار می دهد. علایم سندروم تخمدان پلی کیستیک عبارتند از :

  • ناباروری
  • افزایش وزن
  • فشار خون بالا
  • کیست تخمدان
  • رشد بیش از حد موهای زائد

خوشبختانه سندروم تخمدان پلی کیستیک قابل درمان است و بعد از هورمون درمانی و لیزر موهای زائد بتدریج از بین می رود . [/toggle]

[toggle title=” لیزر موهای زائد پا” state=”close” ]

همیشه همه ما می خواهیم که پاهایی صاف و براق داشته باشیم . ، پاها وسیع ترین بخش از ناحیه ی بدن هستند و برای زیباتر شدن هر چه بیشتر پاها نیاز به شیو و یا وکس دارند. اما انجام اینکار در حمام نیاز به زمان زیادی دارد و می تواند وقت گیر نیز باشد .

تراشیدن موهای پا توسط تیغ در ابتدا ظاهری زیبا به پاهای شما می بخشد اما پس از سپری شدن یکی دو روز این موها مجددا رشد کرده و موجب نگرانی و اضطراب در شما می شود .

[su_note note_color=”#b0604e” text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[/su_note]

داشتن پاهایی نرم و درخشان کار سختی نیست . با لیزر موهای زائد پاها ، می توان دیگر از شر تیغ زدن روزانه خلاص شد . انجام لیزر برای پاها بصورت ماهیانه انجام می شود و اینکار به طور متوسط بین 3 تا 4 جلسه انجام می شود . پس از انجام لیزر ، شما شاهد کاهش موها برای همیشه خواهید بود و از داشتن پاهایی نرم و لطیف لذت خواهید برد. [/toggle]

[toggle title=”نحوه ی عملکرد لیزر در رفع موهای زائد پا ” state=”close” ]

 

 

[su_animate type=”hinge” duration=”1.5″ delay=”0.5″]

[/su_animate]

در ابتدا موهای زیر پوستی از بین رفته و به طور کامل می ریزند .سپس منافذ پوست بسته می شود و پوست نرم و لطیف می گردد . این امر به ویژه برای خانم هایی که دارای پوست تیره تر هستند ، حتی پس از اصلاح نیز قابل مشاهده خواهد بود .لیزر موهای زائد پا در مقایسه با وکس و اپیلاسیون مقرون به صرفه تر است.[/toggle]

[toggle title=”آیا می توان پوست های تیره را هم لیزر کرد ؟” state=”close” ]

[su_note note_color=”#f85935″ text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[/su_note]

بله. برخی مراکز لیزری دو نوع دستگاه دارند ، یکی برای پوست های روشن و دیگری برای پوست تیره . مهم نیست که چقدر پوستتان تیره است ، لیزر YAG یکی از معتبر ترین و مناسب ترین دستگاه برای رفع موهای زائد در پوست های تیره محسوب می شود .[/toggle]

[toggle title=”لیزر موهای زائد پا توسط متخصصان ” state=”close” ]

[su_animate duration=”1.5″ delay=”0.5″]

[/su_animate]

لیزر موهای زائد پا یک روش درمانی محسوب می شود . بنابراین رفع موهای زائد پا توسط لیزر باید توسط متخصصان پوست و یا یک فرد مجرب و آموزش دیده انجام می شود. علاوه بر این، دکتر متخصص باید دارای مجوز رسمی از سوی وزارت بهداشت باشد و نظارت کافی بر تمامی کارکنان خود نیز داشته باشد .[/toggle]

[toggle title=”هزینه ی لیزر موهای زائد پا ” state=”close” ]

هزینه لیزر موهای زائد پا به عوامل متعددی بستگی دارد . لیزر موهای زائد پا در هر شهر و کشوری متفاوت است . یکی دیگر از عوامل بسیار مهم ، نواحی تحت درمان است هر چه ناحیه تحت درمان وسیعتر باشد به طبع هزینه انجام لیزر درمانی نیز بیشتر خواهد بود .

[su_note note_color=”#eff835″ text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[/su_note]

برخی افراد ترجیح می دهند موهای بالای ران را لیزر کنند ، برخی دیگر علاقه مندند مو های ساق پا را لیزر کنند . در هر صورت، هزینه های لیزر به وسعت و دامنه ی ناحیه تحت درمان بستگی دارد.رفع موهای زائد ران به طور کامل ، به زمان و جلسات بیشتری نیاز دارد بنابراین هزینه لیزر این ناحیه بیشتر خواهد بود .[/toggle]

[toggle title=”لیزر موهای زائد زیر بغل” state=”close” ]

به طور کل نمی توان انکار کرد که رهایی از موهای زائد کاری خسته کننده نیست. یکی از مشکلات شایعی که هر فرد در طول زندگی خود با آن سر و کار دارد رهایی از موهای زائد زیر بغل است.

[su_animate type=”swing” duration=”1.5″ delay=”0.5″]

[/su_animate]

روشهای متعددی برای رهایی از موهای زائد زیر بغل مانند تراشیدن با تیغ و اپیلاسیون ممکن است این کار را انجام دهد ، اما پس ازگذشت یک یا دو هفته شاهد رشد مجدد موها خواهید بود . انجام اینگونه روشها خطراتی نظیر زخم های پوستی، جوش های زیر پوستی و چرکی، موهای زیر پوستی و نظائر آنرا در بر خواهد داشت . [/toggle]

[toggle title=”برای رفع موهای زائد زیر بغل چه باید کرد ؟ ” state=”close” ]

[su_note note_color=”#35f8ab” text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[/su_note]

از بین بردن موهای زائد کاری ضروری اما آزار دهنده است . اما امروزه با انجام لیزر درمانی این کار بسیار آسان شده است . خوشبختانه، لیزردرمانی روشی بسیار ایمن است که به طور دائم موهای زائد را ازبین می برد . دراین پرتو درمانی مقدار زیادی از انرژی را به رنگدانه های تیره در فولیکول های مو به منظور از بین بردن آنها می تابانند ، در نتیجه رشد طبیعی موهای زائد کاهش و یا به طور کلی متوقف می شود . اثر بخشی لیزر درمانی به عوامل مختلفی از جمله رنگ پوست، رنگ مو ، ضخامت مو و تعداد جلسات لیزر بستگی دارد .

اما همواره این سوال برای افرد مطرح است که با توجه به اینکه ناحیه زیر بغل دارای غدد لنفاوی متعددی می باشد ایا لیزر می تواند باعث تحریک این غدد شود یا خیر؟ و آیا به راستی لیزر برای موهای زائد زیر بغل بی خطر است یا ممکن است در دراز مدت باعث ایجاد خطراتی برای فرد گردد.

[su_note note_color=”#7bffef” text_color=”#110f0f” radius=”13″]

لیزر موهای زائد

[/su_note]

خوشبختانه پس از گذشت تقریبا ۲۵ سال از آغاز استفاده از لیزر موهای زائد زیر بغل حتی یک مورد عارضه که باعث آسیب غدد لنفاوی یا عوارض دراز مدت گردیده باشد مشاهده نشده است. چون اصولا لیزر ماهیت نوری داشته و عمق نفوذ آن نیز بسیار کم است بنابراین به هیچ عنوان عوارض جدی برای فرد ایجاد نمی کند. [/toggle]

[toggle title=”لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی ” state=”close” ]

[su_animate type=”tada” duration=”1.5″ delay=”0.5″]

[/su_animate]

اقدامات متعددی نظیر اپیلاسیون، وکس، تراشیدن با تیغ، برداشتن موها با قیچی، استفاده از کرم یا داروهای موضعی برای از بین بردن موهای زائد اندام تناسلی در خانم ها و اقایان استفاده شده است اما هیچکدام از این روش ها برای طولانی مدت فرد را راضی نکرده است. اما لیزر موهای زائد اندام تناسلی یکی از بهترین روش هاست معمولا بسیار کم عارضه و بدون درد است. امروزه لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی به یک از پر طرفدارترین روش های رفع موهای زائد تبدیل شده است و روند رو به توسعه ای دارد . [/toggle]

[toggle title=”نحوه ی عملکرد لیزر در رفع موهای زائد ناحیه تناسلی ” state=”close” ]

در لیزر درمانی مقدار زیادی انرژی به فولیکول های مو تابانده می شود که در نتیجه رشد طبیعی موهای زائد را کاهش می دهد و یا به طور کلی رشد این موها متوقف می شوند.

[su_note note_color=”#f4b1dc” text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[/su_note]

از آنجا که پرتوهای لیزر به طور مستقیم بر روی پوست تابانده می شود ، احتمال بروز عوارض جانبی نیز وجود دارد. اما عوارض جانبی در پوست های مختلف و بسته به تجربه تکنسین یا متخصصین پوست ، متفاوت خواهد بود . این عوارض جانبی خیلی سریع و بعد از تکمیل درمان برطرف می شود و به هیچ عنوان منجر به مرگ و یا قرمزی و تورم دائمی نمی گردد . [/toggle]

[toggle title=”مزایای لیزرموهای زائد ناحیه تناسلی” state=”close” ]

برخلاف آنچه که گاهی اوقات شنیده می شود ، لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی بدون درد است ، لذا به عنوان بهترین روش برای رفع موهای زائد اندام تناسلی محسوب می شود.

[su_animate type=”fadeInDown” duration=”1.5″ delay=”0.5″]

[/su_animate]

لیزر درمانی علاوه بر رفع موهای زائد ناحیه تناسلی دارای مزایایی همچون کاهش یا رفع تیرگی ناحیه تناسلی زنان و بهبود کیفیت روابط جنسی است . [/toggle]

[toggle title=”عوارض لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی” state=”close” ]

تنها عوارض لیزر موهای ناحیه تناسلی ایحساس دردی خفیف است که آن هم به دلیل حساس بودن پوست این ناحیه می باشد تورم و قرمزی ایجاد شده پس از چند روز و با استفاده از کرم های پوستی برطرف می شود .

[su_animate type=”rotateOut” duration=”1.5″ delay=”0.5″]

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

[/su_animate]

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی به دو روش انجام می شود . جزئی و کلی .

با انجام روش جزئی، شما هنوز هم مجبور به استفاده از روش دیگری برای از بین بردن موهای باقیمانده بدنتان هستید . بنابراین اکثریت افرادی که قصد لیزر موهای ناحیه تناسلیشان را دارند معمولا روش کلی را انتخاب می کنند . [/toggle]

[toggle title=”متداول ترین دستگاه های لیزری مورد استفاده در ناحیه تناسلی ” state=”close” ]

  • الکساندریت(Alexandrite)
  • اندیاگ (Nd: YAG )
  • پالس دیود آرایه(Pulsed Diode Array)
  • آرگون(Argon)
  • رابی(Ruby)

[su_note note_color=”#d2b1f4″ text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[/su_note]

این خوب است که بدانیم دستگاه های آرگون و روبی به طور کلی از رده خارج شده اند . بهتر است قبل از انجام لیزربا تکنسین در مورد انجام لیزر مشورت نمایید و همچنین بر روی ناحیه کوچکی از بدنتان تست شود . [/toggle]

[toggle title=”نکات مهم در مورد لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی” state=”close” ]

  • لیزر موهای زائد اندام تناسلی با توجه به رنگ پوست و رنگ مو افراد ، حداقل ۴ جلسه و حداکثر ۱۰ جلسه خواهد بود.
  • فاصله بین هر جلسه بین۶ تا ۸ هفته می باشد.
  • طی ۲ هفته پس از اولین جلسه لیزر موهای زائد اندام تناسلی نتایج قابل مشاهده و رضایت بخش خواهد بود.

[su_animate type=”hinge” duration=”1.5″ delay=”0.5″]

لیزر ناحیه تناسلی

[/su_animate]

  • نتیجه لیزر موهای زائد اندام تناسلی به شکل کنده شدن آسان موها، کز کردن موها یا ریزش مو می باشد.
  • معمولا در جلسه اول و دوم تا حدود زیادی موها از بین خواهند رفت اما باید حداقل ۴ جلسه دیگر نیز تکرار گردد.
  • معمولا طی ۲ تا ۳ جلسه اول بخش قابل توجهی از موی زائد اندام تناسلی دچار ریزش می شود. [/toggle]

[toggle title=”فرآیند انجام لیزر موهای زائد زیر بغل و پا ها+ فیلم” state=”close” ]

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments