بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان

لیزر موهای زائد من در کلینیک دکتر مهسا سعیدیان (اصفهان) – بخش دوم

مطالعه بخش قبل

بهترین کلینیک لیزر خانم دکتر مهسا سعیدیان
خانم دکتر مهسا سعیدیان

من: لیزر موهای زائد چگونه بارداری را تحت تاثیر قرار می دهد؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

خانم دکتر مهسا سعیدیان: از آنجایی که شواهد و مطالعات بالینی کافی در خصوص لیزر موهای زائد در دوران بارداری وجود ندارد، نمی توان در خصوص اثرات لیزر بر بارداری با اطمینان نظر دهیم. برای اطمینان از مراقبت مطلوب از مادر و جنین باید در طول دوران بارداری، حداقل مداخلات پزشکی و دارویی را داشته باشید. مطالعات در حال انجام است و هر گونه نظریه قطعی در مورد ایمنی لیزر موهای زائد را تنها در آینده ای نزدیک می توان ارائه داد.

 

من: آیا می توان در دورن بارداری در ناحیه بیکینی، لیزر موهای زائد انجام داد؟

خانم دکتر مهسا سعیدیان: همانطور که قبلا هم ذکر شد، لیزر موهای زائد در دوران بارداری به دلیل اثرات نامطلوب آن بر روی رشد جنین و مادر، توصیه نمی شود. لیزر با ایجاد آسیب های حرارتی به فولیکول ها، موهای زائد را از بین می برد و از این رو همیشه احتمال خطر برای مادر و جنین، به ویژه در نواحی حساس مانند ناحیه بیکینی وجود دارد. به همین دلیل بهتر است از انجام لیزر موهای زائد در دوران بارداری اجتناب شود.

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان
کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان

من: عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟

خانم دکتر مهسا سعیدیان: در لیزر موهای زائد از تابش غیر یونیزه که پرتوهای متمرکز نور را به فولیکول های موهای زائد می فرستند، استفاده می شود. این اشعه های نور قدرتمند، فولیکول های مو را کاهش می دهند؛ در نتیجه، موی زائد از بین می رود. امواج نور، چند میلی متر به داخل پوست نفوذ می کنند، بدون این که منجر به جهش سلولی شود.

 

من: مشکلات احتمالی لیزر موهای زائد در دوران بارداری چیست؟

خانم دکتر مهسا سعیدیان: در لیزر موهای زائد از تابش غیر یونیزه استفاده می شود. این روش، سبب گرمای شدید جهت حذف موهای زائد از ریشه می شود. این امر منجر به جهش سلولی نمی شود. پرتوهای نور لیزر تنها چند میلی متر به داخل پوست نفوذ می کنند. با این حال، تابش غیر یونیزه می تواند توسط بافت اطراف آن ناحیه نیز جذب شود. پزشکان هنوز در خصوص چگونگی تاثیر این موضوع بر روی جنین اطمینان ندارند.

لیزر موهای زائد در برخی از زنان باردار می تواند منجر به درد خفیفی شود. به همین دلیل متخصصین از کرم های بی حس کننده موضعی استفاده می کنند که مصرف آن ها در دوران بارداری توصیه نمی شود، زیرا بدن هر چیزی که بر روی پوست استعمال شود را جذب می کند.

پوست شما هنگام بارداری بسیار حساس می شود. لیزر موهای زائد ممکن است سبب درد، قرمزی یا تحریک، و در نهایت منجر به مشکلات پوستی بیشتری شود.

تعداد و طول جلسات درمان، بستگی به چرخه رشد مو دارد. اما تغییر در سطوح هورمونی در دوران بارداری می تواند گاهی اوقات چرخه رشد مو را کوتاه تر یا فولیکول های غیر فعال را تحریک کند. بنابراین برخی از زنان در دوران بارداری رشد موی سریع تری دارند.

 

ادامه داستان …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید