لیزر موهای زائد مناطق مختلف بدن

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

در عصری که رعایت بهداشت فردی و نظافت و البته زیبایی یکی از مهمترین نیازهای بشر بشمار میرود. دانشمندان به ساخت دستگاه ی برای یادی کردن مردم در این امر اقدام نموده اند.
انسان از ابتدای خلقت خود سعی در زیبایی و آراستگی داشته و یکی از مهمترین فاکتور های زیبایی نداشتن موهای زائد در نواحی مختلف بدن است.
انسان در ابتدا باکشیدن گل به پوست بدن خود و سوزاندن موهای زائد با آتش سعی در از بین بردن این موها می کرده است. به تدریج پیشرفت کرده و با چاقو و اشیا تیز موهای زائد بدنش را می بریده است. تا زمانی که قیچی اختراع شد و به مرور و رفته رفته قیچی نیز جای خود را به تیغ و ماشین های اپیلاسیون داد.
اما در چند سال اخیر انسان در این زمینه به اوج پیشرفت رسیده و دیگر برای ازبین بردن موهای زائد نیاز به تحمل درد و یا سوزش نیست، بلکه لیزر موهای زائد بسیاری از مشکلات را برای افراد برطرف ساخته است.

طرز کار دستگاه لیزر موهای زائد

همان طور که از اسم این دستگاه مشخص است این دستگاه با لیزر کار میکنم. و طرز کار این دستگاه به این گونه است که لیزر را به سطوح داخلی پوست ارسال میکند و ریشه و فولیکول مو را تحت تاثیر خود قرار داده و گرم می کند، پس از چندی باعث نابودی آن ها شده و منطقه ی مورد نظر را برای همیشه از شر موهای زائد خلاص می کند.
باید بدانید که لیزر می تواند در یک یا دو جلسه موهای زائد شما را از بین ببرد اما همیشگی نیست و به احتمال بسیار قوی موهای زائد دوباره درهمان منطقه می رویند.
از بین بردن موهای زائد برای همیشه و نابودی دائم انها مستلزم این است که شما ابتدا توست پزشک معاینه شوید و پزشک مقدار تراکم موهای زائد شما و ضخامت آن ها، رنگ و حتی جنس موهای زائدشما را بدست آورده و آنگاه برای شما شدت اشعه و تعداد جلسات لیزر رامشخص میکند تا بعد از سپری کردن تمام دوره ها ی مشخص شده توسط پزشک موهای زائدشما از بین رفته ودیگربه هیچ عنوان باز نمیگردد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

عوارض دستگاه لیزر حذف موهای زائد

عده ای بر این باورند که تمام دستگاه هایی که در علم پزشکی نوین مورد استفاده قرارمی گیرند دارای صدمه و عوارض برای بدن هستند. اما باید بدانید که این باور و طرز فکر کاملا اشتباه و غلط است.
این سیستم برای بدن انسان هیچ گونه عوارض یا ضرری ندارد.
شایان ذکر است که حذف موهای زائد توسط لیزر مستلزم مشورت و عمل کردن دقیق و مو به مو به دستورات پزشک است.
برای مثال؛

۱.بعداز حذف موهای زائد توسط لیزر باید به هیچ عنوان پوست را در معرض نور مستقیم و شدید خورشید قرار نداد.
۲.بعد از حذف موهای زاید بدن توسط لیزر، باید پوست را و مخصوصا منطقه ی لیزر شده را از هرگونه آلودگی دور نگاه داشت.
3.اگر منطقه ی لیزر شده ورم کرده و یا قرمز شده است به هیچ عنوان به آن دست نزنید. و برای اطمینان بیشتر به پزشکتان مراجعه کنید.امابدانید که این قرمزی ها بعد از گذشت ۲ تا ۳ روز به طور کامل از بین می روند.

لینک منبع 

محقق: میترا کرمانیان

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments