بهترین متخصص لیزر خانم دکتر مهری امینی

تجربه لیزر موهای زائد من در کلینیک غرب تهران (بخش چهارم)

مطالعه بخش قبلی

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در غرب تهران
کلینیک لیزر موهای زائد در غرب تهران

تجربه لیزر موهای زائد در این مرکز برای من فوق العاده بود. خوشبختانه لیزر باعث تحریک التهابات پوستی ناشی از بیماری کرون نمی شه. حتی به نظرم التهابم بهتر هم شده. چون دیگه خیلی به ندرت از ژیلت استفاده می کنم. و من از این بابت خیلی خیلی خوشحالم. الان پوستم زیبایی و درخشش خودش رو به دست آورده و خیلی نرم و لطیف شده.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

آیا ارزش داره موهای زائدمون رو لیزر کنیم؟

بهترین عملکرد لیزر موهای زائد
چگونگی عملکرد لیزر موهای زائد

 

بله، بله، بله. اگر هزار بار هم از من این سوال رو بپرسید، میگم بله لیزر موهای زائد واقعا ارزشمنده. ممکنه برخی از خانم ها اپیلاسیون رو ترجیح بدن، اما چرا باید بارها و بارها، بدون این که ذره ای از حجم موهای زائدتون کم بشه، درد اپیلاسیون رو تحمل کنید وقتی می تونید تو 7، 8 جلسه به طور کل از شرشون خلاص بشید؟! عقل سلیم میگه لیزر موهای زائد خیلی بهتره! در حال حاظر من به ندرت دست به ژیلت میشم، شاید 2 ماه یکبار یا بیشتر. ناحیه بیکینی من الان فوق العاده شده، درسته به خاطر بیماریم کمی التهاب داره ولی دیگه اصلا مثل قبل سوزش نداره و جوش های دردناک نمی زنه. حالا با خیال راحت می تونم حتی استخر برم، در صورتی که قبلا از خجالتم این کار رو نمی کردم. من شدیدا و اکیدا به همه کسایی که مثل من به بیماری کرون مبتلا هستن، لیزر موهای زائد رو پیشنهاد می کنم. شاید با این کار برای همیشه ژیلت رو ببوسید و کنار بگذارید.

 

کلام آخر

بهترین لیزر موهای زائد صورت
لیزر موی زائد صورت

 

توصیه می کنم حتی اگه تصمیم دارید به مرکز دیگه ای مراجعه کنید (سایر شعب تهران اسکین هم توصیه می کنم) به دقت تحقیق کنید. هر دستگاه لیزری خوب و با کیفیت نیست. از تجربیات دیگران استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که پزشک تان، در زمینه لیزر موهای زائد متخصص و با تجربه است و کلینیکش مجهز به دستگاه های لیزر مدرن و پیشرفته است. هر چی دستگاه مدرن تر باشه و پزشک تون با تجربه تر، عوارض لیزر کمتر و نتیجه اش مطلوب تره. درباره هزینه لیزر موهای زائد بیشتر جستجو کنید. یک مرکز لیزر موهای زائد خوب، صرفا هزینه های بالایی نداره.

در آخر باز هم توصیه می کنم برای لیزر موهای زائد تون به مرکز لیزر غرب تهران یا سایر شعب تهران اسکین مراجعه کنید. آن ها در کارشون بسیار حرفه ای و افراد بسیار ماهر، صمیمی و با شخصیتی هستند.

سعی کنید در مواقعی که پریود یا باردار هستید برای لیزر موهای زائد اقدام نکنید. لیزر موهای زائد در دوران بارداری، منع مصرف داره و بنا به تجربه شخصیم لیزر در دوران قاعدگی، 100 برابر دردناک تره.

امیدوارم تجربیاتم به دردتون بخوره. موفق باشید!

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید