از سیر تا پیاز لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی که کسی به شما نگفته است!

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

از دوران یونان باستان، اصلاح مو رواج داشته تا جایی که تصاویر به جا مانده از زنان یونانی بدون مو است. در دوران باستان، زنان موهای ناحیه تناسلی خود را از ریشه می کندند یا از چراغ هایی برای سوزاندن آن ها استفاده می کردند. از دهه 1980 میلادی به بعد، بسیاری از مدل های زیبایی تقریبا تمام موهای زائد خود را از بین بردند و رفته رفته این روال همگانی شد.

ناحیه تناسلی هر فرد به خود او مربوط است. اما موهای زائد این ناحیه برای حفاظت دستگاه تناسلی در برابر اصطحکاک و عفونت در بدن انسان نهادینه شده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

از بین نبردن این موهای زائد بهداشتی تر است. برخی زنان، پس از رفع موهای زائد ناحیه تناسلی، دچار بریدگی یا رویش موهای زیر پوستی می شوند و در برخی دیگر التهاب فولیکول های مو یا هیپرپیگمانتاسیون (تجمع رنگدانه ها در بافت) بروز می یابد.

بهترین روش از بین بردن موهای زائد برای همیشه

 

اگر خیلی بدشانس باشید امکان بروز عفونت های پوستی و افزایش خطر ابتلا به هرپس تناسلی و سایر بیماری های مقاربتی نیز وجود دارد. این امر بدین دلیل است که ناحیه تناسلی، پوست بسیار ظریفی دارد و بریدگی هرچند کوچک روی آن باعث نفوذ باکتری و ویروس می شود.

از بین بردن همه موهای زائد ناحیه تناسلی، دستگاه تناسلی را زخمی و بی دفاع می کند. بررسی ها نشان داده است که تعداد زیادی از مراجعین به بخش اورژانس بیمارستان ها از سال 2002 تا 2010 به دلیل نظافت ناحیه تناسلی بوده است.

مواردی که یاد شد، همه ناشی از اصلاح غیر اصولی توسط ابزار های نامناسب است. یکی از بهترین و مورد تایید ترین روش های از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی، لیزر است.

یکی از پر طرفدارترین گزینه ها در میان لیزرهای موهای زائد بدن، لیزر ناحیه تناسلی است. این ناحیه، یکی از آسان ترین و سریع ترین نواحی درمان لیزر موهای زائد به شمار می رود و کل فرآیند آن تنها در عرض 20 دقیقه انجام خواهد شد. در این نوع لیزر، هر نوع موی زائدی، اعم از کم پشت یا پرپشت از بین خواهد رفت و نرمی و راحتی را برای تان به ارمغان خواهد آورد.

 

مزایای لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

گذشته از این که می توانید هر روز از احساس طراوت و پاکیزگی خود لذت ببرید، لیزر دارای مزایایی، به خصوص برای ناحیه تناسلی است. دیگر با خیالی آسوده می توانید در استخر یا کنار دریا لباس های شنای زیبا به تن کنید، بدون اینکه نگران این باشید که آخرین باری که اصلاح یا اپیلاسیون کرده اید، چه زمانی بوده است.

به علاوه به راحتی می توانید هر مدل لباس زیری را که دوست دارید را خریداری کنید. با اعتماد به نفس بیشتر، آخرین مدها را به تن کنید و نگران هیچ چیز نباشید. به طور کل، شما برای همیشه از شر موهای زائد ناحیه تناسلی خلاص می شوید. فواید لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی عبارتند از:

  • تجربهء داشتن پوستی بی عیب و نقص
  • از بین بردن بدون دردسر موهای زائد در این ناحیه
  • توانایی استفاده از انواع مدل های لباس های شنا و زیر
  • احساس شادابی، تازگی، پاکیزگی و اعتماد به نفس بیشتر
  • بهبود روابط زناشویی
لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی
لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

آیا پس از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی، موهای زائد فورا بیرون می زنند؟

در لیزر، ابتدا مو در ریشه زیر پوست از بین می رود و به طور کامل کنده می شود. سپس، منافذ پوست بسته شده و تنها چیزی که باقی می ماند پوستی صاف و بدون مو است. دیگر نیازی به اصلاح و اپیلاسیون نیست و هیچ موی زیر پوستی، سوزش ناشی از تیغ و جیک زدن مو پس از 5 ساعت اصلاح هم در کار نیست.

 

هزینه لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی چقدر است؟

هزینه لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی به میزان مویی که در این ناحیه از بین می رود بستگی دارد.

در لیزر، موهای زائد تمام قسمت های بدن قابل حذف می باشد، اما ناحیه تناسلی در هر فرد متفاوت است. شما باید پیش از انجام لیزر، یک جلسه را برای مشاوره و بحث در خصوص انتظارات تان اختصاص دهید تا هزینه خدملات سفارشی برای تان تخمین زده شود.

 

پیش از لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی چه اقداماتی لازم است؟

حین انتخاب یک مرکز لیزر جهت از بین بردن موهای زائد، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • مجوز پزشکی و سطح تجربه مرکز در انجام این کار
  • سال هایی که مرکز به این کار مشغول بوده است
  • کیفیت تجهیزات از بین بردن موهای زائد (لیزر)
  • قابلیت درمان همه طیف های پوستی
  • مکان مناسب
  • عضویت دائم
  • تعیین هزینه در پایان فرآیند
لیزر موهای ناحیه تناسلی

چه کسانی بهترین کاندید انجام لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی هستند؟

در گذشته، از بین بردن همه موهای زائد از ناحیه تناسلی، یک تابو و ننگ به شمار می رفت؛ اما این عقیده به مرور زمان منسوخ شد.

عمده ترین دلیل جهت انتخاب لیزر ناحیه تناسلی، دید زیبایی شناسی است. اغلب افرادی که که این درمان را برمی گزینند به جهت بهینه شدن بهداشت فردی شان می باشد. افراد در هر سن، حرفه یا با هر سبک زندگی و وضعیت تاهل میتوانند از مزایای لیزر برزیلی بهره مند شوند و از نتایج آن لذت ببرند.

 

چه کسانی نمی توانند ناحیه تناسلی خود را لیزر کنند؟

مانند همه درمان های لیزر، لیزر موهای بلوند، خاکستری و قرمز ناحیه تناسلی امکان پذیر نمی باشد.

زیرا لیزر، ملانین که همان رنگدانه های داخل فولیکول مو است را مورد هدف قرار می دهد. بنابراین در موهای تیره بسیار موثر تر واقع می شود.

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی آقایان

آیا آقایان هم می توانند ناحیه تناسلی خود را لیزر کنند؟

زنان، تنها کسانی نیستند که می توانند از طراوت و پاکیزگی حاصل از لیزر ناحیه تناسلی بهره مند شوند. در سال های اخیر، لیزر ناحیه تناسلی در آقایان با روندی فزاینده مواجه بوده است. با این حال، لیزر موهای زائد ناحیه کمر، سینه و شکم در مردان دارای محبوبیت بیشتری نسبت به ناحیه تناسلی است.

انجام لیزر موهای زائد در ناحیه تناسلی آقایان هیچ منعی ندارد و آن ها نیز می توانند به راحتی از این درمان لیزر برخوردار شوند. برخی از مردان نیز جهت حذف موهای زائد ناحیه تناسلی خود از لیزر استفاده می کنند و از اثربخشی طولانی مدت آن بهره مند می شوند.

[divider]

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع خارجی جهت مطالعه بیشتر:

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.telegraph.co.uk” ]لینک اول[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”https://www.idealimage.com” ]لینک دوم[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”https://www.idealimage.com” ]لینک سوم[/button]

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments