لیزر موهای زائد صورت و مقایسه ی آن با سایر روش ها

لیزر موهای صورت

لیزر موهای زائد صورت و سایر روش ها

لیزر موهای زائد صورت

موهای زائد و ناخواسته برای خانم ها در صورت در قسمت بالای لب ، چانه و کناره ها معمولا می روید. قبل از اینکه تصمیم به لیزر موها زائد خود داشته باشید مطمئن شوید که این موها به دلیل اختلالات هورمونی در بدن شما شکل نگرفته است. اگر شما سابقه ی داشتن موهایی کلفت و ضخیم را در نواحی مختلف صورت خود داشته اید، بسیار مهم است تا با پزشک خود در این باره مشورت کنید و علت اصلی این موضوع را دریابید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر دلیل رویش موهای زائد صورت شما هورمون ها نباشند، شما تعداد زیادی گزینه برای انتخاب دارید تا از شر آن موهای زائد خلاص شوید. من خیلی مشاهده کرده ام که خانم شروع به برداشتن موها با موچین می کنند. به هر حال باید بگویم برداشتن مداوم موها از ریشه به مرور زمان سبب ایجاد تیرگی و مشکلات پوستی می شود. . حتی در خانم ها با پوست های تیره تر ایجاد زخم و اسکار می کند. شما از موچین برای برداشتن موهایی که به تعداد بسیار کمی در پوست می رویند می توانید استفاده کنید.

لیزر موهای زائد می تواند نتایج عالی برای فرد به همراه داشته باشد

لیزر موهای زائد یکی از جدید ترین فناوری ها در حیطه ی زیبایی است که با استفاده از این دستگاه ها می توان تا حد زیادی به نتایجی دائمی و به دور از مشکلات پوستی به طور دائم دست یافت. در گذشته بهترین افراد برای لیزر موهای زائد ، افرادی با پوست روشن و موهایی تیر بودند و اما با گذشت زمان و پیشرفت علم دستگاه هایی جدید در علم لیزر روی کار آمده اند که برای تمام انواع پوستی مناسب هستند. برای مثال می توان از دستگاه های الکساندریت، دایود و ان دی یگ در این حیطه نام برد. اما هنوز راهی برای درمان و حذف موهای زائد افرد با پوست های بسیار روشن و موهای بسیار روشن و ظریف پیدا نشده و پزشکان همچنان در حال بررسی این موضوع هستند.

مواردی که فرد قبل از لیزر موهای صورت باید در نظر داشته باشد

قبل از اینکه به لیزر موهای زائد خود اقدام نمایید بسیار اهمیت دارد که جلسه ای به صورت مشاوره با پزشک مجرب و ماهر خود در این زمینه داشت باشید تا وی بتواند شما را در این امر یاری دهد. مهمترین سوالاتی که باید از پزشک خود در این موارد بپرسید این موضوعات است که ،

  • هزینه لیزر بالای لب، چانه، کنار های صورت و…. هر کدام چگونه است؟ ( اینگونه شما می توانید خود را برای هزینه های لیزر آماده کنید)
  • بهترین دستگاه لیزر با این نوع پوست و رنگ و نوع مو چه دستگاهی است؟
  • چه نتایجی را قبل از اولین جلسه ی درمانی باید انتظار داشته باشم؟
  • قبل و بعد از لیزر موهای زائد چه نکاتی را باید به دقت رعایت کنم؟
  • آیا این روش دائمی ست؟
  • آیا زخم هایی با خود به همراه دارد؟
  • آیا دردناک است؟

50 تا 70 درصد موها پس از سومین جلسه ی لیزر موهای زائد ریزش می کنند

لیزر موهای زائد دائمی است.  و موهای باقی مانده همگی بسیار ظریف و ضعیف می شوند. جلسات لیزر با 6 هفته فاصله ی زمانی بهترین حالت ممکن برای لیزر موهای زائد صورت است. با توجه به اینکه در کدام منطقه ی جغرافیایی زندگی می کنید و با چه دستگاه ی این لیزر بر بدن شما انجام می شود، قیمت ها و هزینه ها متفاوت خواهد بود.

از لیزر کردن ابرو ها و بین دو ابرو که بسیار نزدیک به چشم هستند، سخت بپرهیزید، چرا که این لیزر ها در پوست نفوذ می کنند، ممکن است به چشم آسیب بزنند و پیامد های جبران ناپذیری برای فرد به همراه داشته باشد.

الکترولیز

الکترولیز، با استفاده از انرژی الکتریسیته با توان پایین فولیکول های مو را نابود می سازد. نتایج و اثرات این روش بسیار طولانی تر و از وکس و موم کردن یا استفاده از دستگاه های اپیلاسیون است. این روش بسیار طولانی و با هزینه ی بالاست. باتجربه بودن پزشک در انجام الکترولیز بسیار مهم است چرا که انجام این روش ها توسط پزشکانی بی تجربه سبب ایجاد زخم و اسکار بر سطح پوست می شود.

این روش برای خانم ها با موهای بسیار روشن و حتی سفید و یا موهایی که به طور جداگانه در سطح پوست روییده اند بسیار مناسب است.

کرم های مو بر

کرم های موبر سبب نابودی موها در ریشه و فولیکول های مو می شوند. این روش بسیار ایده آل برای از بین بردن موهای نواحی وسیع مانند پاها است، اما مشکل اصلی زمانی است که از این کرم ها برای پوست صورت استفاده می شود چرا که پوست صورت به مراتب نازک تر و لطیف تر از سایر قسمت ها بوده و به سرعت این کرم ها بر صورت تاثیر می گذارند و سبب تحریک ، قرمزی و مشکلات پوستی دیگر می شوند. اما در مجموع، کرم های مو بر مقرون به صرفه هستند و رشد موها را 1 تا 2 هفته به تعویق می اندازند.

وکس یا موم کردن موی صورت

وکس کردن یکی از راه های بسیار محبوب برای از بین بردن موهای زائد در بین مردم است. به طور کلی، این روش برای برداشتن موهای ریز و نازک بالای لب، و کناره های صورت بسیار مناسب است، اما برا ی چانه روشی مطلوب نمی باشد. افرادی که پوست هایی تیره دارند با استفاده از این روش دچار اختلالاتی در رنگ پوست و التهاباتی در ناحیه ی وکس شده می شوند. با توجه به نوع مو افراد، این روش رشد موها را از 2 تا 6 هفته به تعویق می اندازد.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments