خلاصی از شر موهای زائد صورت برای همیشه ! مگه میشه ؟

لیزر موهای زائد ناحیه پاها و مزایای ان

 ازبین بردن کک ومک توسط لیزردرمانی
لیزر موهای زائد

فرقی ندارد که شما به تازگی لیزر را برای رفع موهای زائد پای خود انتخاب کرده‌اید و یا مدتها چنین تصمیمی داشته‌اید ولی بهتر است که پیش از اقدام برای آغاز جلسات درمانی این پست را مطالعه کنید :

مزایای نامحدود

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

علاوه بر رهایی از نگرانی در خصوص شیو یا اپیلاسیون ،لیزر مزایای دیگری هم دارد که خیلی زیاد هستند .لیزر پوست را نرم و صاف میکند و دیگر اثرات ناشی از بریدگی های تیغ و آسیب دیدگی های پوستی وجود نخواهد داشت .مهم تر از همه اینکه مجبور نیستید به نحوه رفع موهای پراکنده ناحیه زانو و دور آن فکر کنید .قبل از مهمانی رفتن هم نیازی نیست که وقت زیادی را برای رفع موهای پایتان صرف کنید و میتوانید با خیال راحت خوش بگذرانید .

هزینه کمتر

بله هزینه لیزر موهای زائد ممکن است در ابتدا کمی زیادی به نظر بیاید ولی اگر در مدتی طولانی هزینه‌های صرف شده برای سایر روش‌های رفع موهای زائد را بررسی کنید ،متوجه خواهید شد که لیزر خیلی مقرون به صرفه تر است و شما برای همیشه از شر موهای زائد خود راحت می‌شوید .جلسات دردناک اپیلاسیون برای همیشه خاتمه یافته و جزئی از گذشته شما خواهند شد .هر چه زودتر لیزر موهای زائد را انتخاب کنید ،به میزان بیشتری در هزینه‌های خود صرفه جویی کرده‌اید .

لیزر موهای زائد فقط برای خانمها نیست

بله آقایان هم از لیزر برای رفع موهای زائد پای خود استفاده میکنند به‌خصوص آقایان ورزشکار .تعداد زیادی از آقایان این متد را به انواع دیگر ترجیح میدهند زیرا به تلاش کمتری از جانب آن‌ها نیاز دارد .لیزر به راحتی موهای ضخیم و پرپشت ناحیه پاها را از بین برده و گزینه ای مطلوب برای آقایان به شمار می‌آید .

امکان نازکی موها به جای رفع آن‌ها

لیزر موهای زائد بدین معنی نیست که حتماً تمام موهای آن ناحیه رفع شوند زیرا میتوانید حتی موهای پرپشت و ضخیم خود را نازک کنید تا در نهایت مدیریت آن‌ها ساده‌تر شود .

حتی آقایانی که به تعریق شدید و حساسیت‌های پوستی دچار شده اند،از مزایای لیزر بهره مند می‌شوند .رفع موهای پاها علاوه بر زیبایی میتواند دمای بدن را نیز کاهش دهد .

بیشتر خانمها رفع کامل موهای زائد را ترجیح میدهند ولی امکان انتخاب نازکی موها برای آن‌ها نیز وجود دارد .

صرف زمان بیشتر با لیزر موهای زائد پاها

اگر قبلاً تجربه لیزر موهای نواحی کوچک بدن مانند چانه یا زیر بغل موارد مشابه را داشته‌اید ،به خوبی می‌دانید که این جلسات بیش از سی دقیقه طول نمیکشند ولی لیزر موهای زائد پا حدود یک ساعت طول میکشد و البته عواملی هم در کاهش یا افزایش این زمان موثرند مانند نوع پوست و موی فرد .بنابراین یک ساعت را برای هر جلسه در نظر بگیرید تا دچار مشکلات دیگری نشوید .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments