لیزر موهای زائد صورت و بدن آقایان توسط اوپراتور آقا ( تحت نظر دکتر زکی زاده)

لیزر موهای زائد صورت و بدن آقایان توسط اوپراتور آقا ( تحت نظر دکتر زکی زاده)

در مجموعه ی پزشکی تهران اسکین ما مفتخر به ارائه ی خدماتی پیشرفته برای از بین بردن موهای زائد صورت و بدن آقایان و خانم ها هستیم. این خدمات شامل لیزر موهای زائد است که با لیزر دایود و توسط اوپراتور یا تکنسین آقا و خانم در اهواز تحت نظر دکتر زکی زاده انجام می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

حذف موهای زائد برای آقایان

آقایان زیادی به دلیل داشتن موهای زائد در نواحی مانند قفسه ی سینه و غیره …. اعتماد به نفس خود را از دست داده اند. لیزر موهای زائد روشی موثر و کار آمد تر از سایر روش ها ( وکس کردن، استفاده از موچین، اپیلاسیون کردن و کرم های موبر) برای رفع و حذف موهای زائد بدن آقایان است.

لیزر موهای زائد بدن و صورت آقایان
لیزر موهای زائد بدن و صورت آقایان

اهمیت لیزر موهای زائد در ظاهر آقایان

آقایان زیادی به دنبال لیزر موهای زائد بدن خود هستند، این افراد اینگونه تصور می کنند که لیزر موهای زائد اعتماد به نفس از دست رفته ی آن ها را باز می گرداند و این آخرین راه حل برای تمامی افرادی ست که در آرزوی خلاصی از شر موهای زائد بدن خود هستند.

برخی از آقایان از ازدیاد موهای زائد بر روی شانه ها، پشت ، قفسه ی سینه ی خود به تنگ آمده اند و در آرزوی از بین بردن این موها به طور دائمی هستند. بسیاری از این آقایان شامل افرادی چون؛ ورزشکاران، افرادی که به بدن سازی می پردازند و قصد دارند تا بدن شان را به نمایش بگذارند، شنا گران، دوچرخه سواران، و افرادی که به ورزش دو میدانی می پردازند.

برخی از آقایان نیز که در ناحیه ی ریش و سبیل همیشه دچار موهای زیر پوستی می شوند و شدیدا نیاز دارند تا روشی را جایگزین شیو کردن و یا تراشیدن موهای زائد صورت خود کنند.

لیزر موهای زائد بدن و صورت آقایان
لیزر موهای زائد بدن و صورت آقایان

لیزر – بهترین روش در حذف موهای زائد

لیزر موهای زائد روشی کاملا ارجح تر و بهتر از تراشیدن یا شیو کردن موهای زائد است که دائمی و ایمن است. برخی دیگر از روش ها مانند کرم های موبر، معمولا باعث ایجاد سوختگی های شیمیایی در بدن می شوند، وکس کردن که با درد بسیاری همراه است و منجر به ایجاد التهابات فراوانی بر سطح بدن می گردد.

لیزر موهای زائد بهترین راه برای درمان و جلوگیری از رشد مجدد موها ست. دیگر روش ها مانند؛ الکترولیز؛ – با استفاده از جریان الکتریسیته ای که به فولیکول مو وارد می کند و باعث ایجاد حرارت و گرما می شود، سبب از بین رفتن و حذف موهای زائد به طور دائم و همیشگی می شود. این روش با وارد شدن یک سوزن به داخل فولیکول مو و تولید جریان الکتریسیته و از بین بردن فولیکول مو تعریف می شود. به این دلیل که لیزر موهای زائد در یک زمان به طور کامل مو منطقه ی وسیعی از بدن را لیزر می کند، و موهای آن منطقه را از بین می برد، پس در رفع موهای زائد نسبت به الکترولیز سرعت بیشتری دارد.

افراد جوان تر و کم سن و سال تر زیر 18 سال برای انجام لیزر موهای زائد حتما باید با اجازه ی والدین خود به لیزر اقدام نمایند.

افرادی که دارای موهای قرمز، بلوند و خاکستری یا سفید هستند، قادر به انجام لیزر موهای زائد نیستند و عملا لیزر بر روی موهای زائد اینگونه افراد هیچ اثری ندارد.

لیزر موهای زائد بدن و صورت آقایان
لیزر موهای زائد بدن و صورت آقایان

روند پروسه و فرآیند لیزر موهای زائد

لیزر به این صورت عمل می کند که پرتو های وسیعی از نور لیزر توسط رنگدانه های موجود در فولیکول مو جذب می شوند و سپس با تولید گرما سبب از بین رفتن ریشه و فولیکول می شوند. بسیار اهمیت دارد که از تاثیر لیزر بر موهای زائد در دوره ی رشد اطلاع داشته باشید. چرا که در این دوره مو به ریشه و ماتریکس متصل است و از بیشترین مقدار ملانین بر خور دار است.

در طی لیزر موهای زائد باید فرد متقاضی و اوپراتور برای محافظت از چشم در برابر لیزر موهای زائد از عینک های محافظ استفاده نمایند. اوپراتور با استفاده از یک هندپیس و یا سری نور و اشعه ی لیزر را به پوست فرد می تاباند. برای ایجاد راحتی و از بین بردن درد ناشی از لیزر از سیستم خنک کننده استفاده می شود.

در صورتیکه فرد به طور دائم به لیزر موهای زائد بدن خود بپردازد، در پایان با نتایجی عالی روبرو خواهد شد. جلسات درمانی مداوم و پیوسته به روش لیزر موهای زائد بدن بستگی دارد. که این روش باید توسط پزشک متخصص شما پیشنهاد شده باشد. برای لیزر موهای زائد صورت، ما به شما جلسات درمانی با فاصله ی 4 هفته را پیشنهاد می کنیم و به افرادی که به لیزر موهای زائد بدن خود اقدام می کنند، جلسات درمانی با فاصله ی 6 تا 8 هفته را برای حذف موی زائد در طی 6 تا 12 جلسه، توصیه می کنیم.

به یاد داشته باشید که لیزر موهای زائد دائمی نیست و تنها درمانی موقت است که در آن 85 درصد از موها از بین می روند و کاهش می یابند.

در گذشته لیزر موهای زائد برای هر فردی با هر رنگ پوست و نوع موئی مناسب نبوده است، و تنها افراد با رنگ پوست روشن تر و موهای تیره تر از این تکنولوژی بهره می برده اند. اما امروزه از لیزر موهای زائد برای رنگ پوست ها ی روشن تا تیره مورد استفاده شده است.

برای مثال؛ در مراکز و شعب مجموعه ی تهران اسکین از لیزر الکساندرایت برای مو ها و پوست ها ی روشن تر، از دایود برای پوست ها و موهای متوسط و از ان دی یگ یا لیزر الکساندرایت لوترونیک کلاریتی برای پوست های تیره استفاده می شود.

لیزر موهای زائد بدن و صورت آقایان
لیزر موهای زائد بدن و صورت آقایان

پس از لیزر موهای زائد

پس از لیزر موهای زائد از قرار گرفتن در نور شدید خورشید، سولاریوم یا برنزه کردن پوست 2 تا 3 هفته قبل از لیزر موهای زائد و 1 تا 2 هفته بعد از لیزر موهای زائد، جدا خود داری کنید. در صورت نیاز پس از خروج از محل زندگی خود از کرم های ضد آفتاب با SPF 30 حتما استفاده نمایید. موهای زائد بدن شما در حدود 2 هفته طول می کشد تا بریزد.

در پایان افراد به نتایج دلخواه خود دست می یابند و راضی هستند.

منابع

www.citylaserclinic.com.au

www.destinationskin.com

محقق : میلاد اسد بیگی

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید