مهمترین حقایق در مورد لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی و حقایقی که از آن بی خبرید

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی
لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی و حقایقی که از آن بی خبرید

هیچ احساسی بهتر از تمیزی و شادابی پس از دوش گرفتن و از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی وجود ندارد ، حتی زمانی که  شما فقط 5 دقیقه برای گرفتن دوش فرصت دارید.  با لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی یا لیزر برزیلی شما با کمترین تلاش ، پوستی صاف و تمیز خواهید داشت.

پس از لیزر برزیلی دیگر رشد موهای زیر پوستی آزارتان نمی دهد و دچار خارش پس از اصلاح نخواهید شد.  و پوستی ابریشمین را حتی در ناحیه ای که لیزر آن دشوار است تجربه خوهید کرد. به طوری که فکر می کنید هرگز این مناطق دارای مو نبوده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مزایای لیزر برزیلی برای حذف موهای زائد

علاوه بر احساس تازگی و طراوت هر روزه ، مزایا ی زیادی برای از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی وجود دارد.  از این به بعد شما می توانید بدون نگرانی در مورد اینکه آخرین بار چه زمانی شیو و یا اپیلاسیون کرده اید ، بیکینی خود را بپوشید.

همچنین می توانید هر سبک  لباس زیر را بدون توجه به پوشاندن موهای ناحیه تناسلی خود انتخاب   کنید.  بیکینی های جدید تقریباً باریک هستند و مناطق بدن بیش از پیش در معرض دید قرار می گیرند. به همین علت بهتر است به دنبال آخرین روش های حذف موهای زائد ناحیه بیکینی خود باشید.

  • با لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی پوستی بی عیب و نقص را تجربه کنید.
  • هر نوع بیکینی و لباس زیر زنانه را که دوست دارید ، بپوشید.
  • شاداب تر و تازه تر و مطمئن تر به نظر برسید.
افراد از همه گروه ها لیزر برزیلی را انتخاب می کنند
افراد از همه گروه ها لیزر برزیلی را انتخاب می کنند

کاندید ایده آل برای حذف موها توسط لیزر برزیلی چه کسانی هستند؟

از سالها پیش از این  ، مردم از اینکه موهای ناحیه تناسلی را از بین ببرند ، احساس خجالت می کردند.  اما این احساس کم کم و به مرور زمان از بین رفت.  دلیل اصلی پذیرش از بین بردن موهای ناحیه تناسلی زیبایی شناسی است و برخی دیگر برداشتن موهای برزیلی را به دلیل  بهداشت شخصی انتخاب می کنند.

افراد از همه گروه های سنی ، حرفه ها ، شیوه زندگی و جنسیت ، همه به دنبال درمان موهای زائد با لیزر برزیلی هستند تا پوستی صاف و ابریشمین را تجربه کنند.

البته توجه داشته باشید که زنان تنها کسانی نیستند که تمایل به تجربه پوستی تمیز و نرم دارند. بسیاری از مشتریان مرد نیز تصمیم می گیرند موهای ناحیه بیکینی خود را برای طولانی مدت از بین ببرند.  ما به درخواست مشترین مرد کلینیک ، درمان های بسیاری برای آنها انجام داده ایم.

دیگر شیو و اپیلاسیون را فراموش کنید
دیگر شیو و اپیلاسیون را فراموش کنید

در مورد لیزر موهای ناحیه تناسلی فکر کنید  

دیگر شیو و اپیلاسیون را فراموش کنید و در مورد لیزر فکر کنید.  اگر از لیزر برزیلی استفاده کنید ، می بینید که نتایج حاصل از آن در مقایسه با شیو و اپیلاسیون تقریباً دائمی می باشد.  لیزر برزیلی روشی مؤثر و درمانی برای سال های طولانی است. در دهه گذشته ، ما بیش از 4.5 میلیون لیزر موهای زائد را در سراسر کشور انجام داده ایم و ما تنها مرکز لیزر موهای زائد هستیم که در بسیاری  از نقاط کشور مراکز لیزر درمانی داریم.

لیزر برزیلی برای حذف موهای زائد چیست؟

از زمان های بسیار قدیم از بین بردن موهای بدن برای خانم ها مرسوم بوده است.  از زمانی که پوشیدن لباس شنا در میان زنان غربی مد شد ،  حذف موهای بدن نیز برای آنها متداول شد.  تغییرات ایجاد شده در سبک لباس های زیر زنانه یکی دیگر از دلایل اصلی است که باعث تغییر در روش های حذف موهای زائد ناحیه تناسلی شد.

امروزه برخی از زنان از مدل های جدید لباس های زیر استفاده می کنند که در قسمت جلو و پشت بسیار باریک هستند.  در طول دهه ها ، حذف موها توسط لیزر برزیلی در میان زنان در سراسر جهان به یک میل مشترک تبدیل شده است.

بهترین لیزر ، لیزر موهای زائد
چرا همه لیزر برزیلی را انتخاب می کنند؟

چرا همه لیزر برزیلی را انتخاب می کنند؟

هنگامی که موهای زائد توسط لیزر برزیلی حذف می شوند ، به نظر می رسد که هرگز مویی در این نواحی وجود نداشته است.  حذف موهای زائد توسط لیزر روز به روز بیشتر مورد استقبال واقع می شود  زیرا بسیاری از زنان با تجربه کردن لیزر برزیلی دیگر در مورد سر زدن موها و موهای زیر پوستی نگرانی ندارند.  و هر روز احساس تازگی و طراوت می کنند.

دیگر نیازی به ساعت ها صرف وقت هر روزه برای شیو کردن و یا اپیلاسیون ندارند و پوست شان همیشه نرم و لطیف است.

تفاوت بین لیزر برزیلی عادی و لیزر برزیلی کامل

لیزر برزیلی می تواند کل موها را از ناحیه تناسلی حذف کند. و یا اینکه به انتخاب مشتریان بخشی از موها به صورت  یک نوار، یا مثلث باقی بماند و یا اینکه موها به طور کامل حذف شوند.  این کاملاً به انتخاب شما بستگی دارد.

گزینه های لیزر برزیلی عبارت هستند از :

  • لیزر برزیلی کامل : تمام موها از منطقه تناسلی حذف می شوند ،
  • لیزر برزیلی با طرح نواری : تمام موها از ناحیه تناسلی حذف می شوند و فقط نواری از موهای ناحیه تناسلی باقی می ماند ،
  • لیزر برزیلی با طرح مثلثی : تمام موها از ناحیه تناسلی حذف می شوند ، اما یک مثلث از موها باقی می مانند ،
  • لیزر برزیلی با طرح سفارشی : همه موها حذف می شوند ، اما بخش هایی از موها به درخواست خود مشتری باقی می ماند.
لیزر موهای زائد
لیزر برزیلی یک روش دائمی برای حذف موهای زائد خط بیکینی است

لیزر برزیلی برای چه قسمت هایی از بدن انجام می شود؟

لیزر برزیلی یک روش دائمی برای حذف موهای زائد خط بیکینی  است. اما می توان این نوع لیزر را در هر جای دیگری از بدن یا صورت نیز استفاده کرد.

هزینه لیزر برای حذف موهای ناحیه تناسلی چقدر است؟

هزینه لیزر برای حذف موهای ناحیه تناسلی به طور مستقیم به تعداد جلسات مورد نیاز شما بستگی دارد.  تعداد جلسات با توجه به  نوع و رنگ  پوست مراجعه کننده تعیین خواهد شد.

امروزه مردم به طور فزاینده ای به برتری لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی نسبت به روش های سنتی اصلاح و اپیلاسیون پی برده اند.   لیزر کامل حذف موهای ناحیه تناسلی از مشکلاتی مانند موی فرورفته در پوست ، بریدگی براثراستفاده ازتیغ و جوش ناحیه تناسلی پیشگیری می کند.


[button color=”red” size=”small” link=”https://www.satorilaser.com/brazilian-laser-hair-removal/http://” target=”blank” ]لینک منبع 1[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”https://www.idealimage.com/shttp://” target=”blank” ]لینک منبع 2[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.forflawlessskin.com/http://” target=”blank” ]لینک منبع 3[/button]

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments