لیزر موهای زائد صورت

موهای زائد صورت

بسیاری از خانم ها با موهای زائد صورت خود مشکل دارند و تمایل دارند برای همیشه از شر این موها رها شوند. برای از بین بردن موهای زائد صورت روش های سنتی مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند، از جمله استفاده از وکس، شیو، اصلاح با نخ و استفاده از موچین که به طور مرتب و با فواصل مشخص انجام می شود. مسئله ای که در استفاده از این روش های سنتی وجود دارد این است که این روش ها موقت هستند، به علاوه استفاده مداوم از آنها منجر به آسیب دیدن پوست می شود. همچنین روش های دردناکی هستند.

استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد صورت بهترین انتخاب برای خانم هایی محسوب می شود که برای رفع موهای زائد صورت خود تلاش می کنند. نتایج حاصل از این روش ماندگاری بالایی دارد، باعث صاف شدن پوست می شود و به بالا رفتن اعتماد به نفس کمک می کند. پس از استفاده از لیزر نیازی به روش های موقتی و دردناک سنتی نیست.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر را می توان بری تمام بخش های صورت استفاده کرد. تنها قسمتی که استفاده از لیزر در آن منع می شود اطراف چشم هاست که به دلیل حساس بودن و نارک بودن پوست این بخش است.

لیزر موهای زائد صورت برای مردان

شیو کردن خسته کننده و آسیب رسان است. برای بسیاری از مردان رفع موهای زائد صورت یک مشکل مهم محسوب می شود و شیو کردن موهای صورت را به عنوان یک فعالیت روزانه و خسته کننده پذیرفته اند، اما با وجود دستگاه های جدید لیزر درمانی، می توانید این موها را به راحتی برطرف کنید و مدت ها از شر موهای زائد صورت خود راحت باشید.

در واقع استفاده از لیزر برای رفع موای زائد صورت باعث کاهش تراکم موهای زائد این قسمت شده و سرعت رشد موها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

بسیاری از مردان رفع دائم موهای بالای لب و قسمت چانه را ترجیح نمی دهند و معتقدند رفع دائم موهای زائد صورت به هیچ هنوان جالب نیست. اما بررسی های اخیر نشان داده اند که مردان به طور متوسط تنها 6 ماه از عمر خود را به رفع موهای زائد صورت خود می پردازند.

بنابراین با انتخاب لیزر برای رفع موهای زائد صورت خود می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید و از آسیب دیدن پوست خود نیز جلوگیری کنید. به علاوه درد لیزر بسیار کمتر از دیگر روش های سنتی است، پس از شیو کردن پوست دچار التهاب می شود که التهاب ناشی از لیزر کمتر و موقت است. از همه مهمتر اینکه در استفاده از لیزر میزان موهای زیر پوستی به طور قابل توجهی کاهش پیدا می کند.

فرایند لیزر موهای زائد صورت

در فرایند لیزر درمانی برای رفع موهای زائد صورت، نه تنهای موهای سطح پوست، بلکه موهای زیر پوست نیز به سادگی و به سرعت برطرف می شوند. رفع موهای زیر پوست و هدف قرار دادن فولیکول موها به این معناست که دیگر موی سیاهی در زیر پوست وجود ندارد که باعث تیرگی پوست شود.

رفع موهای زائد صورت تنها در چند دقیقه (5 الی 10 دقیقه) و توسط تکنیسین های با تجربه و حرفه ای و زیر نظر متخصصین پوست انجام می شود.

موهای زائد طی چند مرحله رشد می کنند، به همین دلیل لیزر موهای زائد صورت باید طی چند جلسه منظم انجام شود، تعداد جلسات معمولا بین 8 تا 12 جلسه خواهد بود که فاصله بین جلسات 4 تا 6 هفته است.

بخش های تحت درمان در صورت

صورت کامل

بخش هایی از صورت که با استفاده از لیزر تحت درمان قرار می گیرند، عبارتند از: بالای لب ها، چانه، گونه ها، بینی، خط ریش، پیشانی، فک، بالا و بین ابروها.

  • مدت زمان لازم برای لیزر درمانی: 5 تا 10 دقیقه
  • فاصله بین جلسات درمانی: 4 تا 6 هفته
  • تعداد جلسات پیشنهادی: 8 تا 12 جلسه

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://www.simplicitylaser.com/pages/facial-hair-removal-services” target=”blank” ]منبع[/button]

نگارنده:سمیه محمدی

 

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید