لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی زنان و مردان

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی زنان و مردان

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان
لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی زنان و مردان

تا به امروز روش های معمول نظافت ناحیه تناسلی استفاده از شیوه های سنتی و استفاده از شیو و اپیلاسیون بوده است. اما امروزه از روش های جدید مانند لیزر موهای ناحیه تناسلی برای حذف موهای این منطقه هم برای زنان و هم برای مردان استفاده می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در روش حذف موهای ناحیه تناسلی ازتابش پرتو نور لیزر با انرژی بالا در ناحیه تناسلی استفاده می شود.  این پرتو مقدار زیادی از انرژی را به رنگدانه های تیره در فولیکول های مو انتقال می دهد و آنها را ازبین میبرد. درنتیجه روند رشد طبیعی موهای بدن متوقف می شود.

تصویر مرتبط

از آنجا که پرتوهای لیزر به طور مستقیم بر روی پوست شما متمرکز شده است، احتمال برخی از عوارض جانبی وجود دارد. عوارض جانبی لیزرموهای زائد ناحیه تناسلی با لیزرصورت متفاوت است. قرمزی و تورم بعد ازدرمان بسرعت ناپدید می شود.

برخلاف داستانهای ترسناکی که درمورد لیزرموهای زائد ناحیه تناسلی شنیده اید، لیزر مو برای ناحیه تناسلی و یا هر قسمت دیگر از بدن دردناک نیست.

لیزر برای حذف موهای ناحیه تناسلی فقط ناراحتی خفیفی برای افراد با پوست بسیار حساس ایجاد میکند. پس از چند روز تورم و قرمزی از بین می رود و می توانی ازکرم های معمول استفاده کنید.

دو نوع روش لیزر موهای ناحیه تناسلی وجود دارد. یکی بصورت جزئی و دیگری کامل است. برای لیزر با روش جزئی شما مجبورهستید همزمان از روش دیگری برای حفظ موهای باقیمانده استفاده کنید. به همین دلیل بیشتر افراد روش لیزرکامل برای حذف موهای ناحیه تناسلی را انتخاب می کنند.

انواع متداول لیزر مورد استفاده در ناحیه تناسلی

لیزر موهای زائدبا دستگاه لیزر الکساندریت

 

 لیزر الکساندریت
  لیزر Nd: YAG
 لیزر پالس دیود آرای
 لیزر آرگون
 لیزر رابی

توجه داشته باشید که لیزر آرگون و رابی به طور کلی از رده خارج شده اند و به طور کلی انواع دیگر لیزر بیشتر مناسب پوست می باشد.

هزینه لیزر حذف موهای ناحیه تناسلی به طور مستقیم به تعداد جلسات مورد نیاز شما بستگی دارد. تعداد جلسات به نوع و رنگ پوست مربوط می شود.

پس از لیزر موهای ناحیه تناسلی شما باید برای محافظت از ناحیه تناسلی به مدت 5 تا 7 هفته از نور مستقیم خورشید پرهیزکنید و حمام آفتاب نگیرید.

امروزه مردم به طور فزاینده ای به اولویت لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی بیش از روش های سنتی اصلاح و اپیلاسیون پی برده اند.

لیزرکامل حذف موهای ناحیه تناسلی از مشکلاتی مانند موی فرورفته درپوست، بریدگی براثراستفاده ازتیغ و جوش ناحیه تناسلی پیشگیری می کند.

منبع: http://www.forflawlessskin.com/

محقق و مترجم: مینو شفیعی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments