بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

8 موقعیت که در آن نباید لیزر موهای زائد را انجام دهید!!! (بخش اول)

لیزر موهای زائد، روشی برای رفع موهای زائد است که به طور فزاینده ای در حال محبوب شدن می باشد. با این حال، انجام آن در هر شرایط و موقعیتی صحیح نیست. مطالب بسیاری با محتوای تخصصی لیزر موهای زائد در منابع اینترنتی موجود می باشد، اما شاید آن روی سکه برای ما نامشخص باشد. به همین دلیل، تلاش ما در این مطلب این بوده است که سطح آگاهی شما در خصوص موارد و شرایطی که باید از انجام لیزر موهای زائد اجتناب کنید را افزایش دهیم.

 

1- عدم انتخاب این روش در صورت عدم توانایی پرداخت هزینه های لیزر موهای زائد

بیشترین هزینه لیزر موهای زائد
هزینه لیزر موهای زائد

در لیزر موهای زائد، اغلب بحث مالی آن نادیده گرفته می شود. درمان موثر لیزر موهای زائد به تعداد جلسات متعددی نیاز دارد که اغلب طی یک دوره چند ماهه کامل می شود. با توجه به این که هر جلسه لیزر متحمل چند صد هزار تومان می شود (بسته به ناحیه تحت درمان متغیر است)، هزینه کل به راحتی می تواند به سقف یک میلیون تومان نیز برسد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به همین دلیل، پیش بینی و در نظر گرفتن هزینه لیزر موهای زائد برای پیشبرد روند کامل درمان بسیار حائز اهمیت است. حتی در صورتی که هیچ نتیجه ای از درمان دریافت نکنید (اتفاقی که امکان وقوع دارد)، باید هزینه را تمام و کمال پرداخت کنید. بسیاری از مراکز لیزر موهای زائد، طرح های مختلفی برای پرداخت هزینه های درمان لیزر دارند که باعث می شود بار هزینه آن را کمتر حس کنید.

به هر حال توصیه می شود در صورت انتخاب لیزر موهای زائد، موقعیت مالی خود را نیز لحاظ کنید تا از این بابت نگرانی ای نداشته باشید. و در صورتی که توانایی پرداخت آن را ندارید، از انجام این روش خودداری کنید.

 

2- عدم انجام لیزر موهای زائد در صورت عدم اعتماد به مرکز لیزر

بهترین مرکز لیزر موهای زائد شریعتی
مرکز لیزر موهای زائد شریعتی

ما در خصوص تحقیق و تفحص پیش از مراجعه به یک مرکز لیزر موهای زائد، مطالب بسیاری نوشته ایم. اما باز هم لازم به ذکر و تاکید است که: انتخاب یک کلینیک خوب و معتبر جهت لیزر موهای زائد بسیار حائز اهمیت است.

در برخی موارد، لیزر موهای زائد، تحت پوشش هیچ قاعده و نظارتی نیست و این بدان معناست که بسیاری از افراد سود جو می توانند مدعی انجام لیزر موهای زائد باشند.

اما شما به عنوان یک مراجعه کننده باید این نکته را در نظر داشته باشید که لیزر موهای زائد هنگامی بهترین نتیجه را می دهد که تحت نظارت یک متخصص، در یک مرکز تخصصی لیزر و با تنظیمات صحیح دستگاه انجام شود. تنها در این صورت است که لیزر موهای زائد، کاملا ایمن و موثر خواهد بود.

چنانچه لیزر موهای زائد توسط یک فرد غیر متخصص انجام شود یا دستگاه لیزر به طور صحیح تنظیم نشود، می تواند منجر به سوختگی پوست و سایر عوارض جدی شود.

 

3- ممانعت از انجام لیزر موهای زائد در صورت تحت فشار قرار گرفتن توسط کارکنان مرکز لیزر

مهم ترین عوارض لیزر موهای زائد
عوارض لیزر موهای زائد

متاسفانه برخی از کلینیک های لیزر موهای زائد از یک سری تاکتیک های فروش برای نگه داشتن مشتریان خود استفاده کرده و مشتریان را مجبور به انتخاب این روش می کنند که به ضرر مراجعین تمام می شود.

البته گاهی اوقات مراکز لیزر، به صورت دوره تخفیف هایی برای مشتریان می گذارند. اما برخی از مراکز با گذاشتن تخفیف های عجیب و دور از ذهن، فرصت تصمیم گیری را برای بررسی این روش درمان از مشتریان می گیرند و در حقیقت به نوعی، آن ها را فریب می دهند و در آخر هم افراد با عوارض و نتیجه نامطلوب مواجه می شوند.

بنابراین توصیه می کنیم که فریب هزینه کمتر را نخورید و تنها به مراکز معتبر و با تجربه لیزر موهای زائد که متخصصین آن دارای مجوز هستند، مراجعه کنید.

 

ادامه مطلب …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید